XXL Nutrition

Wie ben ik

Bezoekers in dit topic

Goede progressie. Zo door zetten.

Dat schema van Arnold is niet optimaal voor naturals/beginners.

Doe je alle spiergroepen 1x in de week?
 
Goede progressie. Zo door zetten.

Dat schema van Arnold is niet optimaal voor naturals/beginners.

Doe je alle spiergroepen 1x in de week?
Dank je. Ik train benen 2 keer per week en de rest 1 keer
 
Wat is dan in vredesnaam je probleem? Een fatburner met dit figuur. Jezus.
 
Ik wist niet dat je kwaad werd!!
 
Ow oké. Gezellig. :grinny:
 
Maar het is wel gemeend.. JIj hebt geen fatburner nodig!
Met geduld en doorzettingsvermogen (wat je al hebt laten zien! ) kom jij er zonder fatburner ook!

Lekker doorgaan!
 
Maar verder ja gewoon verder doen zonder fatburners,die doen toch niks.
 
Maar het is wel gemeend.. JIj hebt geen fatburner nodig!
Met geduld en doorzettingsvermogen (wat je al hebt laten zien! ) kom jij er zonder fatburner ook!

Lekker doorgaan!
Mag dan wel iets anders geformuleerd worden haha.
 
Maar verder ja gewoon verder doen zonder fatburners,die doen toch niks.
Dat ga ik nu ook doen. Ergens wist ik al wel dat fatburner niet zouden helpen, maar dacht misschien heeft hier wel iemand een gat in de markt ontdekt. Ik sta nu al best een tijdje stil en wil weer vooruit. Dus nu maar mijn kcal verlagen en dan geduld hebben
 
Dat ga ik nu ook doen. Ergens wist ik al wel dat fatburner niet zouden helpen, maar dacht misschien heeft hier wel iemand een gat in de markt ontdekt. Ik sta nu al best een tijdje stil en wil weer vooruit. Dus nu maar mijn kcal verlagen en dan geduld hebben
cal verlagen of cardio verhogen.
 
cal verlagen of cardio verhogen.
Cardio is niet mijn favoriet hahaha. ik moet mezelf nu al dwingen om het te doen Dus zal het in eerste instantie toch kcal verlagen worden. Als dat niet afdoende helpt toch maar meer cardio:barf:
 
Daar komt de aap uit de mouw. Maar het zal toch moeten: aan de cardio. En dat is gewoon een kwestie van DOEN. Als je iets écht wilt bereiken, dan ga je daar voor. Andere opties zijn er niet. De fatburner, die toch al niet helpt, is dus gewoon gekozen met zo'n idee van: lekker makkelijk. Ja, dát is de levenshouding.
 
Daar komt de aap uit de mouw. Maar het zal toch moeten: aan de cardio. En dat is gewoon een kwestie van DOEN. Als je iets écht wilt bereiken, dan ga je daar voor. Andere opties zijn er niet. De fatburner, die toch al niet helpt, is dus gewoon gekozen met zo'n idee van: lekker makkelijk. Ja, dát is de levenshouding.
Ongesteld?? Of ben je altijd zo vriendelijk
 
Vrouwen zijn altijd zo aardig tegen elkaar...
 
Daar komt de aap uit de mouw. Maar het zal toch moeten: aan de cardio. En dat is gewoon een kwestie van DOEN. Als je iets écht wilt bereiken, dan ga je daar voor. Andere opties zijn er niet. De fatburner, die toch al niet helpt, is dus gewoon gekozen met zo'n idee van: lekker makkelijk. Ja, dát is de levenshouding.

Dat is niet waar, cardio moet helemaal niet, ze kan simpelweg ook nog minder gaan eten.
 
Dat is niet waar, cardio moet helemaal niet, ze kan simpelweg ook nog minder gaan eten.
Ik doe al cardio omdat ik vind dat het MOET maar leuk vind ik het niet. En als ik dan kan kiezen, kies ik er nu idd voor om minder te gaan eten ipv nog meer cardio te doen
 
Je kan natuurlijk ook leukere vormen van cardio gaan doen.
 
Back
Naar boven