Fitness Seller

Whey shake

majit

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
72kg
Vetpercentage
12%
heej,

Ik heb ongeveer 4 maanden geleden mijn nekwervel gebroken (die nog niet helemaal genezen is) maar ik wil nu toch weer beginnen met fitness.

Alleen ik heb 1 vraag: ik heb nu een soort whey shake gekocht en ik wil weten op welke tijden ik het moet gebruiken en er staat erop dat ie vet verbrand en spier aanmaakt, is dat waar?

zo ziet ie eruit:

http://img141.imageshack.us/i/p1102110100.jpg/

ik heb wel veel aan krachttraining gedaan, maar zonder dit soort dingen. dus ik weet niet of het wel effect zal hebben enz. by the way ik ben pas 14

dit ben ik :P
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vet verbranden en spier aanmaken ist ein grande illuzione!!!!

drink die shit gewoon als EXTRA bij je ontbijt en na je training... go squatz 3x a week! vbmbabmabmamBAM! grow.

als het een zuivere wheyshake is: smorgens bij het ontbijt.

btw: goeie basis voor je 14jaar!

• Topic Starter Topic Starter
als het een zuivere wheyshake is: smorgens bij het ontbijt.

btw: goeie basis voor je 14jaar!

hmm hoe moet ik weten of het zuiver is of niet?

Jah ik heb best wel veel aan fitness gedaan op mijn 12e en 13e.
14e niet echt omdat k door judo en mma en andere sporten vaak geblesseerde raakte, en ben der 4 maanden uitgeweest omdat ik mijn nekwervel had gebroken.

Best buff voor 14, genetic freak? of ervoor gewerkt?

btw trek die broek is op!:p

hmm hoe moet ik weten of het zuiver is of niet?

....

Kijk s op de verpakking hé en lees de ingrediënten. Als ie niet uit minstens 80%proteïne (=eiwit) bestaat denk ik eerder dat ze je een soort massgainer hebben aangesmeerd (=vetgainer door het hoge suikergehalte) (link werkt niet ...). Massgainer is in 90% van de gevallen pure rommel, uitzonderingen daargelaten zoals proteine&rice, complexcarbgainer, ...

Kijk s op de verpakking hé en lees de ingrediënten. Als ie niet uit minstens 80%proteïne (=eiwit) bestaat denk ik eerder dat ze je een soort massgainer hebben aangesmeerd (=vetgainer door het hoge suikergehalte) (link werkt niet ...). Massgainer is in 90% van de gevallen pure rommel, uitzonderingen daargelaten zoals proteine&rice, complexcarbgainer, ...

isgoed;)
Nee is goed stuff ,mijn vader is beveiliger en zijn collega gebruikt dit, als je hem ziet dan wordt je bang van hem zo breed is ie :P

maar je moet die link kopieren en plakken in je adres balk

wow, netjes voor 14 jaar zeg.. Alleen je hebt de kop van een 30 jarige :P

je moet geen whey drinken op zo'n jonge leeftijd, erg schadelijk.

14 ? je lijkt ouder dan mij.

Maar eehm whey kan geen kwaat zolang er geen asperanten fso inzitten.

Wat zijn asperanten en kwaat? ???

Wtf drink die shit bij je ontbijt als je er happy van wordt, maar het is pure geldverspilling man, voor dat geld koop je liever kip, pindas, sperzieboontjes ed voor 4 weken. Als je dan over een jaar of 2 jaar echt groot bent kan je er nog eens over nadenken. Good luck!

Laatst bewerkt:
Wat een onzin zeg, niks mis met een shakeje bij je ontbijt en rond je training. Ik zie op de foto van het product dat het 100% pure proteine is :P Geen enkel product is dat dus een aparte kreet. Maar kijk idd ff op t labeltje het zal gewoon een normale whey shake zijn.

Btw: als jij actief doorgaat met trainen en juist eten kun je aan wedstrijden beginnen als je 18 bent jongen! Heel netjes!

Is een goede aanvulling bij je ontbijt en na je training. Eventueel nog een shake door de dag als je merkt dat je weinig/slecht hebt gegeten.

okee bedankt voor de reactie's

en het is zowiezo geen geldverspilling, die kip, pindaas en sperziebonen kopen mijn ouders wel voor mij. dus die whey shake is altijd wel een goede extratje :)

Terug
Naar boven