Fitness Seller

wie doet er hier allemaal aan cardio naast de kt?

cardio?

  • ja

    Stemmen: 48 65,8%
  • nee

    Stemmen: 25 34,2%

  • Totaal stemmers
    73

Bezoekers in dit topic

killerbee

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 mrt 2006
Berichten
2.228
Waardering
22
Lengte
1m82
Massa
92kg
ben eens bernieuwd...
 
Cardio anast? Zegt me niks..






:D

Ja, cardio hoort er bij. Ben deze week weer begonnen, met dat warme weer is er niks van gekomen.
 
ik wel, dat is bepaald door mijn doel, lichaam en handelen.
 
Laatst bewerkt:
Ik niet, als ik 5000Kcal per dag eet kom ik nog bijna niet aan dus lijkt me niet nodig. In ieder geval niet bewust.
 
Mijn gewicht training is even goed als cardio.
 
Fiets elke dag naar me werk heen en weer. Iets meer als 20 kilometer en rij altijd stevig door dat ik net niet begin te hijgen soms lastig met windje tegen :p Zie dit dan ook als me cardio :D
 
Ik fiets 3x per week naar mijn werk (26km per dag) dus ja ik doe aan cardio:)
 
Ik wel, doordeweeks fiets ik vrijwel altijd per dag 16 tot 64 km per dag, meestal 32.

(16 km= afstand huis > school:P)
 
heb al gigantisch veel moeite om gewicht aan te zetten met mijn 4000kcal bulkschema dus doe er geen cardio bij
 
Nee, moest er maar eens serieus aan beginnen.

Doe het soms wel eens :)
 
nog meer, daar heb ik echt de tijd niet voor hoor :P
 
Jup, geloof dat ik wel aan cardio doe. ;)
Fiets elke dag op en neer naar werk, dat is 5x 35 km. Dan op zondag vaak nog een rondje van plm 100 tot 120 km.
Wissel door de week 'race tempo' wel af met eens wat rustiger fietsen, herstel anders niet zo best.
 
trage stofwisseling, dus 3 maal weeks nachtjoggen.
 
op het moment na iedere krachttraining 20min cardio:rolleyes:
 
Ik doe gewoon maar cardio na mijn beentraining anders kan ik niet uit bed de volgende ochtend
 
30 minuten crosstrainer na de KT. Van de zomer wat laten versloffen vanwege de hitte (plat dak, grote ramen, geen airco in de gym..), ben het nu weer op aan het pakken.
 
Ik doe bijna altijd HIIT na mijn KT, ik voel me er goed bij en sinds ik dat doe ben ik een stukkie droger geworden zonder omlaag te gaan in mijn cal inname. Moet het allemaal nog een beetje fijntunen maar dit is wel de goede manier voor mij ben ik achter. Cardio op de "old school" manier met dat hartslag gebeuren zet bij mij geen zoden aan de dijk. To each his own.
 
Zowat iedere dag maak ik 'n ronde, afhankelijk van het weer, van tussen de 10 en 15 km.
 
Back
Naar boven