XXL Nutrition

Wie heeft de perfecte trainingsschema

Bezoekers in dit topic

yo, ik zal snel een foto droppe, moet eerst wel een actuele maken.. maar iWJ niet schrikken als je hem ziet..
 
Van zwaar squaten, ga je sneller kunnen sprinten...
 
Benen zou ik toch echt in je schema gaan verwerken, van voetbal krijg je geen grote poten neem dat nou maar gewoon aan. Rennen en tegen een balletje trappen is geen formule voor benen zoals arnold en ronnie. Verder lees ik dat je jezelf een kast noemt, no offense maar met jouw stats zou ik jezelf geen kast noemen. Er zitten hier een hoop grote gasten die veel groter zijn dan jou en zichzelf nog lang geen kast noemen. Ikzelf ben namelijk maar 1.70 met 86 kg en vind mezelf nog smalletjes, laat staan dat ik 175 met 76 zou wegen. Maar goed, om terug te komen op je schema: Benen erin en post ook eens welke oefeningen je doet, zo krijg je een betere feedback

---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 10:58 ----------

en nog iets, je vraagt naar het perfecte trainingsschema. Helaas bestaat deze niet, je zal elke keer moeten afwisselen van oefeningen en herhalingen, ook werken bepaalde dingen voor een ander beter als voor jou en andersom. Je zal zelf moeten ervaren wat voor jou werkt, geen schema is perfect.
 
Benen zou ik toch echt in je schema gaan verwerken, van voetbal krijg je geen grote poten neem dat nou maar gewoon aan. Rennen en tegen een balletje trappen is geen formule voor benen zoals arnold en ronnie. Verder lees ik dat je jezelf een kast noemt, no offense maar met jouw stats zou ik jezelf geen kast noemen. Er zitten hier een hoop grote gasten die veel groter zijn dan jou en zichzelf nog lang geen kast noemen. Ikzelf ben namelijk maar 1.70 met 86 kg en vind mezelf nog smalletjes, laat staan dat ik 175 met 76 zou wegen. Maar goed, om terug te komen op je schema: Benen erin en post ook eens welke oefeningen je doet, zo krijg je een betere feedback

thnx voor je comment, ik noemde mijzelf eigenlijk alleen kast vanwege die iWJtje..

maar ik zal benen voortaan in mijn schema verwerken..

maar komop 170 en 86 kg en nog jezelf smalletjes vindenn. uit eigen ervaring weet ik dat je nooit tevreden kan zijn over jezelf maar ergens moet je een lijn trekken.
170 en 86 kg.. respect

wat is je vp
 
hoe kom je erbij dat ik nog veel moet leren. ik ben een kast vriend.. alleen het is nooit goed genoeg zoals de meeste fanatieke dit ervaren..

daarnaast is extra info altijd mooi, van iedereen kan je wat leren

Ga alsjeblieft de stickies lezen en toon je niet meer :\
 
ook weer zo een bone collector die tegen mij wil beginnen.. jij met je 1m92 en maar 74 kg in je vochtbuikje.. JIJ moet de stickies lezen en je niet meer tonen
 
Voetballers die zwaar squatten springen hoger, sprinten sneller

daar, Ik zou me voor de rest ook goed inlezen als ik jou was, en niet strijden met mensen die duidelijk meer weten dan jij, ook al zijn ze minder zwaar.

PS: 99.9% van wat je in een gym hoort is broscience
PPS: Ga stronglifts doen, dat is het enige schema waar jij profijt uit kunt halen.
 
bf is nu vrij hoog vind ik, ik schat het op 18%.
je ziet wel nog lichtjes een sixpack, dat verbaasd me met dat spek op me buik. Ik ga nog door tot een kilo of 90 en dan cutten naar 82 ofzo.
 
^waar zie jij een foto?
 
The saga continues. Ik dacht dat er gister al een slotje op zou komen, maar niet dus.

Leerzaam topic!
 
gvd jij leert het ook nooit he, iedereen belachelijk maken die minder weegt dan jij, luister eens al zou je 200 kilo wegen dan zou je nog niet meer weten over bb dan iemand van 50 kilo, als je meer weegt weet je niet automatisch meer over bb
dus post snel een foto en je voedingsschema want volgesmij ben je gwn een troll
(op de foto een briefje met dbb want je gaat zowiezo faken)
 
gvd jij leert het ook nooit he, iedereen belachelijk maken die minder weegt dan jij, luister eens al zou je 200 kilo wegen dan zou je nog niet meer weten over bb dan iemand van 50 kilo, als je meer weegt weet je niet automatisch meer over bb
dus post snel een foto en je voedingsschema want volgesmij ben je gwn een troll
(op de foto een briefje met dbb want je gaat zowiezo faken)

+ een lepel in je hand wanneer je een handdoek om je hoofd hebt en een fake joint in je mond :trollface:

ps; en nog uien op achtergrond zichtbaar staan:trollface:
 
Je krijgt later spijt als je niet optijd bent begonnen met squaten.
Zeg nou zelf, een breed en gespierd boven lichaam op dunne beentjes ziet er toch niet uit? ;)

Bijvoorbeeld:
 
dat ziet er indd niet uit, gelukkig staan mijn benen op nummer 1 prioriteit van mn training. er overigens is er niet de perfecte traningschema, je moet experimenteren wat voor jou het beste werkt. Alleen jij zelf kan dat weten , er zijn veel voorbeelden van traningschema's maar er is een gouden tip over het algemeen ; hou het simpel mogelijk , basisoefeningen met zoveel mogelijk losse gewichten en barbells . ga geen machinefreak worden omdat het lekkerder en comfortabel trainen is. machines hebben hun plek in je routine maar basis blijft bij losse gewichten die heb je nodig om je fysiek te bouwen
 
@sander: die 2de foto ziet er wel geshopt uit ma tis wel doodlachen :D
 
jojojo bro??

Met voetbal kweek je massa op je been, als je hard schiet!!
door snel zig-zagend te drippelen krijg je vorm erin..

laat die jong met rust!! anders!.. :trollface:
Juist. Ga jij maar 'drippelen', jongen. :rolleyes:


enjoyin:popcorn2:
Van voetballen krijg je wel degelijk dikke benen. Heb 10 jaar gevoetbald en mijn benen hebben altijd voorgelopen. Echter geen excuus om ze niet te trainen. Alles trainen imo.

edit: Bone Collecta +1
Pics van je shredded wheels @ 72kg?
 
haha, waar blijven de foto's voetbalkastje?
 
Ga deze vriend niet haten omdat hij een perfect shredded bovenlichaam heeft en toevallig voetbalbenen. Hij eet kippepootjes met kwark dus dan ben je gewoon een hardcore baas.

Iedereen die haat op TS is gewoon een fkn bone collector!

ga niet haten bone collectors!

@TS: post gewoon een foto en je voeding dan houden ze hun kop wel dicht.
 
Back
Naar boven