- Waardering
- 2.745
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.

Neem anders een doos nesquik, kap die leeg en doe deze vol met chocoladesmaak-whey van je favoriete huismerkmoet toch lukken?
![]()
Meenemen is geen probleem, ik reis regelmatig voor mijn werk binnen en buiten europa. Ik neem een shakebeker, vol met boterhamzakjes met elk 1 schepje whey mee. Ziet er zooo ongelooflijk sketchy uit, begrijp niet dat ik elke keer de scanner doorkom (ook als ik alleen met handbagage reis, en je net voor het vliegtuig gecontroleerd wordt)
-
Een keer werd er naar gevraagd, toen mijn koffer open moest omdat ze een flesje water zagen zitten. vertelde dat t proteinen waren en niets aan de hand uiteraard.
-
Maar eet gewoon lekkere kip/rijstgerechten man, azie is de shit.
.
.Haha dat je daar mee door controle geraakt.
Ik ga gewoon een pot van 1kg meenemen en wat Brinta (een zak van 1 kilo bestaat denk ik niet?). Is misschien overdreven maar gaat me echt puur om het gemak.
Ga sowieso veel kip en rijst eten daar, maar een whey bij het ontbijt en whey + Brinta als 4 uurtje is voor mij genieten dus zie geen reden om het niet te doen.
http://www.powersupplements.nl/whey-temptation-750g-140
Je kan er ook sample zakjes bestellen, apart of alle smaken in een doos. Maar misschien is zo'n hersluitbare zak misschien wel het makkelijkst voor op reis.
blijkbaar wel dus. geen 1kg maar 0.75, maar denk niet dat je meer dan 20 shakes op je vakantie gaat drinken?
!Meenemen is geen probleem, ik reis regelmatig voor mijn werk binnen en buiten europa. Ik neem een shakebeker, vol met boterhamzakjes met elk 1 schepje whey mee. Ziet er zooo ongelooflijk sketchy uit, begrijp niet dat ik elke keer de scanner doorkom (ook als ik alleen met handbagage reis, en je net voor het vliegtuig gecontroleerd wordt)
-
Een keer werd er naar gevraagd, toen mijn koffer open moest omdat ze een flesje water zagen zitten. vertelde dat t proteinen waren en niets aan de hand uiteraard.
-
Maar eet gewoon lekkere kip/rijstgerechten man, azie is de shit.
Ik heb nog wel een aantal zakjes liggen die je gratis krijgt bij elke bestelling. Als iedereen deze nutteloze zakjes even doneert voor deze jongen?![]()

Neem daarom de sample box van de delicious smaken.
ook geen gezeik bij de douane.
Maar als ik op vakantie ga is het eten het laatste waar ik mij druk om kan maken.
All-inclusive, 24uur per dag eten.
Als jij je waardering uitspreekt naar de chef-koks zijn ze des te meer bereid om wat lekkers voor je te maken.
)
!