majit Cool Novice Lid sinds 14 feb 2009 Berichten 52 Waardering 3 Lengte 1m76 Massa 72kg Vetpercentage 12% 15 feb 2011 Topic Starter Topic Starter #21 MennoNMGN zei: Wat zijn asperanten en kwaat? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... aspiranten en kwaad denk ik?
MennoNMGN zei: Wat zijn asperanten en kwaat? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... aspiranten en kwaad denk ik?
Aart00 Cool Novice Lid sinds 9 nov 2010 Berichten 79 Waardering 2 Lengte 1m75 Massa 87kg 21 feb 2011 #22 neem 3 shakes per dag Bij het opstaan, na het trainen en voor het slapen
A Ano_80_1 Colossal Veteran uitgeschakeld 10.000 berichten Lid sinds 15 nov 2008 Berichten 16.337 Waardering 1.339 21 feb 2011 #23 Aart00 zei: neem 3 shakes per dag Bij het opstaan, na het trainen en voor het slapen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Whey voor het slapen gaan? Dan eet je toch kwark? Whey wordt veel te snel opgenomen om er blij van te worden.
Aart00 zei: neem 3 shakes per dag Bij het opstaan, na het trainen en voor het slapen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Whey voor het slapen gaan? Dan eet je toch kwark? Whey wordt veel te snel opgenomen om er blij van te worden.
M mmark Cool Novice Lid sinds 15 apr 2010 Berichten 72 Waardering 0 Lengte 1m80 Massa 81kg Vetpercentage 11% 21 feb 2011 #24 heb je trouwens je nekwervel door mma of judo gebroken? Ik was namelijk net van plan om te gaan MMA'en
heb je trouwens je nekwervel door mma of judo gebroken? Ik was namelijk net van plan om te gaan MMA'en
Aart00 Cool Novice Lid sinds 9 nov 2010 Berichten 79 Waardering 2 Lengte 1m75 Massa 87kg 21 feb 2011 #25 DwarvenWarrior zei: Whey voor het slapen gaan? Dan eet je toch kwark? Whey wordt veel te snel opgenomen om er blij van te worden. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ja ik bedoel night protein van bijvoorbeeld XXL nutrition. Heeft een super trage afgifte, voorziet je spieren 7 uur lang van eiwitten.
DwarvenWarrior zei: Whey voor het slapen gaan? Dan eet je toch kwark? Whey wordt veel te snel opgenomen om er blij van te worden. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ja ik bedoel night protein van bijvoorbeeld XXL nutrition. Heeft een super trage afgifte, voorziet je spieren 7 uur lang van eiwitten.
B baksteen123 Freaky Bodybuilder Lid sinds 21 sep 2008 Berichten 6.475 Waardering 289 21 feb 2011 #26 Aart00 zei: neem 3 shakes per dag Bij het opstaan, na het trainen en voor het slapen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... 1 shake per dag (smorgens) op rustdagen 2 op trainingsdagen: smorgens en voor (of na) het trainen. De rest moet je uit je voeding halen
Aart00 zei: neem 3 shakes per dag Bij het opstaan, na het trainen en voor het slapen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... 1 shake per dag (smorgens) op rustdagen 2 op trainingsdagen: smorgens en voor (of na) het trainen. De rest moet je uit je voeding halen
majit Cool Novice Lid sinds 14 feb 2009 Berichten 52 Waardering 3 Lengte 1m76 Massa 72kg Vetpercentage 12% 21 feb 2011 Topic Starter Topic Starter #27 ik zelf gebruik het altijd, smorgens, iets na het avond eten en daarna na het trainen. is dit goed of ? ik had hem met judo gebroken dus;p
ik zelf gebruik het altijd, smorgens, iets na het avond eten en daarna na het trainen. is dit goed of ? ik had hem met judo gebroken dus;p
JustGetStarted Dutch Bodybuilder Lid sinds 27 jul 2009 Berichten 486 Waardering 20 Lengte 1m85 Massa 83kg Vetpercentage 8% 21 feb 2011 #28 Mooie basis heb je daar maat. Je hebt toch al een aardig volwassen kop voor iemand van 14. Als je door knalt kun je nog heel ver komen
Mooie basis heb je daar maat. Je hebt toch al een aardig volwassen kop voor iemand van 14. Als je door knalt kun je nog heel ver komen