spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spiertje16 zei:Bekrompen k*t feest
Ze zouden zich vereerd moeten voelen dat Rob gee en slipknot langs komen
Echt wat een stelletje heikneuters, geeft goed weer wat voor mensen er naar sensation gaan
Doe mij maar lekker dance valley![]()
Tenminste een feest met kwaliteit
spiertje16 zei:Bekrompen k*t feest
Ze zouden zich vereerd moeten voelen dat Rob gee en slipknot langs komen
Echt wat een stelletje heikneuters, geeft goed weer wat voor mensen er naar sensation gaan
Doe mij maar lekker dance valley![]()
Tenminste een feest met kwaliteit
Ze hadden al gezegd dat slipknot kwam, dus je weet wat je moet verwachten bevalt het je niet ga je toch lekker niet?Guillermo zei:Rob Gee is een pauper, en kan niet draaien. Slipknot is een k*tband, en hoort NIET thuis op een hardstyle feest. Betaal je 65 euro voor een kaartje, krijg je een paar halve zolen op het podium.
spiertje16 zei:Ze hadden al gezegd dat slipknot kwam, dus je weet wat je moet verwachten bevalt het je niet ga je toch lekker niet?
Lekker voor hem, lijpe idioot
Je gaat mensen toch niet aanvallen omdat de muziek je niet bevalt, boe geroep kan nog wel maar een gevecht aangaan
Ik hoop dat die idioot een vette rechtszaak aan zn broek krijgt
Ik heb totaal niks met die muziek maar dit zijn toch wel dingen waar ik me een beetje boos om kan maken
Wat is dit? Mohamed b acties in sensation en veel mensen keuren het nog goed ook
2hard2die zei:Sorry hoor, maar die gozer wilde gewoon een statement neerzetten! ID & T verziekt hun feestje door gexperimenteer in de line-up en corssovers met rock!
Verder is die gozer gewoon zwaar mishandeld op het podium en daar zou hij eigenlijk een rechtzaak voor aan moeten spannen!
Goedkeuren doe de actie niet, maar ik begrijp het wel!
Sinlath zei:ik wilde ook een statement neerzetten.. kostte me 3 biertjes.. heb hem net niet geraakt geloof ik![]()

.. tot als ze R.G en vriendjes er zich mee kwamen bemoeien. Duidelijk een verkeerde keuze van de organisatie. Waarschijnlijk een groep met reputatie en dergelijke maar was op sensation misplaats. Was wel een machtig gevoel toen dat de helft van de Arena ging gaan zitten onder een fluit concert .Hadden ze hun act afgerond of waren ze uit hun eigen gaan lopen?