XXL Nutrition

Whey Delicious - Peach Mango - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Peach_Mango_XXLNutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan Syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel. Sterker nog: je voedt je lichaam met zeer hoogwaardige en zuivere eiwitten die je lichaam volledig zal gebruiken om te herstellen en te groeien!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3MAAND
  • Hoe is de smaak van dit supplement? LEKKER! PEACH-MANGO
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 GR VOOR TRAINING/ 30 GR NA TRAINING
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL-NUTRITION
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? GRATIS VERZENDING De XXL Nutrition-lijn heeft een ongeëvenaarde prijs-kwaliteit verhouding Zeer groot assortiment Voor 15.00 besteld ( ma-vr ) volgende dag geleverd Alle merken uit ons assortiment uit voorraad leverbaar tegen scherpe prijzen Gemakkelijk b
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,95 EURO VOOR 1KG (ACTIE NU NOG LOPENDE)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja...heerlijke smaak, lost goed op in water/melk... goed verteerbaar(ligt niet op de maag), goede verhouding (eiwit/vet/suiker)

Mijn review:

Whey Delicious,

veel bedrijven pakken uit met "de lekkerste smaak"... wel whey delicious van XXL NUTRITION gaf voor mij de lekkerste smaak en dit zonder verlies van kwaliteit of toevoeging van een hele hoop suikers...vetten...

eiwitten moeten het herstel versnellen, en dat doen ze...

goede oplosbaarheid, goede smaak, goed verteerbaar, goede recovery!

voor mij een product dat voor herhaling vatbaar is!
 
Faaack, hoe kon ik dit nou allemaal gemist hebben :roflol:
 
Juist cappucino en chocolade binnen gekregen, word smullen.
 
Een toevoeging aan de review:
De smaak vergaat ook niet als je hem al een tijdje gebruikt , waardoor je na een tijd nog steeds die volle frisse smaak houd.
 
Een toevoeging aan de review:
De smaak vergaat ook niet als je hem al een tijdje gebruikt , waardoor je na een tijd nog steeds die volle frisse smaak houd.

Lol, natuurlijk niet.
 
Top product al zeg ik het zelf!
 
Heb nu een pot banaan thuis staan. de cookies & cream was helaas uitverkocht :(
 
Lol, natuurlijk niet.
?

Ik vind bij andere wheys dat de smaak een beetje weg valt naarmate hij langer staat.

Kan ook tussen de oren zitten.
 
?

Ik vind bij andere wheys dat de smaak een beetje weg valt naarmate hij langer staat.

Kan ook tussen de oren zitten.

Ik vermoed dat dat gewoon gewenning aan de smaak is ;) Hoe vaak vind je iets niet super lekker en eet je het daarom dagelijks en na een paar weken vind je het niet meer te vreten?
 
Ik vermoed dat dat gewoon gewenning aan de smaak is ;) Hoe vaak vind je iets niet super lekker en eet je het daarom dagelijks en na een paar weken vind je het niet meer te vreten?

Drink nu al maaaaaaaanden de cookies en cream maar heb daar absoluut geen last van!
 
Ik vermoed dat dat gewoon gewenning aan de smaak is ;) Hoe vaak vind je iets niet super lekker en eet je het daarom dagelijks en na een paar weken vind je het niet meer te vreten?

:D

Drink nu al maaaaaaaanden de cookies en cream maar heb daar absoluut geen last van!


Cookies is top! we hebben vandaag net design af van de nieuwe sample pack .. dus de nieuwe smaken komen op korte termijn :zuip:
 
Heb de bosvruchten en banaan eens genomen om eens te testen, smaken lekker fris.
 
Nog een week of 2 en ook de choco-caramel en de watermeloensmaak zijn er :zuip:
 
Hmm choco-caramel klinkt wel erg lekker. Heb nu banaan en Cookies staan. Als die op zijn weer ff nieuwe bestellen. In ieder geval de Cookies weer en dan nog ff kiezen tussen choco-caramel en bosvruchten. Bosvruchten lijkt mij namelijk ook wel lekker fris.
 
Hmm choco-caramel klinkt wel erg lekker. Heb nu banaan en Cookies staan. Als die op zijn weer ff nieuwe bestellen. In ieder geval de Cookies weer en dan nog ff kiezen tussen choco-caramel en bosvruchten. Bosvruchten lijkt mij namelijk ook wel lekker fris.

We hebben keuze genoeg :thumbs:
 
Ik hoop dat de nieuwe smaken snel binnen komen..............
 
Back
Naar boven