Fitness Seller

whaha wat een verhaal anybody die dit gelooft ?..

• Topic Starter Topic Starter
ach als dat allemaal zo gaat wil ik et best proberen, ik zal wat groene smurrie uit de ogen opvangen in een tupperware bakje dan post ik hier wel een foto :p

Ik heb het verhaal al s op bodypage gelezen, schijnt idd wel waar te zijn. Gast trainde 14 uur p. dag, en nam speed naast de anabolen om het vol te kunnen houden, vervolgens downers om nog wat te kunnen slapen.

Dit is dus n typisch voorbeeld van roid rage en hoe het dus cker niet moet.

Het verhaal op bodypage.nl is gewoon gelinkt naar die site, dus is hetzelfde. In het verhaal zit maar een kleine kern van waarheid, is heel veel bij verzonnen.

Ik vond dit verhaal leuker :D

helemaal nieuw hier. wat/welke kuur kan ik het best gebruiken als ik ooit een kuur zou willlen proberen. ik mis alleen massa. wat ik ook doe kom geen gram aan . doe het nu 2 jaar en 7 maanden en ben van 63 naar +70 gegaan...wel heel droog nu

boogie, jij bent grappig man!
Ik wil ook een bicepsueel worden trouwens...

grappig,echt

MightyDuck zei:
tommy mafkees open een eigen topic en post niet in dit topic man ! dan krijg jij meer aan dacht en je verprutst mijn lachwekkende topic niet :D

btw voor de geinteresseerden, dit is de volledige site van meneer de 'steroiden goeroe die pas 1,5 jaar traint' :p

[Link niet meer beschikbaar]

dit vond ik ook zo leuk om te lezen....mafkees... :D

• Topic Starter Topic Starter
louis zei:
dit vond ik ook zo leuk om te lezen....mafkees... :D

ja toch ik ken die gozer van msn ik zei dat ie zich hier moest aanmelden voor info enzo ik ben nl. niet zo'n roids goeroe.

dus ik maak een mooi topic aan over dat blije verhaal en hij komt met iets heel anders dat moeten we niet hebben straks zou niemand me verhaal lezen :p :D

Heheheh ik gelooof alles (RIGHT) alleen dat van die 5 uur sauna in een stuk niet heheh..

Dit verhaal is waar.
Het is alleen de manier HOE je het vertelt. Iedereen overdrijft als ze een verhaal vertellen. Puur om de aandacht te trekken.
"Of die Egyptische knaap die dood neerviel, bloedend uit elke lichaamsopening." Natuurlijk kan het niet ELKE opening zijn.
"Hij gooide mensen door ruiten, ging als een waanzinnige achter automobilisten aan als ze hem sneden en degene die het waagde toe te kijken als hij, de beruchte Mister America in zijn eigen sportschool trainde, kwam gewoonlijk bloedend op straat weer bij." Allemaal te overdreven....alsof hij woest is als een stier.
waarschijnlijk geschreven door een knuppel die hartstikke tegen anabolen is.

Terug
Naar boven