MuscleMeat

whey met melk of water

Ik neem mijn whey altijd met slechts 180ml water. Zodoende heb je meer dan genoeg smaak (100% Gold whey). Ik heb echt het idee dat sommigen 15 min over hun shake doen :D

Met kwark :)

In mijn magere melk zitten 34kcal, 4,9 koolhydraten en 0,07g vet per 100ml. Ik zeg u dat het geen **** uitmaakt of TS zijn shake met magere melk of water drinkt. TS is duidelijk een beginner, zit niet in wedstrijdvoorbereiding of whatever. Het is belangrijker dat hij zijn levenswijze volhoudt. En als dat beter lukt omdat zijn whey shake lekkerder is met melk dan met water dat hij hem dan aub met melk drinkt.

Ik zie nergens magere melk staan. Je kan nieuwe mensen beter gelijk goeie gewoontes aanleren :rolleyes:

Het maakt niks uit indien je het inrekend in je voedingsschema. En als die andere gozer zegt dat het niks uitmaakt en dat niet hoeft. Kan je beter gewoon niet posten. Zo help je die gozer niet.

Met melk in de bulk, met water tijdens de cut.

Ok dus als je meer water aan je cup a soup toevoegt, heb je minder soep. Want meer water = meer water, maar minder soep.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja. Net zoals:

Hoe meer gaten in kaas, hoe minder kaas. Hoe meer kaas, hoe meer gaten. Dus meer kaas = minder kaas.

original.gif

Wat een pijpmuiltje

Miley cyrus.....in the good old days :P
Sucky sucky 2 dolla!!!!

Je kan er alles doorheen mengen wat drinkbaar is, melk is inderdaad lekker. Kan wel snel aantikken in calorieën, vroeger in de bulk met 2 shakes per dag zat ik al op 1,2L melk extra.

"The worst thing I could be, is the same as everyone else. I'd hate that." - Arnold Schwarzenegger

Als je hem nu ziet... Ik ben altijd een grote fan van hem geweest, maar ben nu erg teleurgesteld. Dat hij z'n erg zwaar getraind lichaam al die jaren waardoor hij wereldberoemd is nu zo verwaarloosd (hij is toch niet ernstig ziek geweest hé). Toen hij governor was kan ik niet geloven dat hij geen tijd had om z'n lichaam goed gespierd te houden. Dat het niet meer kan zoals vroeger dat is logisch gezien z'n leeftijd, zoals nu is het erg jammer.

actor-Arnold-Schwarzenegger-young-age-and-old-age.jpg

"The worst thing I could be, is the same as everyone else. I'd hate that." - Arnold Schwarzenegger

Als je hem nu ziet... Ik ben altijd een grote fan van hem geweest, maar ben nu erg teleurgesteld. Dat hij z'n erg zwaar getraind lichaam al die jaren waardoor hij wereldberoemd is nu zo verwaarloosd (hij is toch niet ernstig ziek geweest hé). Toen hij governor was kan ik niet geloven dat hij geen tijd had om z'n lichaam goed gespierd te houden. Dat het niet meer kan zoals vroeger dat is logisch gezien z'n leeftijd, zoals nu is het erg jammer.

Leuk dat je reageert op die quote:)
Tja ik neem het hem niet kwalijk.. zijn tijd is geweest en hij heeft nu andere doelen voor ogen. Als je jezelf niet meer op bodybuilding focust zie je hoe snel je bergafwaarts gaat, zeker door de veroudering er nog eens bij.

Leuk dat je reageert op die quote:)
Tja ik neem het hem niet kwalijk.. zijn tijd is geweest en hij heeft nu andere doelen voor ogen. Als je jezelf niet meer op bodybuilding focust zie je hoe snel je bergafwaarts gaat, zeker door de veroudering er nog eens bij.

Akkoord, maar als hij nog (zoals nog heel wat bejaarden het zelfs nog doen), op lager niveau, regelmatig zou trainen, misschien in een goed fitness-center, met de tegenwoordig perfecte toestellen, zou hij toch nog een goed ogend gespierd lichaam kunnen behouden. Ik ben toch ook niet bepaald meer van de middelbare leeftijd hé Unknown, ik ben 63 jaar en ben niet van plan ermee te stoppen. Niet op hoog niveau hé, maar in verhouding tot m'n leeftijd, wel goed gespierd blijven. Natuurlijk, de "heavy muscled bodybuilding shape", dat zit er ook niet meer in voor mij. Dat zou toch ook Arnold kunnen en veel gemakkelijker dan ik, ben ik zeker van.

Ok, ieder zijn mening, we zien wel, misschien zien we hem later toch nog in een fitness zaal ;) BTW: Serge Nubret was still training extremely heavy, sorry Engels, hij had een Gym in Parijs, hij is extreem zwaar blijven trainen tot na zijn 70 jaar. Ik weet niet 71 of 72 jaar. Hij stierf in 2011 op 73 jarige leeftijd. Ik heb hem in zijn glorie jaren ontmoet ('k moest hem nog achterna lopen om mijn balpen terug te krijgen :D )

Bye.

Laatst bewerkt:
3scheppen whey in 400 ml water. is lekkere dikke shake :D

Ben blij voor dit topic, zag overal enkel water staan, vrienden van me zeiden dat het niet zou oplossen in melk, enkel in water. Vond dat al vreemd.. maarja

Gedronken met water, ging bijna over men nek, doe het nu met magere melk of yogurt

Sinds ik whey niet meer met melk drink maar met water sta ik een stuk droger

Terug
Naar boven