AndroidHealthClinic

Whey zak(jes)

Eattillyoudrop

Advanced Bodybuilder
Waardering
44
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
8%
Hey broeders,

Ik ga binnenkort drie weken op vakantie naar Indonesië (Java en Bali), maar ik moet whey en brinta meenemen aangezien vijf keer eten per dag anders knap lastig wordt :o.

Brinta kan ik easy twee pakken vaan meenemen maar whey wordt altijd in grote potten geleverd? Kan ik dat ook ergens vinden in losse zakjes van 30-50gram of een zak van 1 kilo? Ik zoek minstens 1 kilo whey mee te nemen.

Iemand btw ervaring met het meenemen van whey naar Azië? veronderstel dat ze daar niet moeilijk over doen maar toch, voor beetje coke krijg je daar de doodstraf dus hoop niet dat ik mag gaan uitleggen waarom ik 1 kilo poeder meeneem :roflol: ! Is er eventueel voorafgaandelijk de mogelijkheid om dat in Schiphol te laten checken of goedkeuren, zodat het een "good to go"- label krijgt? :D

Alvast bedankt!

variety pack kopen
gebruik even de zoekfunctie, erg veel dezelfde topics.

Er is daar toch ook Whey te koop. Gewoon lokaal aanschaffen.

• Topic Starter Topic Starter
Die whey delicious sample pack bedoel je? Heb ik al over zitten twijfelen maar ik ben echt een mietje in smaken verdragen, lust alleen choco en aardbei :D

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 14:06 ----------

Er is daar toch ook Whey te koop. Gewoon lokaal aanschaffen.

Ik ben er al geweest, ze verkopen er bijna niets van supplementen, als je al iets vindt is het eerder chocomelk poeder met een klein beetje eiwitten toegevoegd. Ik sta op 8%, dan ga ik nog liever een wild dier vangen daar en eet ik het zo op ipv al die suikers :roflol:

Dude... je gaat op vakantie.
No need for whey.

Heb in de sportwinkel al wel eens zakjes zien liggen ja, maar denk dat het wel een pak duurder gaat uitkomen

Dude... je gaat op vakantie.
No need for whey.

Ik ga geen vijf maaltijden per dag kopen daar. Je krijgt alleen ontbijt, is geen all inclusive. Dus het is gewoon erg praktisch als ik whey met Brinta kan eten daar.

Hoeveel die zakjes kosten maakt me niet uit, zolang ik daar maar whey heb :).

Aub niet teveel reacties van "whey is niet nodig", ik dieet al vrij lang, zou leuk zijn als ik mijn shape wat langer kan doortrekken. Vakantie hoeft voor mij niet 24/7 slapen en in de zon te liggen zijn :p.

leg wat huishoudfolie op je weegschaal (gewoon een vierkant), weeg zo'n 30 gram whey af en maak er een mooi pakketje van. Nu wil je natuurlijk niet dat het knapt in je tas, dus omwikkel het goed met wat duct-tape. Herhaal dit 7 keer als je een week op vakantie gaat, voor meerdere keren per dag meerdere bommetjes.

Of gewoon een stevige doos/ziplock dingen, extra inpakken zodat je geen whey over je spullen krijgt? :o

Ik zoek net iets dat voorverpakt is en liefst niet open. Denk dat ze daar minder moeilijk over doen dan dat je random wat poeder in een pot kapt en het zo meeneemt :roflol:.

Iemand een concrete suggestie? vind werkelijk niks deftig, buiten whey delicious sample pack dan, wat niet zo fijn is vanwege al die smaken :o.

Ik zoek net iets dat voorverpakt is en liefst niet open. Denk dat ze daar minder moeilijk over doen dan dat je random wat poeder in een pot kapt en het zo meeneemt :roflol:.

Iemand een concrete suggestie? vind werkelijk niks deftig, buiten whey delicious sample pack dan, wat niet zo fijn is vanwege al die smaken :o.

Board sponsors pm'en voor een deal

Gewoon een mailtje aan body en fitshop sturen. En je situatie uitleggen. (je smaak favoriet)

Ik ga geen vijf maaltijden per dag kopen daar. Je krijgt alleen ontbijt, is geen all inclusive. Dus het is gewoon erg praktisch als ik whey met Brinta kan eten daar.

Aub niet teveel reacties van "whey is niet nodig", ik dieet al vrij lang, zou leuk zijn als ik mijn shape wat langer kan doortrekken. Vakantie hoeft voor mij niet 24/7 slapen en in de zon te liggen zijn :p.

Eten is daar goedkoper dan hier en bovendien hoef je niet per se vijf maaltijden per dag te eten ???
Daarnaast gaat je 'shape' echt niet weg van 3 weken geen whey :o

gewoon als een dwaas vlees eten op je vakantie.
en variety packs of grote zakken whey van bnf en xxl, die komen in zakken ipv potten

Dus je dieet al vrij lang, en noemt een whey een maaltijd?

:sd:

Serieus, je gaat die whey niet nodig hebben, evenals 5 maaltijden per dag.
Geniet van je vakantie en eet daar 3/4 dikke meals per dag, met zoals eerder gezegd veel meat.

Variety pack van b&f.

Of je kan pakketjes whey in condooms doen en dan inslikken en daar uitpoepen. Enige gevaar is dat als ze scheuren in je buik je nog groter dan de Hulk wordt.

Variety pack van b&f.

Of je kan pakketjes whey in condooms doen en dan inslikken en daar uitpoepen. Enige gevaar is dat als ze scheuren in je buik je nog groter dan de Hulk wordt.

:roflol:

Eten is daar inderdaad goedkoper ja, als je ergens in een lokale tent gaat eten. Als ik op hotel zit is het bijna even duur als hier.

Ik ga die variety packs eens bekijken, alvast bedankt jongens :)!

Je wilt whey vanuit hier gaan meenemen terwijl je daar voor nog geen euro een maaltijd kan kopen...denk aan kip met cashwenoten en rijst een van meest verkochte maaltijden daar en kost geen fik en duizend keer beter dan whey...

Terug
Naar boven