AndroidHealthClinic

Wie heeft behoefte aan een Anti Alizee Front?

muf zeg iedereen loopt met zo'n alizee avatar. wat is er zo speciaal aan haar??

DIT:
alizee_bonita_16.jpg

weg met M-M, je bent zelf een sl*t :P:D

wat ik al zij, ze is frans. dat is het probleem, als ze nu ergens anders had gewoond, dan was het een ander verhaal geweest :D

dream warrior zei:
hahahah :D :D hou jullie in bro's van het anti-front ik krijg al negatieve karma
voor m'n uitspraken :D

moeten ze vooral doen, wie was et?

bij de volgende keer, krijgt diegene gewoon van iedereen van het anti-front negatieve karma. :D :D

un rel?

I love war :D

Masters zei:
moeten ze vooral doen, wie was et?

bij de volgende keer, krijgt diegene gewoon van iedereen van het anti-front negatieve karma. :D :D

un rel?

I love war :D

ja we maken gewoon een blacklist met mensen van het alizee-front die negatieve karma geven en dan gaan wij die allemaal negatieve karma teruggeven :D hehe

Ik ben anti-Alizee. Geef mij maar een echte vrouw als Amy Lee. :eyebrow:

edit: shit, ik heb best een lekker kontje :D

Laatst bewerkt:
ik ben zowel pro-Alizee als pro-Dani, vrouwelijk schoon is er om bewonderd te worden :D

Dani is een leuke vrouw hoor, maar ze is zo oud vergeleken bij bijvoorbeeld Alizee :p

greetz,
Ron

Ik hou van mooie vrouwen, geen opgewaardeerde kinderen met een barbie-face. :mad:

Dus ik zal wel pro-dani zijn!! :D

Masters zei:
wat ik al zij, ze is frans. dat is het probleem, als ze nu ergens anders had gewoond, dan was het een ander verhaal geweest :D

als ze voor je neus stond zou je er alles voor doen om haar in bed te krijgen! :D

mjah jammer, ze ligt al op mijn bedje :)

damn...volgens mij kom ik van een andere planeet...ik weet niet eens wie Alizee is...wel alleen van de vele pics inmiddels... ??? :mad: wie is ze eigenlijk?

Terug
Naar boven