Fitness Seller

Stelling Wie heeft er gelijk?

Bezoekers in dit topic

6010135.jpg
 
Schattig, al dat gehaat op kuurders terwijl m'n ex een buffere rug ( ja en die is natty ) heeft dan jij.
Lol, Johny is natuurlijk een echte hater en relnicht versta me niet verkeerd maar dan nog zit er geen enkele logica in deze zin
 
Waarom halen we ineens zusjes erbij?
 
Wat een verschrikkelijk mooi forum is dit geworden de laatste tijd, ik vermaak me uitstekend hier.

De tijd van schaamte en taboes verdwijnt langzaam als mist voor een waterig zonnetje :cool:
 
De lente is in het land!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Je hebt aan de ene kant de leden die zonder kennis willen kuren en met de meest achterlijke kuurvoorstellen afkomen of onrealistische verwachtingen hebben = eikels

Dan heb je de moraalridders die overal luid moeten roepen "kuren=huren", het lijkt wel een dwangimpuls. Daarom zijn het dus ook betweterige eikels.

Maw: er zitten hier vooral eikels
 
Je hebt aan de ene kant de leden die zonder kennis willen kuren en met de meest achterlijke kuurvoorstellen afkomen of onrealistische verwachtingen hebben = eikels

Dan heb je de moraalridders die overal luid moeten roepen "kuren=huren", het lijkt wel een dwangimpuls. Daarom zijn het dus ook betweterige eikels.

Maw: er zitten hier vooral eikels

En dan heb je ook leden die bijna bij elk aas topic een face palm uitvoeren :)
 
Je hebt aan de ene kant de leden die zonder kennis willen kuren en met de meest achterlijke kuurvoorstellen afkomen of onrealistische verwachtingen hebben = eikels

Dan heb je de moraalridders die overal luid moeten roepen "kuren=huren", het lijkt wel een dwangimpuls. Daarom zijn het dus ook betweterige eikels.

Maw: er zitten hier vooral eikels
Dan heb je ook nog de achterlijke kuurders die beginnende kuurders "goede" raad geven.
 
Back
Naar boven