MuscleMeat

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
pâar maand geleden kreeg ik het aan de stok met 2 broers, de ene had aan mijn (ex)vriendin haar borsten gezeten:mad:
ik dus woedend ernaartoe, om hem enkele rammen te geven:mad:
na wat van mijn kloten te maken schoot er opeens een kerel uit de menigte met een boKsbeugel, en sloeg me vol op de neus:rolleyes: toen ik na enkele zeer rake klappen, hem toch te pakken had, heb ik hem op gepaste wijze enkele bonken op zijn gezicht gegeven, en dan skinnie-style gewurgd tot hij blauw kwam:D
heb tijdens het wurgen wel enkele harde schoppen in mijn ribben enz gekregen van de buitenwippers:mad: maar dat kon me ffe niet schelen:D
JE BLIJFT GEWOON VAN MIJN WIJF HAAR tet*en AF:mad:

impressive..:roflol:

pâar maand geleden kreeg ik het aan de stok met 2 broers, de ene had aan mijn (ex)vriendin haar borsten gezeten:mad:
ik dus woedend ernaartoe, om hem enkele rammen te geven:mad:
na wat van mijn kloten te maken schoot er opeens een kerel uit de menigte met een boKsbeugel, en sloeg me vol op de neus:rolleyes: toen ik na enkele zeer rake klappen, hem toch te pakken had, heb ik hem op gepaste wijze enkele bonken op zijn gezicht gegeven, en dan skinnie-style gewurgd tot hij blauw kwam:D
heb tijdens het wurgen wel enkele harde schoppen in mijn ribben enz gekregen van de buitenwippers:mad: maar dat kon me ffe niet schelen:D
JE BLIJFT GEWOON VAN MIJN WIJF HAAR tet*en AF:mad:

Wel leuk met al die kleurtjes :):D:p:eek::mad::(

Enkel als ik last had met ademen kon ik het eventueel recht laten zetten, anders hoefde het niet... Maar hoe gaat zoiets in zijn werking en doet het veel zeer dat rechtzetten:p? Want heb wel het idee dat mn linker snuifgat het nu wat minder doet dan normaal

Hoe dit in zijn werk gaat?
De dokter kijkt er naar en geeft er gewoon een 'krak' aan ;)
Wat moet je er van verwachten? Niet zo bijster veel :D
Mijne staat ook redelijk ****ed up. Als het je niet stoort, gewoon zo laten :)

Hoe dit in zijn werk gaat?
De dokter kijkt er naar en geeft er gewoon een 'krak' aan ;)
Wat moet je er van verwachten? Niet zo bijster veel :D
Mijne staat ook redelijk ****ed up. Als het je niet stoort, gewoon zo laten :)

nja :P linkerneusgat gaat wel zwaar met ademen... vraag me af of het storend zal zijn bij zwaardere sporten

recht laten zetten moet je direkt nadat het gebroken is laten doen. Als je het zo veel als 1 dag later laat doen krepeer je van de pijn :D

Wij met 5'en tegen 17 a 20 marokanen, (klinkt trouwens lekker geloofwaardig :thumbup:)
Uiteraard verloren, maar het zielige was nog, ze sloegen nog met riemen.

1 een gebroken neus,
1 een groot gat in zijn wang, van een riem.
1 10minuten buiten bewustzijn.
1 en ik flinke koppijn, lag goed open met het gezicht.

En allemaal op de rug afdrukken, van zo'n grote riem met een plaatje ofzo, het waren in iedergeval flinke afdrukken.

Kijk het was in een discotheek, we hadden al ruzie met ze, ze waren toen met 7en,
Toen we richting huis liepen, rond 6uur sochtends, iedereen zat,(het gekke is, dat je op zo'n moment even nuchter bent) .. stond er iets meer dan wat we verwacht hadden..

Het begon met een duw en trekwerk, maar voor we het wisten, hadden ze de riemen in de hand en sloegen er op los, uiteraard hebben we ook wat terug gedaan, maar je bent gewoon volkomen machteloos, tegen zoveel.

