MuscleMeat

Wie ben ik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je kan natuurlijk ook leukere vormen van cardio gaan doen.
Wat vind jij een leuker vorm cardio?
De enige leuke cardio vind ik wandelen met de honden maar om nou uren te gaan wandelen om wat extra te verbranden...
 
Traploopmachine :D
 
Precies, in de jaren dat ik de 'traditionele' cardio (lopende band, crosstrainer, hometrainer) helemaal zat was, had ik het geluk nog wedstrijden te dansen. We trainden 3-4 avonden per week van 7 tot 10. Er zijn buiten de gym ook genoeg opties.
 
Ongesteld?? Of ben je altijd zo vriendelijk

Je wilt toch iets bereiken? Ga er dan voor. En als je er niet voor wilt gaan, dan wil je het niet bereiken. Simpel. Uren wandelen om wat extra te verbranden, wil je ook al niet. Het schiet niet op zo. Aan de bak of minder eten en ik hoop dat je beseft dat er genoeg dames zijn die een moord doen om jouw figuur te hebben.
 
Fietsen, dansen, boksen, zwemmen, crossfit, HIIT, circuitjes doen met compound oefeningen, zomaar wat zaken die onder cardio kunnen worden verstaan.
 
Oke... ik ben een no cardio type omdat ik het niet mag.... :o

Maar mijn man heeft aardig wat kilootjes verloren door "cardio" omdat hij ivm gezondheidsproblemen niet kan sporten.
Wandelen... dus ik voor een beetje conditie behoud en hij om af te vallen...
* lunch wandelen (bij zijn werk... broodje halen en een half uurtje lekker doorstappen)
* avond na het eten even een blokje om... half uurtje vaak gewoon door de buurt. Samen een beetje kletsen over wat we de dag hebben gedaan. Tijd gaat dan vaak veel sneller. Maar dan moet je wel iemand hebben om tegen te kletsen.
* Toen ik plat lag met een nekhernia deed ik stabilisatie oefeningen op een bosubal. Mijn man op de crosstrainer (voor een prikkie gekocht) en tv aan en wat tv kijken ondertussen.
* spullen naar boven brengen... ik verzamelde en liep 1 x... mijn man liep gewoon elke keer op en neer.
* boodschappen lopend doen ( ik vaak met fiets en fietstas ernaast)

Tegenwoordig kan je op de sportschool zelfs tv kijken als je op een hometrainer/loopband/crosstrainer zit... sommigen hebben zelfs een lapto paansluiting :D (mijn sportschool overigens niet... ik hou het simpel)

Je moet het zelf een beetje leuk maken als je dan toch persé cardio wil doen.

Maar met voeding alleen kan het ook prima. Maar dit zijn even een paar simpele voorbeeldjes.
 
Je wilt toch iets bereiken? Ga er dan voor. En als je er niet voor wilt gaan, dan wil je het niet bereiken. Simpel. Uren wandelen om wat extra te verbranden, wil je ook al niet. Het schiet niet op zo. Aan de bak of minder eten en ik hoop dat je beseft dat er genoeg dames zijn die een moord doen om jouw figuur te hebben.
Heb
Je wilt toch iets bereiken? Ga er dan voor. En als je er niet voor wilt gaan, dan wil je het niet bereiken. Simpel. Uren wandelen om wat extra te verbranden, wil je ook al niet. Het schiet niet op zo. Aan de bak of minder eten en ik hoop dat je beseft dat er genoeg dames zijn die een moord doen om jouw figuur te hebben.
Lezen is ook een vak.
Al meerdere malen aangegeven dat ik minder ga eten. Ik wil zeker wat bereiken en heb dat ook al gedaan maar kies er liever voor om minder te eten dan nog meer te sporten. Ik vind het ook fijn om wat tijd met mijn zoontje door te kunnen brengen.
Iets vriendelijker mag wel hoor;)
 
Oh ja... actieve spelletjes doen met je zoontje. :) ook leuk als cardio ;)
 
Heb

Ik wil zeker wat bereiken en heb dat ook al gedaan maar kies er liever voor om minder te eten dan nog meer te sporten.

Dan is het toch opgelost? Hoef je ook niet op zoek naar manieren om cardio te doen. Next!
 
Dan is het toch opgelost? Hoef je ook niet op zoek naar manieren om cardio te doen. Next!
Nergens heb ik gezegd dat ik op zoek was naar manieren om cardio te doen!! Lezen....
 
Lezen gaat mij heel goed af. Jaren mijn brood mee verdiend.

Maar goed, het is mij duidelijk. Het ging maar om 1 ding: aandacht. Nou, alsjeblieft.
 
Kickboksen.
 
Euh, niemand die horizontale cardio noemt?

Dat is ook fijn
 
Daar komt de aap uit de mouw. Maar het zal toch moeten: aan de cardio. En dat is gewoon een kwestie van DOEN. Als je iets écht wilt bereiken, dan ga je daar voor. Andere opties zijn er niet. De fatburner, die toch al niet helpt, is dus gewoon gekozen met zo'n idee van: lekker makkelijk. Ja, dát is de levenshouding.

Ik vind dat ze anders zonder de fatburner al aardig wat gedaan heeft en dus niet zomaar van lekker makkelijk houd.
Neemt niet weg dat ze de fatburner beter kan laten staan en verder doet zoals ze bezig is.
 
Back
Naar boven