- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar maakt Greg zich ook al druk om, zie Cbum topic. Dit geouwerhoer speelt al jaren en zal ook niet veranderenMisschien kunnen ze de uitslag nog aanpassen. Beter ten halve gekeerd dan ten hele verdwaald.
En nu maar hopen dat CB ook een paar pond te zwaar is of een paar centimeter te kort![]()
Van de DBB foto contest naar de Mr Olympia is wel een beste stap.Weet nog wel dat hij hier toen mee heeft gedaan met een DBB contest 😂, aardige progressie geboekt sindsdien

Volledig mee eens. Heeft alles imoVind 't echt een prachtig fysiek, zeker nu z'n benen wat groter ogen. Jammer dat ie wrs weer niet hoog gaat scoren, maar als Classic Physique is opgericht vanwege de roep om meer fysieken zoals in de tijd van Arnold enzo zou ie echt een heel stuk hoger moeten eindigen imo.
Misschien was classic ooit opgericht met die bedoeling maar imo is het nu gewoon bodybuilding met een weightcap voor iedereen die geen fridge waist heeft. Net zoals Mens Physique ooit voor de perfecte beachbody was en nu gewoon bodybuilding zonder legs geworden is.Vind 't echt een prachtig fysiek, zeker nu z'n benen wat groter ogen. Jammer dat ie wrs weer niet hoog gaat scoren, maar als Classic Physique is opgericht vanwege de roep om meer fysieken zoals in de tijd van Arnold enzo zou ie echt een heel stuk hoger moeten eindigen imo.
Helemaal met je eens hoor. De criteria zijn niet helemaal zoals ze ooit bedoeld waren, helaas voor Wesley.Misschien was classic ooit opgericht met die bedoeling maar imo is het nu gewoon bodybuilding met een weightcap voor iedereen die geen fridge waist heeft. Net zoals Mens Physique ooit voor de perfecte beachbody was en nu gewoon bodybuilding zonder legs geworden is.
En met de criteria die er nu is zie ik Wesley nooit meedoen voor het podium. Top 10 zal wel een hele mooie prestatie al zijn met 60+ deelnemers
Is Wesley voller dan Berry de Mey vroeger was. Lijkt mij masiever.Sommerfeld staat er ook goed voor. Gaat spannend worden tussen 10 en plek 5
Is niet te vergelijken, ook andere klasse.Is Wesley voller dan Berry de Mey vroeger was. Lijkt mij masiever.
Misschien was classic ooit opgericht met die bedoeling maar imo is het nu gewoon bodybuilding met een weightcap voor iedereen die geen fridge waist heeft. Net zoals Mens Physique ooit voor de perfecte beachbody was en nu gewoon bodybuilding zonder legs geworden is.
En met de criteria die er nu is zie ik Wesley nooit meedoen voor het podium. Top 10 zal wel een hele mooie prestatie al zijn met 60+ deelnemers
Ik zou hem heel graag eens zien vergeleken worden met een top 3. Heeft volgens mij nooit ondergedaan qua size, integendeel. Benen even buiten beschouwing gelaten
Een Ruff en andere kleinere gasten worden wel gedwarfed door Vissers.
Jammer, CBum is on maar denk oprecht dat Vissers ernaast hem wel kan pushen.