XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers

Hij gaat 100% kwalificeren, ik weet niet of mensen het door hebben maar zijn zwakkere punten (benen) heeft hij lijpe progessie in geboekt tijdens zijn off season.
Het zal met de jaren alleen maar moeilijker worden voor hem ben ik bang.

1693473428700.png

Wesely Vesely

Goede vraag om ook eens aan jezelf te stellen. (Heb vakantie in Nederland en het is slecht weer. Ga dalijk motor rijden of fietsen in de regen, dan ben je ff van me af.)
Gaat niet om van je af te zijn, maar om je berichtgeving hier. ik heb meer webpagina's open en wissel af

Volgens de man zelf is het Welsey...

Hij kan er goed bijstaan maar is niet het fysiek wat ze zoeken naast dat er tig nieuwe(re) talenten aankomen.

Classic is populair.
Toch is hij 8e van de wereld geworden vorig jaar en staat hij er nu veel beter bij, dus hoe kan je nou zeggen dat het niet is wat ze zoeken?

Toch is hij 8e van de wereld geworden vorig jaar en staat hij er nu veel beter bij, dus hoe kan je nou zeggen dat het niet is wat ze zoeken?
Jup, zijn fysiek is juist wat ze zoeken. Hoe Classic wil je het hebben? Hij gaat dit jaar top 5 kunnen bereiken, let maar op.

Van wat ik van hem heb gezien heeft hij goede gains gemaakt. Zijn taille lijkt wat smaller dan voorheen en zijn benen lijken van de voorkant ook improved. Maar het is altijd maar afwachten hoe dat zich on stage laat zien.

En even los van of hij kwalificeert voor Mr O en 8, 16e of 24e wordt… Het is echt een fenomenaal fysiek. Ik fanboy niet zo snel, maar voor zijn fysiek heb ik wel echte bewondering. Ga er maar aan staan, een frame van 1.90 zo opvullen en van alle kanten proportioneel en gebalanceerd zijn. Mad respect.

Van wat ik van hem heb gezien heeft hij goede gains gemaakt. Zijn taille lijkt wat smaller dan voorheen en zijn benen lijken van de voorkant ook improved. Maar het is altijd maar afwachten hoe dat zich on stage laat zien.

En even los van of hij kwalificeert voor Mr O en 8, 16e of 24e wordt… Het is echt een fenomenaal fysiek. Ik fanboy niet zo snel, maar voor zijn fysiek heb ik wel echte bewondering. Ga er maar aan staan, een frame van 1.90 zo opvullen en van alle kanten proportioneel en gebalanceerd zijn. Mad respect.
Hij heeft ook genetisch veel geluk!

Bijna helemaal mee eens. Maar volgens mij is het niet moeilijker om een frame van 1m90 op te vullen dan een frame van 1m50, als de proporties gelijk zijn.

Terug
Naar boven