Eattillyoudrop
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 8%
Hey broeders,
Ik ga binnenkort drie weken op vakantie naar Indonesië (Java en Bali), maar ik moet whey en brinta meenemen aangezien vijf keer eten per dag anders knap lastig wordt
.
Brinta kan ik easy twee pakken vaan meenemen maar whey wordt altijd in grote potten geleverd? Kan ik dat ook ergens vinden in losse zakjes van 30-50gram of een zak van 1 kilo? Ik zoek minstens 1 kilo whey mee te nemen.
Iemand btw ervaring met het meenemen van whey naar Azië? veronderstel dat ze daar niet moeilijk over doen maar toch, voor beetje coke krijg je daar de doodstraf dus hoop niet dat ik mag gaan uitleggen waarom ik 1 kilo poeder meeneem
! Is er eventueel voorafgaandelijk de mogelijkheid om dat in Schiphol te laten checken of goedkeuren, zodat het een "good to go"- label krijgt? 
Alvast bedankt!
Ik ga binnenkort drie weken op vakantie naar Indonesië (Java en Bali), maar ik moet whey en brinta meenemen aangezien vijf keer eten per dag anders knap lastig wordt
.Brinta kan ik easy twee pakken vaan meenemen maar whey wordt altijd in grote potten geleverd? Kan ik dat ook ergens vinden in losse zakjes van 30-50gram of een zak van 1 kilo? Ik zoek minstens 1 kilo whey mee te nemen.
Iemand btw ervaring met het meenemen van whey naar Azië? veronderstel dat ze daar niet moeilijk over doen maar toch, voor beetje coke krijg je daar de doodstraf dus hoop niet dat ik mag gaan uitleggen waarom ik 1 kilo poeder meeneem
! Is er eventueel voorafgaandelijk de mogelijkheid om dat in Schiphol te laten checken of goedkeuren, zodat het een "good to go"- label krijgt? 
Alvast bedankt!

.
.