Fitness Seller

Whey Delicious - Coconut & Cappuccino - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Coconut_Cappuccino_XXL-Nutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? XXL Nutrition Whey Delicious is een absolute smaak sensatie. Whey Delicious heeft een zachte smaak is niet te zoet en is zowel met melk als met water overheerlijk. Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel sterker nog je voed je lichaam met zeer zuivere eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? uitstekend
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40 gram per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle gratis levering en eenshirtje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 86.50 euro voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zekers te weten voortreffelijke smaak

Mijn review:

ik gebruik deze nu sinds een paar dagen en de smaak is dus echt top....ik heb de kokos en de capucino en die smaken beiden zeer goed en nu eens proberen of die twee samen bountysmaak geven.De volgende keer eens de andere smaken proberen.Er zitten wel iets meer koolhydraten en iets meer vet in als in gewone whey maar dat lijkt me dat dat komt door de vollere smaak,ik meng altijd in een shakebeker met water en hij mengt goed en de smaak is met water ook fantastisch. Een klein minpuntje ik had het liever in een emmer gehad zoals de gewone whey dat vind ik makkelijker.:D


Mijn conclusie over dit product is dat het een goed en smaakvol product is qua prijs goed ligt en het eenvoudig is ;we gebruiken allemaal whey waarom dan niet een die wat beter smaakt ....
 
Ben benieuwd hoe dit gaat smaken icm bambix rijstebloem als je in de cut zit.
Toen ik jaren geleden met mijn prep bezig was keek ik elke ochtend uit naar mijn ontbijt, wat dat was de enige maaltijd op de dag waar enigszins mijn smaakpupillen werden geprikkeld.
At toen namelijk whey delicious cappuchino met bambix rijstebloem.

whey delicious cappuccino is inderdaad ook super lekker. meng het ook wel eens samen met brinta. zeker een aanrader.

Ik neem altijd whey cookies met brinta maar wissel nu af met Delicious Breakfast
 
Je hebt nu zoveel lekkere smaken, gauw maar ff de sample pack uitproberen.
Cookies en cream lijkt mij ook wel lekker.
De frisse smaken kan je dan weer lekker gebruiken om smoothies te maken.
Zal daar binnenkort ook wel wat receptjes van posten.
 
Vandaag weer eens een keer perzik/mango gehad. Die blijft ook erg lekker!
 
Nog 'n pot gehaald voor me vrouwtje ;D,

Mijn voorkeur blijft alsnog de smaak 'appel' ,

Heerlijk dat romige smaak!
 
Tot nu toe bijna alle smaken gehad maar mijn favorieten zijn toch nog altijd gewoon banaan en aardbei :D Appel heeft een te zure nasmaak en cream en cookies smaakt naar tiramisu x_x deze laatste heb ik dan ook aan een vriend gegeven omdat ik echt niet tegen deze smaak kan.

Voor de rest wel super tevreden! Ook appeltaart is superlekker (10x beter als appel iig!) Zal volgende keer eens perzik/mango proberen :)
 
Nog 'n pot gehaald voor me vrouwtje ;D,

Mijn voorkeur blijft alsnog de smaak 'appel' ,

Heerlijk dat romige smaak!

Appel gaat eruit en komt niet meer terug..... :o

Tot nu toe bijna alle smaken gehad maar mijn favorieten zijn toch nog altijd gewoon banaan en aardbei :D Appel heeft een te zure nasmaak en cream en cookies smaakt naar tiramisu x_x deze laatste heb ik dan ook aan een vriend gegeven omdat ik echt niet tegen deze smaak kan.

Voor de rest wel super tevreden! Ook appeltaart is superlekker (10x beter als appel iig!) Zal volgende keer eens perzik/mango proberen :)

Perzik/Mango is mijn favoriet :thumbs:
 
dit is echt de lekkerste whey ooit!!
 
Ik ga eens een lekker whey delicious koko's shake maken. 250ml melk, 50gr whey delicious koko's en wat ijsblokjes in de blender. Dat is echt lekker! :zuip: zeker met die echte stukjes koko's die erin zitten :zuip:
 
Is Pistache smaak geen leuk idee?
 
Ben benieuwd naar de Pistache! Ga hem zeker proberen!
 
Pistache komt eraan! is besteld :zuip:
WAT!!! :eek:
Enig idee wanneer ongeveer?

Tot nu altijd bij B&F besteld maar dit haalt mij zeker over om bij jullie te bestellen ben echt benieuwd!:D

komt ie ook in de sample pack???
 
WAT!!! :eek:
Enig idee wanneer ongeveer?

Tot nu altijd bij B&F besteld maar dit haalt mij zeker over om bij jullie te bestellen ben echt benieuwd!:D

Ik heb gisteren nog een sampel van B&F gehad en toen ik hem shaked zat mijn beker prop vol met schuim.
250ml water met 30gr whey werd plots 400ml schuim :roflol: Bij XXL 200ml water & 30gr whey geeft
250ml met amper schuim. Toen wist ik weer waarom ik altijd bij XXL bestel :p

René
Zou ook wel leuk zijn om aan de isolaat wat smaakjes toe te voegen ;)
 
Ik heb gisteren nog een sampel van B&F gehad en toen ik hem shaked zat mijn beker prop vol met schuim.
250ml water met 30gr whey werd plots 400ml schuim :roflol: Bij XXL 200ml water & 30gr whey geeft
250ml met amper schuim. Toen wist ik weer waarom ik altijd bij XXL bestel :p

René
Zou ook wel leuk zijn om aan de isolaat wat smaakjes toe te voegen ;)
Ja, ben erg benieuwd naar de shakes van XXL :)
 
WAT!!! :eek:
Enig idee wanneer ongeveer?

Tot nu altijd bij B&F besteld maar dit haalt mij zeker over om bij jullie te bestellen ben echt benieuwd!:D

komt ie ook in de sample pack???

De samples komen altijd een paar weken later als de potten omdat die naderhand nog gemaakt moet worden. Ik hoop de potten met een week of 2-3 te hebben.

Ik heb gisteren nog een sampel van B&F gehad en toen ik hem shaked zat mijn beker prop vol met schuim.
250ml water met 30gr whey werd plots 400ml schuim :roflol: Bij XXL 200ml water & 30gr whey geeft
250ml met amper schuim. Toen wist ik weer waarom ik altijd bij XXL bestel :p

René
Zou ook wel leuk zijn om aan de isolaat wat smaakjes toe te voegen ;)

Ik wil niet teveel uitbreiden met de isolaat met smaken, het zijn hier dan meteen 2 pallet plekken (1kg, en 2,5kg) die redelijk dichtbij de inpaktafel moet staan. Die plek is schaars ;)

Zijn zoals ze zeggen "delicious" HEERLIJK.......:zuip::thumbup:

:D
 
Gisteren weer een voorraadje Cookies & Cream binnen gehad. Kan weer een tijdje vooruit!
 
Back
Naar boven