XXL Nutrition

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
K'ben in mijn nederige leven nog nooit geslagen en heb nog nooit klappen uitgedeeld.
Naja natuurlijk wel wat opstootjes wat duw en trekwerk (grappen hierover zijn welkom) maar nog nooit echt vuistslagen ofzo...
En ja ik ga weekelijks uit ;)

met 74kg sla je nog geen deuk in een pakje boter man!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jammer dat ie geen van alle is

Ben ik nou echt de enige die al deze verhalen toch niet echt kan geloven?

tasms9.jpg

Als ik slaag krijg, lig ik gewoonlijk te slapen.

Anders durven ze niet.

Toen zijn we met z'n tweeen de buurt in gegaan om die gasten stuk voor stuk af te tuigen. Ze hebben het nooit meer gedaan.

1 x een klap gehad van een wijf, maar dat was na mijn klap over (haar licht ging uit).

Ben een keer bijna neer gestoken door een ex-maatje (tja). Hij stak net mis. Wel een kras op mijn buik. Mijn broertje heeft dit opgelost met een stok met daarop een veer en een bal :D

Ik zou er niet trots op zijn als ik met 2 man iemand te lijf zou gaan.

Wijven klappen geven als ze slaan is naar mijn mening toegestaan, maar neerslaan is weer iets te veel van het goede.

Wat is een stok met een veer en een bal?

Hoe dan ook, je zegt dat je niet het type bent om ruzie te zoeken, maar ik heb dus het idee van wel.

Ik zou er niet trots op zijn als ik met 2 man iemand te lijf zou gaan.

Wijven klappen geven als ze slaan is naar mijn mening toegestaan, maar neerslaan is weer iets te veel van het goede.

Wat is een stok met een veer en een bal?

Hoe dan ook, je zegt dat je niet het type bent om ruzie te zoeken, maar ik heb dus het idee van wel.
Een vliegende derde been.

Was in een cocktailbar met twee dames. Alfa mannetje gevoelens spelen dan op natuurlijk. Na een tijdje begint een ouwe vent constant tegen een van de dames te praten... Complimentjes geven e.d. Na een tijdje ging keerde hij zich ook naar die ander. Logisch dat ie dat pas later deed, want die was ook minder lekker. Naja, na een tijdje was ik het zat, begin die kerel een beetje voor lul te zetten. Vond het al zo' n vreemd geval. Hij zat met een kerel aan een tafeltje, daarachter stonden (wat ik later pas zag :D) 2 gasten in pak, zonnebril, flinke mat in de nek, die niks zeiden en strak voor zich uit keken). Na een discussie van een minuutje of 20, en flink wat beledigingen over en weer, zegt die vent, oke, ik kan het wel waarderen dat jij zo tegen me doet, normaal durven de mensen hier vaak niet eens iets te zeggen als ik ze aanspreek. Je mag wat te drinken van me bestellen. Ik zo 'prima, doe maar een fles champagne, op zijn kosten' :D, tegen de ober die er aan kwam lopen :D Kon de dude ook wel waarderen. Bleek dat hij pooier is hier in nijmegen, en flink wat raampjes op zijn naam had staan. Toen hij wegging kwam hij me nog een hand geven; daarna de 2 mannetjes (sort of bodyguards?) die de hele aaf achter hem hadden gestaan maar niks gezegd, kwamen me ook een hand geven :P Volgende dag besefte ik me wat voor een ****ing geluk ik had gehad met mijn grote bek.

Maar aangezien je het in dit topic moet hebben over klappen krijgen, ben een keer op de kermis gepakt door een stel irakezen, waarbij ik werd vastgehouden door een gast, en wat schoppen kreeg van zijn vrienden. Kon wel janken maar ik gunde die gasten het aanzicht niet, dus heb het binnen gehouden.

Laatst bewerkt:
ik durf hier eerlijk toe te geven dat ik op kickboks meerdere malen heb verloren tegen vrouwen, dat is dan wel 4 jaar geleden toen ik pas begon, maar toch:D

Ik ben als jochie van 5 een keertje gruwelijk mishandeld door een groepje jongens van een jaar of 11-12. Het was op een zaterdagmiddag. Ik had een traptrekkertje met aanhangertje en daar reed ik altijd de buurt mee rond. Ik ging dan altijd bij een 'buur'vrouw die een paar straten verder woonde snoepje bietsen.

Toen ik die bewuste zaterdag daar net vandaan kwam meende ik mijn veel oudere buurjongen te herkennen aan zijn jas (groen-blauwe strepen) en begroete hem van een afstandje zo van "Hoi Taco!".
Maar toen die jongen zich omdraaide was het helemaal iemand anders. Ik zag tot mijn schrik dat deze onbekende jongen niet alleen was, maar met een hele groep. De groep kwam op mij afrennen en wilden mijn snoepjes afpakken. Op het moment dat ik begon te schreeuwen van woede (enorme driftkikker, toen al) hebben ze mij geschopt en geslagen. Toen ik terugschopte ging het compleet mis. Ze hebben uit pure haat mijn hoofd op het trottoir gegooid en hebben me met ze allen, ik denk zo'n mannetje of 5, compleet in elkaar gebeukt. Eentje heeft zelfs op mijn gezicht geschopt. (kan het me nog goed herinneren). Anderen hebben mijn trekkertje kapot getrapt.

