XXL Nutrition

Review Whey Delicious Sample Pack - XXL Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Delicious Sample Pack bevat een sample van:

Cocos met stukjes cocos voor de echte cocos smaak
    Cappuccino met stukje oploskoffie voor een volle smaak
    Bosvruchten
    Perzik - Mango
    Vanille
    Chocolade
    Limoen - Citroen
    Aardbei - Banaan
    Appel (heerlijke frisse romige smaak)
    Banaan
    Aardbei
    Appeltaart
    Speculaas
    Cookies & Cream
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Nom nom nom
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 sample packs
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Uitstekende service, kassakorting, goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €12.95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Lekker handig om alles eens te proeven en uitstekend als afwisseling.

Gotta catch 'em all :D

http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious-sample-pack/xxl-nutrition

sa.jpg

Laatst bewerkt:
Komt de nieuwe smaak yoghurt framboos ook in de sample pack?
Of is en blijft het een limited edition :)

Die komt voorlopig niet in de sample pack. We hebben de sample packs van de site gehaald omdat we smaakafwijkingen hebben geconstateerd in een aantal samples. We hebben deze allemaal terug gestuurd maar nu is het even wachten op nieuwe samples :mad:

Jammer dat die smaak er niet inkomt.
Maar das echt K met peren zeg... :( Hopen dat het snel opgelost is en er een nieuwe partij binnenkomt.

Die smaak is niet geschikt voor jouw marina omdat het wat meer lactose bevat dan de andere smaken.
Das balen. :(
maar gelukkig heb ik altijd nog de kerutabs.. als ik het echt een keer zou willen proberen. :D

Moet wel eerlijk zeggen dat ik met jullie whey delicious toch wat minder last heb dan met whey perfection en andere merken ...

De [Link niet meer beschikbaar] zijn weer op voorraad! :banana:

Net besteld (404213), review volgt snel :D

Sample pack is helaas uitverkocht maar bij whey delicious kan je nu wel losse smaak samples bestellen.

Ook maar weer eens een keertje mee besteld :D

Twijfel om miss speculaas weer te proberen, had m vorig jaar probeert toen vond ik de smaak beetje tegenvallen. proefte niet echt een speculaas smaak.. Hebben meer mesnen dit?

Mijn top 5 is nu
1. Pistache
2. Cappucino
3. Cocos
4. Chocolade/caramel
5.Vanille cinnamon

Twijfel om miss speculaas weer te proberen, had m vorig jaar probeert toen vond ik de smaak beetje tegenvallen. proefte niet echt een speculaas smaak.. Hebben meer mesnen dit?

Mijn top 5 is nu
1. Pistache
2. Cappucino
3. Cocos
4. Chocolade/caramel
5.Vanille cinnamon
Een top 5 zonder peach mango?! Hoe dan?

Das balen. :(
maar gelukkig heb ik altijd nog de kerutabs.. als ik het echt een keer zou willen proberen. :D

Moet wel eerlijk zeggen dat ik met jullie whey delicious toch wat minder last heb dan met whey perfection en andere merken ...

Appels en peren. WD is een mix van isolaat en concentraat, in het deel isolaat zit minder lactose. WP (de oude tenminste) was een concentraat.

Terug
Naar boven