MuscleMeat

Whey shake vervangers

Robit

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
74kg
Ja, ik ben dus één van die gasten die heel enthoushiast wilt gaan trainen om wat strakker en atletischer te worden. Ik ren met een bigsmile naar de sportzaak om wat wheypoeder te kopen (aarbei smaak) best wel lekker. Maar dan word ik een paar dagen later wakker met een lading puisten in mn gezicht.

Whey shakes gaan voor mij dus niet werken. Heeft iemand misschien wat tips voor een vervanger van deze shakes of is het gewoon het één of het ander in mijn geval?

Nee, lekker met whey blijven trainen, forget about the puisten, hoort erbij op je leeftijd!

Bullshit story, het zeer komt van lactose die in de Whey zit. Je zou in dat geval een isolaat eiwit moeten hebben, bijvoorbeeld deze (0.025gr lactose per 100): http://bodyenfitshop.nl/whey-isolaat/body-fit-sportsnutrition/isolaat-perfection
dat zal je uitslag verminderen / op zijn tijd doen verdwijnen.
http://bodyenfitshop.nl/whey-isolaat/body-fit-sportsnutrition/isolaat-perfection
Precies maar ondertussen wel gewichten blijven HEFFEN!

• Topic Starter Topic Starter
Gainmaster, je zegt nu twee dingen doorelkaar haha

@ Zuipschuit; Hier heb ik wat aan. Thanks voor de info. Ik zal deze whey gaan proberen

harder trainen!

isolaat is de oplossing, ietsjes duurder wel.

Nog harder? Ik ben 176 - 177... Ik wil niet nog breder worden dan ik al ben want dan ga ik op een ingedrukte hulk lijken :p

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 00:48 ----------

Dat is 2-0 voor de isolaat whey... Ik ga 'm morgen bestellen. Ik laat jullie de uitslag weten ;)

Not sure if srs? U trolling?

De uitslag op je gezicht bedoel je?

Ahahhaha als je echt goed traint en dan whey neemt krijg je niet zo snel uitslag je spieren zjn open voor herstel.

Niet trainen en whey neemt dan begrijp ik t wel:D

Ik neem zelf gwn whey perfection #de best

heel veel mensen krijgen puisten van lactose hoor kerel.
hydrolisaat of anders peptopro.

Ahahhaha als je echt goed traint en dan whey neemt krijg je niet zo snel uitslag je spieren zjn open voor herstel.

Niet trainen en whey neemt dan begrijp ik t wel:D

Ik neem zelf gwn whey perfection #de best

Door dit soort advies gaan mensen ongezonde dingen doen grote vriend ;)

Ja, ik ben dus één van die gasten die heel enthoushiast wilt gaan trainen om wat strakker en atletischer te worden. Ik ren met een bigsmile naar de sportzaak om wat wheypoeder te kopen (aarbei smaak) best wel lekker. Maar dan word ik een paar dagen later wakker met een lading puisten in mn gezicht.

Whey shakes gaan voor mij dus niet werken. Heeft iemand misschien wat tips voor een vervanger van deze shakes of is het gewoon het één of het ander in mijn geval?

haal isolaat whey op.
anders moet je weinig whey gebruiken
bij 30 gram heb ik die puisten niet erg

isolaat is de oplossing zoals eerder vermeld (2x al :D)

beetje offtopic.. maar ben het echt met je eens, bodybuilding betekend niet een mongolisch groot monster te worden nee. bb = het bouwen van het lichaam dat jij wilt, deal with it

Terug
Naar boven