- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind vd Wiel echt super spelen. We hoeven ons tijdens het WK echt nergens zorgen over te maken op de rechtsback positie.
Waarom houd die commentaar niet een keer ze smoel over dat feyenoord publiek?
in 5 min heb ik hem wel 10x over dat publiek horen praten. Dat ze zo goed zijn en feyenoord niet in de steek laten en dat ze niet stuk te maken zijn
in 5 min heb ik hem wel 10x over dat publiek horen praten. Dat ze zo goed zijn en feyenoord niet in de steek laten en dat ze niet stuk te maken zijn
Omdat 't zo is. Ajax publiek hoor je alleen als ze voor staan.

Beste scheids ooit!
Dat was te zien deze wedstrijd, uhum!
Niks mis mee imo.
Omdat 't zo is. Ajax publiek hoor je alleen als ze voor staan.

Haha.. van horen zeggen zeker. Juventus gezien? verder heeft ajax niet zo veel achter gestaan![]()
Zag die nepsupporters eens rennen na de 0-2, heerlijk
Geen Ajax publiek en Leo Driessen, dan weet je vooraf al dat je het geluid niet aan hoeft te zetten.
ik dacht het al inderdaad...die zouden ze echt met een 72kg dumbbell op zn hoofd moeten timmeren.
Pfoe..net thuis. Gisteren nog naar de huldiging geweest + uit in Amsterdam. Nostalgisch gevoel kwam naar boven gisteren. Prachtig hoe Jol met zijn 2 handen op zn rug aan het kijken was hoe zijn spelers aan het feesten waren
En die Lodeiro weet ook wel hoe je moet feesten. Hij ging aardig los![]()