MuscleMeat

Wie gaat de beker winnen?

Peiling Peiling Wie gaat de beker winnen?

• Totaal stemmers
    37
hoppa 4-1 :roflol:

tis dat ik nie voor een voetbalclub ben :o

Waarom houd die commentaar niet een keer ze smoel over dat feyenoord publiek?

in 5 min heb ik hem wel 10x over dat publiek horen praten. Dat ze zo goed zijn en feyenoord niet in de steek laten en dat ze niet stuk te maken zijn

in 5 min heb ik hem wel 10x over dat publiek horen praten. Dat ze zo goed zijn en feyenoord niet in de steek laten en dat ze niet stuk te maken zijn

tsja, veel goeds over feyenoord zelf valt er niet te zeggen!

Omdat 't zo is. Ajax publiek hoor je alleen als ze voor staan.

luinge :roflol:

Wat een blijdschap wat een feest.

Veel goeds kwam er ook niet echt uit. Dat ze feyenoord steunen oke, maar het goede voorbeeld gaven ze niet voor de vele kinderen.

Omdat 't zo is. Ajax publiek hoor je alleen als ze voor staan.

Haha.. van horen zeggen zeker. Juventus gezien? verder heeft ajax niet zo veel achter gestaan :roflol:
Zag die nepsupporters eens rennen na de 0-2, heerlijk :)

Geen Ajax publiek en Leo Driessen, dan weet je vooraf al dat je het geluid niet aan hoeft te zetten.

Gefeliciteerd @j@x.

Haha.. van horen zeggen zeker. Juventus gezien? verder heeft ajax niet zo veel achter gestaan :roflol:
Zag die nepsupporters eens rennen na de 0-2, heerlijk :)

Geen Ajax publiek en Leo Driessen, dan weet je vooraf al dat je het geluid niet aan hoeft te zetten.

ik dacht het al inderdaad...die zouden ze echt met een 72kg dumbbell op zn hoofd moeten timmeren.

Pfoe..net thuis. Gisteren nog naar de huldiging geweest + uit in Amsterdam. Nostalgisch gevoel kwam naar boven gisteren. Prachtig hoe Jol met zijn 2 handen op zn rug aan het kijken was hoe zijn spelers aan het feesten waren:D

En die Lodeiro weet ook wel hoe je moet feesten. Hij ging aardig los:P

Pfoe..net thuis. Gisteren nog naar de huldiging geweest + uit in Amsterdam. Nostalgisch gevoel kwam naar boven gisteren. Prachtig hoe Jol met zijn 2 handen op zn rug aan het kijken was hoe zijn spelers aan het feesten waren:D

En die Lodeiro weet ook wel hoe je moet feesten. Hij ging aardig los:P

had hij van die gevaarlijke You Got Served moves?

Terug
Naar boven