XXL Nutrition

Wie gaat er naar Sensation Black?

Het begint al weer te kriebelen; nog 1,5 week :D

Slipknot? Wahahaha...

De arena is een grote betonnenbak waar elk geluid galmd, leuk voor dronken supporters uisluitend.

Als ik zou gaan, zou ik voor White kiezen, vanwege de vrouwen vooral. Voor muziek op Black genoeg andere feestjes met betere lokaties waar hetzelfde wordt gedraaid.

ik ga naar allebij..

niet geheel vrijwillig trouwens.. maarja kaartjes kosten me niks dus dat maakt een hoop goed.

Marky zei:
Slipknot? Wahahaha...

De arena is een grote betonnenbak waar elk geluid galmd, leuk voor dronken supporters uisluitend.

Als ik zou gaan, zou ik voor White kiezen, vanwege de vrouwen vooral. Voor muziek op Black genoeg andere feestjes met betere lokaties waar hetzelfde wordt gedraaid.
Alleen de dj van Slipknot, ik ben benieuwd wat voor show hij met Rob G, Kurtis Blow en die anderen gaat niet zetten. Hoe dan ook, het zal vast spectaculair worden :D

Zoals ik al eerder aangaf, je moet niet alleen voor de muziek naar Sensation gaan, maar zeker ook voor de hele beleving.

Brussel zal er zijn!:cool:

veelste te commercieel en veelste te duur.

Is het in die arena om 05.00 dan ook niet ****ing licht?? Want ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als ik lekker op stap ben met de nodige consumpties in het lijf en ik zie licht, dan wil ik maar 1 ding en dat is mijn bed...

Yups ik ga heen. Ik ga ook nog naar q-base en mystery land.

qiniz zei:
Is het in die arena om 05.00 dan ook niet ****ing licht?? Want ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als ik lekker op stap ben met de nodige consumpties in het lijf en ik zie licht, dan wil ik maar 1 ding en dat is mijn bed...
Rond die tijd wordt het inderdaad licht en dat is niet echt relaxt...

Xtreme_BODY zei:
Yups ik ga heen. Ik ga ook nog naar q-base en mystery land.
Je hebt de smaak goed te pakken he?

Ik niet, maar veel plezier.

ik zit klaar om te gaan.... om 730 gaat de bus naar adam!!!

Mijn kameraad heeft nog 2 vipkaarten. Die gaat niet. Jammer van het geld. Hij wil ze wel weggeven, dus misschien dat ik toch effe ga.

zie hier het filmpje:
[Link niet meer beschikbaar]

Die gast wist dat ie klappen terug kon verwachten, maar ik hoop dat ze die vent die met zn kisten op het hoofd intrapte vervolgen voor doodslag oid!

rob gee is potverdomme de koning.

ooohh ecstacy youuuu, you got what i neeeeeddd

Nog een filmpje [Link niet meer beschikbaar]

Vond het niet echt een super feest was wel leuk... Maar zou er niet weer heen gaan.

****ing idioot
Ik hoop dat ze die idioot de podium afgedonderd hebben
Lijpo

Terug
Naar boven