AndroidHealthClinic

Wie gaat er naar Sensation Black?

Bekrompen k*t feest
Ze zouden zich vereerd moeten voelen dat Rob gee en slipknot langs komen
Echt wat een stelletje heikneuters, geeft goed weer wat voor mensen er naar sensation gaan
Doe mij maar lekker dance valley :thumbs:
Tenminste een feest met kwaliteit

spiertje16 zei:
Bekrompen k*t feest
Echt wat een stelletje heikneuters, geeft goed weer wat voor mensen er naar sensation gaan

Wie the **** is Rob Gee en wat the **** doet Slipknot op Sensation Black.
Tuurlijk past dat niet

Edit: http://partyflock.nl/artist/2017.html Die paste er dus wel aardig tussen..

Slipknot op sensation dat past dus echt niet. En muziek opbouw was ook k*t. Begonnen ze net een beetje goed te draaien. En gaan ze ineens over op darkraver :S

Zany en technoboy waren goed maar de rest...

spiertje16 zei:
Bekrompen k*t feest

Rob Gee is een pauper, en kan niet draaien. Slipknot is een k*tband, en hoort NIET thuis op een hardstyle feest. Betaal je 65 euro voor een kaartje, krijg je een paar halve zolen op het podium.

Guillermo zei:
Rob Gee is een pauper, en kan niet draaien. Slipknot is een k*tband, en hoort NIET thuis op een hardstyle feest. Betaal je 65 euro voor een kaartje, krijg je een paar halve zolen op het podium.
Ze hadden al gezegd dat slipknot kwam, dus je weet wat je moet verwachten bevalt het je niet ga je toch lekker niet?
Lekker voor hem, lijpe idioot
Je gaat mensen toch niet aanvallen omdat de muziek je niet bevalt, boe geroep kan nog wel maar een gevecht aangaan
Ik hoop dat die idioot een vette rechtszaak aan zn broek krijgt
Ik heb totaal niks met die muziek maar dit zijn toch wel dingen waar ik me een beetje boos om kan maken
Wat is dit? Mohamed b acties in sensation en veel mensen keuren het nog goed ook

[Link niet meer beschikbaar]

Welkom op ons feestje ......!!!!!!
Nou als je zo een avondje met 10000 mensen moet vieren ..
Ben ik toch wel blij dat ik as zaterdag buiten sta waar ze de lichten niet uit kunnen doen ....
Greetzzzz
HAPPY MAR

spiertje16 zei:
Ze hadden al gezegd dat slipknot kwam, dus je weet wat je moet verwachten bevalt het je niet ga je toch lekker niet?
Lekker voor hem, lijpe idioot
Je gaat mensen toch niet aanvallen omdat de muziek je niet bevalt, boe geroep kan nog wel maar een gevecht aangaan
Ik hoop dat die idioot een vette rechtszaak aan zn broek krijgt
Ik heb totaal niks met die muziek maar dit zijn toch wel dingen waar ik me een beetje boos om kan maken
Wat is dit? Mohamed b acties in sensation en veel mensen keuren het nog goed ook

Sorry hoor, maar die gozer wilde gewoon een statement neerzetten! ID & T verziekt hun feestje door gexperimenteer in de line-up en corssovers met rock!
Verder is die gozer gewoon zwaar mishandeld op het podium en daar zou hij eigenlijk een rechtzaak voor aan moeten spannen!
Goedkeuren doe de actie niet, maar ik begrijp het wel!

2hard2die zei:
Sorry hoor, maar die gozer wilde gewoon een statement neerzetten! ID & T verziekt hun feestje door gexperimenteer in de line-up en corssovers met rock!
Verder is die gozer gewoon zwaar mishandeld op het podium en daar zou hij eigenlijk een rechtzaak voor aan moeten spannen!
Goedkeuren doe de actie niet, maar ik begrijp het wel!

Ongeveer wat mohamed b ook wou doen:rolleyes:
Extremer maar in dezelfde categorie

ik wilde ook een statement neerzetten.. kostte me 3 biertjes.. heb hem net niet geraakt geloof ik :o

Sensation was een feestje;) .. tot als ze R.G en vriendjes er zich mee kwamen bemoeien. Duidelijk een verkeerde keuze van de organisatie. Waarschijnlijk een groep met reputatie en dergelijke maar was op sensation misplaats. Was wel een machtig gevoel toen dat de helft van de Arena ging gaan zitten onder een fluit concert .Hadden ze hun act afgerond of waren ze uit hun eigen gaan lopen?

kom er pas net op...

maar sensation black was echt toppie !!! :lol:

how ever ik heb het zwaar naar me zin gehad op black !! :evilnana: evil banana

Terug
Naar boven