MuscleMeat

Whey bij afvallen?

Meer groenten, betere balans koolhydraten /eiwitten/vetten, minder schommelingen in je koolhydraten, psyliumvezelsbroodjes en simpelweg afleiding, zijn wellicht handiger als je langer verzadigd wil blijven.

Wat mensen als gezond zien, is niet altijd het meest handigst om te nemen als je wil afvallen. Zoals bv fruitsmoothies. Beter gewoon bijhouden wat je binnen krijgt

Ik zit altijd mega vol van bonen, vooral sperzie en snijbonen. 250 gram met wat kip ofzo en ik zit bomvol..

400gr wokgroente 150kcal
200gr kip 220kcal
400gr bloemkool rijst 200kcal

1kg eten / 570 kcal
Xxl saus (100ml/40kcal) indien je het te droog vind.

Succes met eten, krijg je nooit op.

Ik zit altijd mega vol van bonen, vooral sperzie en snijbonen. 250 gram met wat kip ofzo en ik zit bomvol..

400gr wokgroente 150kcal
200gr kip 220kcal
400gr bloemkool rijst 200kcal

1kg eten / 570 kcal
Xxl saus (100ml/40kcal) indien je het te droog vind.

Succes met eten, krijg je nooit op.
Ik zou er prima mee kunnen ontbijten.
Maar bedoeling van TS was om een toevoeging bij haar ontbijt kwark te hebben :D

Het was alleen door de uitleg bij de vraag al redelijk duidelijk dat het issue niet de kwark, tussendoortje of toevoeging was. Soms is dat irritant, niet direct antwoord op je vraag, maar vaak komt dat doordat de 'verkeerde' vragen worden gesteld. Verkeerd tussen haakjes, want als je door de vraag toch meer te weten komt is het weer een goede vraag :D

Ik dacht dat het haar om het verzadigd gevoel ging, vandaar ook mijn vraag waarom whey. Denk dat er dan betere/goedkopere alternatieven zijn. Als het eiwitten moeten kan whey wel, maar zijn er ook andere opties, die dan weer meestal niet echt in de kwark kunnen.
Ik kan uit ts vraag opmaken dat ze wil afvallen. Dan maakt het niet uit WAT je eet, maar HOEVEEL kcal in vs uit. Bereken je verbruik, tel je inname (ook koffiemelk, bakvet enz) en ga ca 500 kcal onder je verbruik eten. Stuur bij na een week of twee indien nodig.

Laatst bewerkt:
Een liter water drinken in korte tijd helpt ook om een vol gevoel te hebben voor een tijdje. Uiteindelijk gaat vet verliezen toch “pijn” doen op een bepaald moment en je kan daar maar beter mee om leren gaan. Of je nou een appel of 30gr whey of een glas geitenmelk (ik zeg maar wat) drinkt, honger en af en toe een lege maag zul je toch hebben als je wil afvallen. Life sucks

Terug
Naar boven