AndroidHealthClinic

Whey Shakes

Bezoekers in dit topic

Thanks Veys+huggybear1968 !
 
En nog een vraagje raak je door 1 en half uur training + cardio overbelast?
 
En nog een vraagje raak je door 1 en half uur training + cardio overbelast?

Ligt eraan wat jij onder cardio verstaat...drie spinningssessies per week van 1 uur is teveel van het goede voor een krachtsporter.
Terwijl rustig fietsen, lopen of zwemmen geen kwaad kan.

Je hebt veel vragen over voeding en training...ik zou je adviseren om eens te kijken op de site van www.eigenkracht.nl of [Link niet meer beschikbaar] daar vind je veel antwoorden op eventuele vragen!

Suc!
 
Heb het gelezen.
Fiets 10 minuten crostrainer 10 minuten en daarna KT 65 minuten en 10 minuten rennen...
En dit 3 keer per week.

Zo wil ik dat me vet omlaag gaat en me spiermassa omhoog...
En dat jullie een mooie fysiek zien JAN 2010.
Weinig vet en zo veel mogelijk massa.
 
Laatst bewerkt:
En ja als iemand andere tips heeft kan diegene het hier geven.
En je kan me fysiek bekijken in me gallerij.

Ik hoop echt iedereen hier te verassen:P
 
cardio na de krachttraining doen ;)
 
Waarom de hele tijd iedereen verrassen? Je doet het toch voor jezelf..
die cardio moet je na je KT doen, als ik voor KT ga cardioën krijg ik echt niks meer omhoog.. :p
 
Is goed :P
@JESSEH Nee is gewoon als motivatie weetje.
Ik doe het voor mezelf maar ik werd door sommige mensen echt afgekraakt enzo en sommige leden gaven me juist veel tips enzo en hielpen me verder
 
waarom verdoe je je energie aan cardio, er zit amper vet in dat lichaampje. en als je het weg cardio'd , dan blijft er nix meer over.

veel eten en compounds doen als je het mij vraagt
 
waarom verdoe je je energie aan cardio, er zit amper vet in dat lichaampje. en als je het weg cardio'd , dan blijft er nix meer over.

veel eten en compounds doen als je het mij vraagt

Inderdaad...bunkeren en aan het halter...heb je eigenlijk een degelijk schema? Probeer je vooral te richten op de grote 5...DL, KB, BD, OP en BOR...goede schema's vind je eventueel op www.stronglifts.com (bekend van de 5x5 methode ...de 5 compoundsoefeningen waarmee je dan 5 sets met 5 reps doet) waar je e.e.a. via een exelbestandje kunt downloaden...of kijk eens op internet bij Bill Starr...Op dit forum zijn veel krachtsporters die daar reeds resultaten mee hebben geboekt!
 
Inderdaad...bunkeren en aan het halter...heb je eigenlijk een degelijk schema? Probeer je vooral te richten op de grote 5...DL, KB, BD, OP en BOR...goede schema's vind je eventueel op www.stronglifts.com (bekend van de 5x5 methode ...de 5 compoundsoefeningen waarmee je dan 5 sets met 5 reps doet) waar je e.e.a. via een exelbestandje kunt downloaden...of kijk eens op internet bij Bill Starr...Op dit forum zijn veel krachtsporters die daar reeds resultaten mee hebben geboekt!

wat is zij doel dan? kracht of massa?
 
Mijn doel is massa maken...
 
vergeet die cardio dan
 
bunkeren en trainen
 
Maar dan zit ik toch met dat vet....
 
komt later, eerst flink massa gainen. daarna kan je altijd nog cutten
 
je kan later altijd cutten..
 
Dus nu moet ik minder cardio doen?
 
Als je het 110% zeker wilt weten, kan je ook naar de huisarts gaan ofzo.
 
Back
Naar boven