MuscleMeat

whey protein onder de 18

Uncha

Novice
Waardering
0
Ik vroeg me af of je whey protein nodig had als je kracht training doet onder de 18 want iemand die ik ken die zelf ook train en whey protein gebruik(te). zegt dat je niet hoeft omdat je nog moet uit groeien
en mensen die al uit gegroeit zijn dat wel nodig hebben om spieren te kweken.

is niet waar volgens mij

iedereen en niemand heeft whey nodig.

zolang jij genoeg uit je voeding haalt, heb je het niet nodig.

maar wat je leeftijd ook is, je moet genoeg eiwitten hebben.

• Topic Starter Topic Starter
voor wat is whey dan wel nodig

voor wat is whey dan wel nodig

Weet je wel wat whey is?
Whey = eiwitten in poedervorm, lekker makkelijk om te nemen en het zijn goede eiwitten (wei)
Maar je heb het niet nodig als je bij je maaltijd al voldoende eiwitten uit kip/melk/vlees whatever haalt.

whey is geen buitennaardse product hoor gozer. Het zijn gewoon eiwitten ge-extraheert uit voedingsmiddelen. Dus de zelfde eiwitten die ook in je stuk vlees of brood, melk etc zitten. OK DUIDELIJK??!?!?!

Maar mag je dat gebruiken onder de 18

Van wie is dit een kloon?

nee, anders sterf je een gruwelijke dood

Grappig om te zien hoe mensen simpelweg iets aannemen. Daarbij komt ook nog de grap dat sommige mensen nooit hebben opgelet bij Biologie. Maar wel hele gedurfte uitspraken doen over iets waar ze niet eens een klein beetje verstand van hebben.

Whey protein dan zeg je al genoeg. Proteïne, oftewel eiwitten. Fundamentele bouwstenen voor elke cel in ieders lichaam. Of je nou 3 jaar ben of 140 jaar, iedereen heb baat bij voldoende eiwitten.

Wat ben je van plan met die Whey? Jij gifmenger!

als whey je groei stopt dan stopt tonijn en kip ook je groei hé makker.

Ey mensen het boeit me echt niet of jullie wel pro zijn in die dingen. iedereen begin bij een start waar ze niks van weten en nee ik ben geen gifmenger. ik heb dit wel bij biologie gehad maar niet over whey of w/e in die richting. En wat me ook ergert dat mensen niet eens normaal bericht achterlaat. Dus ik hoef niks meer te weten over whey protein.

Ey mensen het boeit me echt niet of jullie wel pro zijn in die dingen. iedereen begin bij een start waar ze niks van weten en nee ik ben geen gifmenger. ik heb dit wel bij biologie gehad maar niet over whey of w/e in die richting. En wat me ook ergert dat mensen niet eens normaal bericht achterlaat. Dus ik hoef niks meer te weten over whey protein.

Als je enigzins de moeite had genomen, om wat informatie over Whey op te zoeken. Dan had je deze vraag niet hoeven stellen.

Het probleem met dit soort vragen zit hem in het persoon die de moeite niet genomen heeft om in google "Whey Proteïne" te typen. Ook deze zelfde vraag heb ik geregelt terug zien keren van verschillende andere beginnende personen, de zoek functie had jouw een sneller antwoord gegeven.

Sterker nog. In de voedingssectie van dit forum staat een goede uitleg m.b.t. eiwitten en dus ook Whey eiwitten.

Eigenlijk is dit een zelfde vraag als "Neuken onder de 18?". Je kan dezelfde gare en de meest idiote antwoorden verwachten. ;)

Terug
Naar boven