Ik had mijn voorhoofd helemaal kapot, bloed stroomde over mijn gezichtje, één tandje was eruit, lip gescheurd, een enorme bult op zijkant van me hoofd en twee blauwe ogen. Gelukkig was ik nog wel bij bewustzijn. Een moeder die in de tuin stond te werken, heeft het gedeeltelijk zien gebeuren en is er als een speer bijgekomen. Ze joeg de rotjongens weg, waarna ze mij in haar armen,helemaal in paniek meegenomen heeft naar mijn huis.

Mijn moeder was die ochtend aan het winkelen geweest in de stad en stond die middag in de kamer mijn vader te helpen met het passen van een nieuwe broek.
De buurvrouw klopte mij in de arm houdend op de ramen en mijn ouders schrokken zich werkelijk dood. Helemaal in paniek kwamen ze naar buiten gerend. Toen vertelde de buurvrouw dat ik mishandeld was door die jongens van ***** (een aso-familie die in wijde omtrek bekend stonden). Bij mijn vader knapte er toen iets op dat moment.
Helemaal door het lint met mij op de arm, op sokken en broek half aan de kont met de prijskaartjes en al nog aan de broek vast, is hij naar die lui toegestapt.
Zij hadden daar op dat moment een verjaardagsfeestje.
Ik vergeet het nooit meer. Die kerel had een monster van een rotweiler...en zag me pa met mij op de arm zijn erf opkomen.
"Meneer Bagerman kijk uit voor de hond hoor!"
- Wat Potverdomme donderd mij die rothond van jou!
- Waar zijn die laffe rotdonders die mijn zoon zo hebben toegetakeld.

De vader van twee van die jongens (één van hen was jarig) schrok overigens ook toen ie mij zo zag bloeden. (had inmiddels wel een lapje op me hoofd) en begeleidde mijn vader met mij naar binnen. Eenmaal binnen zagen we een kamer vol met visite allemaal aan de koffie met gebak.
Maar dat maakte me Pa niets uit. Hij heeft die jongens en de hele kamer een donderspeech gegeven waar iedereen lijkbleek van werd. (kan het niet zo in woorden uitleggen, maar mijn vader kon heeeel boos worden en straalde dan iets uit wat bij iedereen respect afdwong).... ik weet niet meer precies wat er allemaal gezegd is, maar ik geloof me nog te herinneren dat me vader tegen die jongens gezegd heeft;

"Als jullie straks 20 zijn, pak ik jullie allemaal terug! Onthoudt mijn woorden ik pak jullie potverdomme terug! Helemaal gek geworden stelletje lafbekken, tegen een kleuter, misselijk ongedierte!"

Gelukkig werd mijn vader bijgestaan door een paar ouders die het hadden zien gebeuren. De hele buurt heeft hier lang over nagepraat en schande van gesproken. Later zijn de gemoederen bedaard en ben ik naar de dokter gebracht.

Vergeet niet dat dit in een tijd was dat je niet direkt de politie voor elk wissewasje erbij haalde, al had dat in dit geval ook helemaal niet zo gek geweest. Maar zo was de geest in die tijd nog niet.

Het mooiste komt nog. Jaren later. Ik was inmiddels 19 en die gasten van destijds is overigens nix goeds terecht gekomen, maar dat was te verwachten van dat kansloze tuig. Maargoed ik was dus 19 en aan het stappen in Zwolle, laat ik één van die jongens weer tegenkomen. Op zich niets aan de hand, maar hij begon zowaar agressief te doen tegen een kameraad van mij. Hij wist natuurlijk niet wie ik was.
Toen ik zei dat ie beter kon ophouden, vroeg hij wat ik nu wilde. Iedereen wist dat hij iniddels een 'gevaarlijke' jongen was, maar dat kon me verrekte weinig boeien op dat moment.
Hij;
- Wat moet je jongen?
Ik;
"It's payday!"

- Wat lul je nou jongen, payday?

"De dag dat je betaald krijgt!"
"Kun je nog herinneren dat je jaren geleden een keertje met je vriendejes een kleutertje hebt mishandeld?"
"Die kleuter was ik!"

Toen keek hij me een beetje glazig aan, besloot ik om al mijn woede in een vuistslag te stoppen. Ik trainde toen net 2 jaar en woog een kleine 110kg, hij was een lange magere miezer, met een verweerde rotkop.
Mijn vuist kwam recht in zijn gezicht terecht en hij ging gelijk knock-out! Klapte achterover en lag helemaal stil op de grond. Compleet zijn bewustzijn kwijt. Ik wilde graag dat hij bij kwam om hem helemaal toe te takelen, maar achteraf gezien is het maar goed dat het hierbij is gebleven.

Een half jaar later wilde het toeval dat mijn broertje tijdens het stappen met twee van die anderen aan de stok kreeg. En die zijn er iets minder goed afgekomen dan die jongen die knokkie ging. En zo bekomt je altijd datgene wat je een ander ook aandoet. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven