BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Again

Heb ik iets gemist?

link pls
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

pâar maand geleden kreeg ik het aan de stok met 2 broers, de ene had aan mijn (ex)vriendin haar borsten gezeten
ik dus woedend ernaartoe, om hem enkele rammen te geven
na wat van mijn kloten te maken schoot er opeens een kerel uit de menigte met een boKsbeugel, en sloeg me vol op de neustoen ik na enkele zeer rake klappen, hem toch te pakken had, heb ik hem op gepaste wijze enkele bonken op zijn gezicht gegeven, en dan skinnie-style gewurgd tot hij blauw kwam
heb tijdens het wurgen wel enkele harde schoppen in mijn ribben enz gekregen van de buitenwippersmaar dat kon me ffe niet schelen
JE BLIJFT GEWOON VAN MIJN WIJF HAAR tet*en AF![]()

waar gebeurd, kl***zak met zijn boksbeugeltje
pâar maand geleden kreeg ik het aan de stok met 2 broers, de ene had aan mijn (ex)vriendin haar borsten gezeten
ik dus woedend ernaartoe, om hem enkele rammen te geven
na wat van mijn kloten te maken schoot er opeens een kerel uit de menigte met een boKsbeugel, en sloeg me vol op de neustoen ik na enkele zeer rake klappen, hem toch te pakken had, heb ik hem op gepaste wijze enkele bonken op zijn gezicht gegeven, en dan skinnie-style gewurgd tot hij blauw kwam
heb tijdens het wurgen wel enkele harde schoppen in mijn ribben enz gekregen van de buitenwippersmaar dat kon me ffe niet schelen
JE BLIJFT GEWOON VAN MIJN WIJF HAAR tet*en AF![]()

Enkel als ik last had met ademen kon ik het eventueel recht laten zetten, anders hoefde het niet... Maar hoe gaat zoiets in zijn werking en doet het veel zeer dat rechtzetten? Want heb wel het idee dat mn linker snuifgat het nu wat minder doet dan normaal

Hoe dit in zijn werk gaat?
De dokter kijkt er naar en geeft er gewoon een 'krak' aan
Wat moet je er van verwachten? Niet zo bijster veel
Mijne staat ook redelijk ****ed up. Als het je niet stoort, gewoon zo laten![]()
linkerneusgat gaat wel zwaar met ademen... vraag me af of het storend zal zijn bij zwaardere sporten
recht laten zetten moet je direkt nadat het gebroken is laten doen. Als je het zo veel als 1 dag later laat doen krepeer je van de pijn![]()
alleen dat kraakbeen is ietsjes scheef volgens de dok... hij zegt dat kan later ook wel als je er last van hebIk zei AUWW, AUWW, AAAUUWWWAAA
Ben eens door 3 man tegelijk gepakt en kwam op de grond te liggen. Met zn 3en tegelijk op me intrappen tot ik hulp kreeg van 2 voorbijgangers en toen kwamen de rollen omgekeerd.

Hij sommeerde hem om naar buiten te gaan maar trok eerst nog even snel die jas uit, helaas was die kerel zo dronken als wat. Uiteindelijk kreeg hem hij toch naar buiten na veel duw en trek werk en liep hij weer naar achteren. Op dat moment hoort hij iemand tegen de deur aan stampen. ''Wat krijgen we nou?" dacht hij bij zichzelf en rent naar voren. Stond die Pool daar schennis te schoppen waarop hij de deur openmaakte en vol opengooide dus die Pool flikkert achterover en ligt weer op straat. Hij de deur weer op slot en wilt via de achter uitgang naar buiten. Op dat moment (ja je raadt het al..
) begint die Pool weer te bonken. Dus hij ontsteekt van woede, opent die deur en geeft die Pool vol een vuistslag tegen zijn neus waarop die gast meteen K.O op de grond ligt. Vervolgens kijkt hij stiekem door een raampje en ziet hij die Pool nog steeds liggen met een plasje bloed ernaast. De volgende ochtend heeft hij nog even snel de straat geschropt om die vlek weg te krijgen. Sindsdien niks meer van die Oost-Europeaan vernomen.
En zelfs Marokkanen zijn nog bereid om je te helpen wanneer het erop aan komt. 
costa is krapuul van de hoogste plank
daar mess je niet mee![]()