Fitness Seller

Wie heeft de P.T. demo al gespeeld op de PS4?

Jordi93

Advanced Bodybuilder
Waardering
98
Zoals de titel al aangeeft, wie heeft deze al gespeeld?

Ik heb hem net gespeeld, in een donkere kamer met grote tv en dolby surround hard aan staan.

Holy shit.. :eek:

Wat vinden jullie er van?

Ik nog niet. Heb mn ps4 al weken niet meer aangeraakt eigenlijk

Haha ben totaal geen gamer maar heb 'm toch even opgezocht op Youtube.

Dit soort shit lijkt me toch wel leuk om is te proberen :D werkt het met een koptelefoon niet nog beter?

scary as fuk cuz

Haha ziet er goed uit, heb alleen geen ps4 :(

• Topic Starter Topic Starter
Ik nog niet. Heb mn ps4 al weken niet meer aangeraakt eigenlijk
Ik doe er op het moment ook vrij weinig mee door een gebrek aan goede games. maar er zitten een paar grote titels aan te komen, zo komt Destiny over ongv twee weken uit :heart:
Haha ben totaal geen gamer maar heb 'm toch even opgezocht op Youtube. Dit soort shit lijkt me toch wel leuk om is te proberen :D werkt het met een koptelefoon niet nog beter?
Hij is echt goeddd, heb wel vaker van die horrorgames gespeeld zoals F.E.A.R. Maar heb het nooit echt boeiend gevonden. Totdat ik P.T. probeerde, damn die game is echt erg:twitch: Koptelefoon of dolby surround set zal niet zo veel uitmaken denk ik. Ik prefereer zelf een goed dolby surround system omdat je het geluid beter uit de verschillende hoeken hoort. ( zo hoorde ik in die game die baby rechtsachter mij janken, draai ik om zie ik ineens zo'n vage chick staan... ) Check deze ook: http://www.youtube.com/watch?v=q0Cg0SOCr6E :D

Laatst bewerkt:
Ik had meerdere malen mijn broek bijna vol zitten, en de heletijd mijn haren recht overreind staan. Dan te bedenken dat dit nog geen eens "echte" gameplay is, is maar een teaser. Wow wat word die game vet!

• Topic Starter Topic Starter
Ik had meerdere malen mijn broek bijna vol zitten, en de heletijd mijn haren recht overreind staan. Dan te bedenken dat dit nog geen eens "echte" gameplay is, is maar een teaser. Wow wat word die game vet!

Dan was ik gelukkig dus niet de enige :D

Maar jammer dat dit geen stand alone game gaat worden, maar dat het een teaser is om een nieuwe silent hill game aan te kondigen. Deze P.T. (playable teaser) zit namelijk vol met puzzels, als je dit oplost krijg je op het eind de teaser trailer te zien van het waarschijnlijk nieuwe deel van silent hill.

Dan was ik gelukkig dus niet de enige :D

Maar jammer dat dit geen stand alone game gaat worden, maar dat het een teaser is om een nieuwe silent hill game aan te kondigen. Deze P.T. (playable teaser) zit namelijk vol met puzzels, als je dit oplost krijg je op het eind de teaser trailer te zien van het waarschijnlijk nieuwe deel van silent hill.

Jammer vind ik het niet echt, mis het oude gevoel een beetje. Ook heb ik zo een vermoeden dat deze game helemaal niet first person gaat worden. Silent Hill heeft nog nooit met first person gewerkt. Behalve in Silent Hill 4 (the room) maar dit zou eigenlijk een ander spel zijn. Daar hebben ze op het laatste moment beslist om er een Silent Hill deel van te maken. Vandaar dat ik denk dat ze weleens een hele andere kant op kunnen gaan. Kan niet wachten!:D

Terug
Naar boven