AndroidHealthClinic

Whey premium natural

Sheren

Dutch Bodybuilder
Waardering
50
Lengte
1m70
Massa
58kg
Vetpercentage
22%
Ik heb een vraag;

Omdat ik bezig ben om mijn vetpercentage te verlagen (droger worden) heb ik om als toevoeging bij mijn schema de whey premium isolaat natural gehaald. Er staat dat ik deze 2 a 3x per dag moet gebruiken:
-Ochtend
-Voor/na training?
-Voor het slapen gaan

Hoe doen jullie dit? En ondersteund dit de vetverbranding?
Wat ik ook nog vind is dat ik deze erg moeilijk weg krijg!
Ik meng dit met water ( lust geen melk ) , iemand tips om dit beter weg te krijgen? :p

Tips zijn welkom!!

Nee dit ondersteunt de vetverbranding niet, het is gewoon eiwit. Ik snap niet dat mensen eiwit gaan nemen om hun vetpercentage te verlagen.. ja het is handig om gemakkelijk aan je dagelijkse hoeveelheid eiwit te komen als je in een cut zit maar verder voegt het echt niks toe. Je hoeft het dus ook niet 3x per dag te nemen, maar alleen zoveel nodig is om aan je eiwitbehoefte te voldoen NA je normale voedsel. En dan tellen die calorieën ook nog gewoon mee.
Om het weg te krijgen had je beter iets met een smaakje kunnen nemen maar je kan het altijd door je kwark gooien of eigenlijk om het even wat voor voedsel/vocht dan ook. Alleen het hele idee van isolaat is normaal gezien juist dat het snel opneemt en er verder weinig in zit en dat heeft niet zoveel toegevoegde waarde als je het niet met alleen water wegdrinkt, maar ik snap ook niet zo goed waarom je isolaat hebt gekocht en niet concentraat.
Qua timing op trainingsdagen na je training en anders 's ochtends (ALLEEN als het nodig is voor je eiwitbehoefte)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hmm, dus ik heb het eigenlijk voor niks gekocht? Isolaat werd mij vertelt door de sportschool, maar wou eens gaan navragen hier op dit forum hoe jullie het een en ander doen..

Tja er wordt zoveel aangeraden door mensen die iets willen verkopen of willen doen alsof ze ergens verstand van hebben.

Voor niks gekocht zou wat te ver gaan, het is wel degelijk handig om voor relatief weinig kcal aan je eiwitbehoefte te voldoen als je daar normaal niet aan komt. Maar dan was concentraat (goedkoper) met een smaakje heel wat prettiger geweest voor je.
Sowieso heeft het alleen zin als je ook echt bezig bent met een voedingsschema óf bijhoudt hoeveel kcal en eiwit je per dag binnenkrijgt, anders weet je ook niet hoeveel je moet aanvullen.

Het is in ieder geval absoluut geen afslankmiddel/metabolismeverhoger/vetverbrander of iets dergelijks. Het zijn simpelweg eiwitten en die leveren naast bouwstoffen voor je spieren ook gewoon energie op.

Als ik het bij mijn havermout gooi proef ik er niks van (naturel smaak).
Je kan er wat slimpie suikervrije siroop bij gebruiken om smaak aan je shake te geven...

Tja er wordt zoveel aangeraden door mensen die iets willen verkopen of willen doen alsof ze ergens verstand van hebben.

Voor niks gekocht zou wat te ver gaan, het is wel degelijk handig om voor relatief weinig kcal aan je eiwitbehoefte te voldoen als je daar normaal niet aan komt. Maar dan was concentraat (goedkoper) met een smaakje heel wat prettiger geweest voor je.
Sowieso heeft het alleen zin als je ook echt bezig bent met een voedingsschema óf bijhoudt hoeveel kcal en eiwit je per dag binnenkrijgt, anders weet je ook niet hoeveel je moet aanvullen.

Het is in ieder geval absoluut geen afslankmiddel/metabolismeverhoger/vetverbrander of iets dergelijks. Het zijn simpelweg eiwitten en die leveren naast bouwstoffen voor je spieren ook gewoon energie op.
+ veeeel :)

Terug
Naar boven