Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet gewoon maken dat je na je tripels nog 4 a 6 singels doet boven de 90%

Is er een manier om die reverse hypers te doen zonder zo'n machine te hebben? Lijkt me wel een interessante oefening om toe te voegen aan mijn schema.
paar matjes over je barbell in powerrack plaatsen zodat je je hier een oppervlakte krijgt waar je op kunt steunen. een dipbelt aandoen en schijven aanmaken en vervolgens die schijven met een touw ofzo ook aan je onderbeen/enkels vastmakenIs er een manier om die reverse hypers te doen zonder zo'n machine te hebben? Lijkt me wel een interessante oefening om toe te voegen aan mijn schema.
aanvoelen.... En je hoeft niet elke week je me oefening te roteren... Zou sowieso het aantal variaties beperkt houden.
Mooi stukje, waarom is dit nog geen sticky
Hoe doe jij de excentrische fase bij speedwork? Doe je die ook snel, of zak je geconcentreerd?
Ik weet dat ze bij westside ook de excentrische fase zo snel mogelijk doen, maar vraag me af wat het nut hiervan is. Moet je niet zoveel mogelijk je competitie lift nabootsen?
Dit stukje komt van het t-nation forum, makes sense to me:
i train the way that i compete. i row the weight down under control and then explode off my chest with the built up tension in the lats. that's impossible to do if i just drop down really fast. plus, changing direction really fast tears my shoulders up. i think it tears a lot of people's shoulders up as well.
als je begint met westside kan je je oefeningen drie weken aanhouden.hoe hoger je niveau,dan is het beter iedere week een andere oefening voor max effort!!
---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------
Voor revers hypers,is het best een bank dwars te zetten voor een lage seated rowing.Je voeten bevestegen met een strap.
Ikzelf heb een echte reverse hypers,sedert ik er mee train heb ik geen problemen meer met mijn onderrug!!
denk je dat t ook helpt voor je middenrug? bij zware deadlifts heb ik altijd gezeur rond t midden van de rug, terwijl techniek wel goed is. is een beetje zwakke plek en lastig om echt goed te contraheren. doe wel vaak row (t bar, dumbbell etc) om de onderkant van de traps aan te spreken, maar heb er niet echt veel baat bij als ik zware dls doe
denk je dat t ook helpt voor je middenrug? bij zware deadlifts heb ik altijd gezeur rond t midden van de rug, terwijl techniek wel goed is. is een beetje zwakke plek en lastig om echt goed te contraheren. doe wel vaak row (t bar, dumbbell etc) om de onderkant van de traps aan te spreken, maar heb er niet echt veel baat bij als ik zware dls doe
Weighted hypers, veel ab training, barbell rows.. dan kom je er wel denk ik.
ben wel al een tijd van plan om meer core stability training te gaan doen, maar vergeet t meestal.Mooi stukje, waarom is dit nog geen sticky
Hoe doe jij de excentrische fase bij speedwork? Doe je die ook snel, of zak je geconcentreerd?
Ik weet dat ze bij westside ook de excentrische fase zo snel mogelijk doen, maar vraag me af wat het nut hiervan is. Moet je niet zoveel mogelijk je competitie lift nabootsen?
Doe je ook chinups of pullups en andere vormen van vertical pulls? Deze spreken je onderste vezels van je traps veel beter aan, mits je je volledig laat doorhangen.
ab training doe ik eigenlijk nooitben wel al een tijd van plan om meer core stability training te gaan doen, maar vergeet t meestal.