MuscleMeat

Whey Delicious Sample Pack - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Delicious Sample Pack bevat een sample van:

    Cocos met stukjes cocos voor de echte cocos smaak
    Cappuccino met stukje oploskoffie voor een volle smaak
    Bosvruchten
    Perzik - Mango
    Vanille
    Chocolade
    Limoen - Citroen
    Aardbei - Banaan
    Appel (heerlijke frisse romige smaak)
    Banaan
    Aardbei
    Appeltaart
    Speculaas
    Cookies & Cream
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Nom nom nom
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 sample packs
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Uitstekende service, kassakorting, goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €12.95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Lekker handig om alles eens te proeven en uitstekend als afwisseling.

Gotta catch 'em all :D

http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious-sample-pack/xxl-nutrition

sa.jpg
 
Laatst bewerkt:
Deze gaat mee met de volgende bestelling. Zijn nog een aantal smaken die ik niet heb gehad!
 
Het Sample Pack is zeker handig om alle smaken eens te proberen, alleen het doosje is te klein geworden :D . We moeten maar eens een grotere gaan ontwerpen.
 
Of aparte soorten sample packs? 1 met fruit smaken, 1 met choco smaken etc?
 
hij is besteld:D...eens even kijken of de smaken ook zo zijn zoals beloofd wordt;-)

Maar ben niet anders gewend van XXL...
 
hij is besteld:D...eens even kijken of de smaken ook zo zijn zoals beloofd wordt;-)

Maar ben niet anders gewend van XXL...

Ik ben er 100% zeker van dat je geen spijt gaat hebben !
 
hij is besteld:D...eens even kijken of de smaken ook zo zijn zoals beloofd wordt;-)

Maar ben niet anders gewend van XXL...

En, en ??
 
Heb er ondertussen al een aantal gehad en tot nu toe allemaal lekker, sta ervan versteld dat er geen 1 bij zat die ik niet lekker vond.
Uiteraard is de ene lekkerder dan de andere maak de smaken zijn zeker herkenbaar en niet zo overdreven zoet heerlijk!
 
Heb er ondertussen al een aantal gehad en tot nu toe allemaal lekker, sta ervan versteld dat er geen 1 bij zat die ik niet lekker vond.
Uiteraard is de ene lekkerder dan de andere maak de smaken zijn zeker herkenbaar en niet zo overdreven zoet heerlijk!

:thumbs: goed om te horen!
 
smaken die ik geproefd heb waren stuk voor stuk lekker...zal eens een sample pack moeten bestellen om de overige smaken uit te testen...(best handig zo'n sample pack om je favoriet te kiezen)

goed gezien XXL!
 
Jup ideaal om eens van smaak af te wisselen of om er achter te komen welke smaak je 't lekkerste vind :)
 
Sample pack is echt een goede uitvinding. Ik heb ooit een wijf die niets te maken heeft met trainen een sample pack voor d'r verjaardag gegeven. Ik vond het wel een origineel cadeau. Zij niet :roflol:
 
speculaas, appeltaart,vanille zijn super, al ben ik nog geen smaak tegengekomen die tegenviel (op cocos na, niet echt een cocosfan dus dat is persoonlijk)

handige zo'n sample pack...eerst alles proeven en dan een pot van de beste smaak bestellen!
 
Back
Naar boven