AndroidHealthClinic

Whey + creatine

Yoloswek

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
64kg
hallo ,
ik wil binnenkort eens beginnen met fitnessen en daarvoor heb ik voor het eerst whey gekocht en ga ik binnen een paar dagen creatine kopen.

nou weet ik niet hoe je moet gaan beginnen met deze dingen en zou ook graag willen weten of het mogelijk is om deze 2 tegelijk te gebruiken en wanneer.

ik ben zelf 16 jaar en ben nog redelijk nieuw met fitnessen maar ben van plan 4 keer in de week te gaan fitnessen

Zou iemand me kunnen helpen en uitleggen hoe dit allemaal werkt.

Alvast bedankt,

Voordat je aan al deze dingen begint , is het belangrijk dat je een voedingsschema hebt ,

Supplementen zijn geen wondermiddelen.

hoe je moet beginnen met whey en creatine is makkelijk te vinden.. je kan het tegelijk gebruiken, creatine 5gr per dag en whey direct na opstaan en na de training

• Topic Starter Topic Starter
ik weet dat het geen wondermiddelen zijn en dat het geen nut heeft zonder te trainen maar me houden aan een voedingsschema vind ik lastig omdat ik problemen heb met vaker eten op een dag. ik eet wel gezond en ook probeer ik veel eiwitten te krijgen door mijn maaltijden.

ik zal nog wat onderzoek doen om te vinden wat ik precies wil

ik weet dat het geen wondermiddelen zijn en dat het geen nut heeft zonder te trainen maar me houden aan een voedingsschema vind ik lastig omdat ik problemen heb met vaker eten op een dag. ik eet wel gezond en ook probeer ik veel eiwitten te krijgen door mijn maaltijden.

wat voor problemen heb je dan met vaker eten? Het is namelijk lastig aankomen als je problemen hebt met eten.. Als je alleen af en toe eet dan moet je gewoon grotere maaltijden eten

Je zegt dat supplementen geen nut hebben zonder te trainen, ik denk dat dit geldt voor niet trainen en niet voldoende koolhydraten eiwitten en vetten binnen krijgen. Whey is een supplement, wat er voor zorgt dat je je eiwittekort aanvult zodat je dagelijks genoeg eiwitten binnen krijgt. Maar dan moet je over de rest van de dag wel genoeg binnen krijgen anders is het geldverspilling naar mijn mening.

Creatine heeft altijd zin lijkt mij, gewoon iedere dag 3 tot 5 gram nemen. Een laadfase (periode waarin je het creatine gehalte op zou bouwen door dosissen te nemen) is niet nodig.

ik bedoel dat je meestal 5 keer per dag moet gaan eten want dat is wat er volgens mij word bedoeld met een goede voedingsschema. ik eet gewoon 2 keer per dag en mijn gewicht is goed maar wil van de vetten af en zo veel mogelijk aankomen in spieren.

lennart666
dankjewel voor je antwoord. Ik had al eens eerder gelezen over een oplaadfase maar nu kan ik er dus vanuit gaan dat dit niet heel belangrijk is.

ik kan nu niet kiezen tussen capsules of poeder welke raden jullie aan om te gebruiken ?

ik kan kiezen tussen 450 gram poeder of 240 tabletten

Verbaast me nog steeds dat mensen eerst dingen aanschaffen en dan zoeken wat ze ermee kunnen :p

Ja idd! Moet niet gekker worden.
Hey ik vroeg me nou af hoeveel Test ik moet spuiten en hoe vaak? Heb het al besteld alleen weet niet wat ik ermee moet!
:P

1 ik heb het nog niet besteld.
2 waarvoor is deze forum anders ?
3 ik weet hoe het werkt maar vraag om meningen hoe het nou beter kan.

deze forum

Saw your name, stopped reading.

Koop maar creatine en YOLO!.........SWEK :P

ya Yolo 5 Havo 16 jaar

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 22:25 ----------

is maar een gebruikersnaam btw.

Terug
Naar boven