AndroidHealthClinic

Whey shake vervangers

• Topic Starter Topic Starter
haal isolaat whey op.
anders moet je weinig whey gebruiken
bij 30 gram heb ik die puisten niet erg

Hey, bedankt voor je reactie!

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 11:58 ----------

isolaat is de oplossing zoals eerder vermeld (2x al :D)

beetje offtopic.. maar ben het echt met je eens, bodybuilding betekend niet een mongolisch groot monster te worden nee. bb = het bouwen van het lichaam dat jij wilt, deal with it

Thumbs up for you!

niet "mongolisch" groot willen worden heet fitness.

pipo's

maar stel dat je over 1 jaar opeens te groot bent? ga je dan stoppen met je whey isolaat kuur?

• Topic Starter Topic Starter
niet "mongolisch" groot willen worden heet fitness.

pipo's

Perse wat willen zeggen gewoon. Ik ga niet de moeite nemen om te bewijzen dat een bodybuilder niet perse inhoudt dat je een Arnold moet worden :)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 13:13 ----------

maar stel dat je over 1 jaar opeens te groot bent? ga je dan stoppen met je whey isolaat kuur?

dat zoek ik dan wel ff uit. weet nog niet hoe dat precies zit

Puisten, dat is echt vervelend man, weet er alles van!
Zit je al bij een dokter of dermatoloog? Die kunnen eerst Differin of andere crémes voorschrijven, en mocht je echt hevige acnee krijgen geven ze vaak Roa. Dat helpt wel.
Fabels over puisten vergeten, en vooral niet uitknijpen of gaan kloten met andere clearasil-bagger.

En je kan ook eerst rustig beginnen. Bv langzaam meer. Eerst 1 bak kwark, dan 2 bakken, dan 3 bakken.. zodat je lichaam langzaam aan de eiwitten gaat wennen. Denk dat dat nog uitmaakt. Als je bijvoorbeeld nooit aan BB hebt gedaan, en ineens ga je 300 eiwitten per dag nemen, dan slaat je lichaam op hol! Denk ik, weet het niet zeker want er zitten hier mensen die er meer van weten dan mij.

Succes

Terug
Naar boven