En een maatje van me, had degene met een gebroken neus, even zelf recht gezet.
We zijn er toch nog goed vanaf gekomen, het had absoluut anders kunnen aflopen.
En toen was het naar het ziekenhuis :)

Verder had ik ze ook nog nooit gezien in die discotheek..

Laatst bewerkt:
Ik zei AUWW, AUWW, AAAUUWWWAAA

Ben eens door 3 man tegelijk gepakt en kwam op de grond te liggen. Met zn 3en tegelijk op me intrappen tot ik hulp kreeg van 2 voorbijgangers en toen kwamen de rollen omgekeerd.

Aangevallen 1 x door 2 hardcore tuupjes toen ik 16 was. Ik was zo dronken dat ik niks voelde... dag erna helaas wel grr.

recht laten zetten moet je direkt nadat het gebroken is laten doen. Als je het zo veel als 1 dag later laat doen krepeer je van de pijn :D

mja, maar hij is niet zichtbaar scheef :p alleen dat kraakbeen is ietsjes scheef volgens de dok... hij zegt dat kan later ook wel als je er last van heb

Ik zei AUWW, AUWW, AAAUUWWWAAA

Ben eens door 3 man tegelijk gepakt en kwam op de grond te liggen. Met zn 3en tegelijk op me intrappen tot ik hulp kreeg van 2 voorbijgangers en toen kwamen de rollen omgekeerd.

Twee voorbijgangers begonnen op jou belagers in te trappen?

Wat een helden:roflol:

Ik ben nog nooit in elkaar geslagen, omdat ik het altijd nog met woorden heb kunnen oplossen (gelukkig), ik heb wel eens een opstootje mee gemaakt waarbij er wat werd geduwt maar meestal probeer ik dat ook uit de weg te gaan door daarbij weg te lopen. Ik heb namelijk een hekel aan vechten om onzinnige redenen, ik vind dat ook echt iets voor de lage sociale klasse in onze samenleving. Daarbij vind ik het ook chiquer om het uit de weg te gaan want je bewijst er niks mee vind ik, ja je bewijst ermee dat je een onbeschaaft persoon bent.

Niet zeker wetende of ik op dit topic al heb gereageerd (maanden geleden) ...

Nee, nog nooit: niemand heeft dat ooit gedurfd en dat wil ik liever zo houden. :D

De laatste fysieke aanraking met een randdebiel is al weer enkele jaren geleden; ik zat rustig met een maat wat te drinken in de kroeg, beiden met ons gezicht richting de barvrouw. Opeens kreeg ik een tikje in mijn rug dus ik draaide me om om te kijken wie me wilde aanspreken, echter kreeg ik meteen een volle vuistslag in mijn gezicht. Op zo'n moment weet je dus echt niet wat er gaande is want ik struikelde half van die kruk af. Die kerel was er meteen tussen uit geknepen. Gelukkig had mijn maat hem herkent want ik kon niet eens zien wie me geraakt had. Bleek uiteindelijk een akkefietje te zijn van een jaar terug. Volgens bekenden was hij die avond al agressief en had ik de pech dat hij mij als eerste tegen kwam. Ongeveer een jaar later was ik met een Marokkaanse vriend op stap en kwam ik die kerel weer tegen, ik vertelde die Marokkaan over wat er toen gebeurd was. Hij ontstak van woede en wilde met die kerel op de vuist, wat overigens totaal niet mijn bedoeling was omdat ik hem ondertussen allang had vergeven. Uiteindelijk gelukkig afgelopen met een sisser want enkele portiers kwamen tussen beiden.

Nog een apart verhaal; een goede kennis, werkt in een kroeg, maakte afgelopen nieuwjaar nog wat mee. Hij had de zaak gesloten en stond klaar om te vertrekken en keek nog even in het magazijn of alles op slot was. Op het moment dat hij daar aankomt ziet hij een of andere andere zatte Pool tussen de kratten liggen die ook nog eens zijn jas had aangetrokken omdat hij het waarschijnlijk te koud had. :D Hij sommeerde hem om naar buiten te gaan maar trok eerst nog even snel die jas uit, helaas was die kerel zo dronken als wat. Uiteindelijk kreeg hem hij toch naar buiten na veel duw en trek werk en liep hij weer naar achteren. Op dat moment hoort hij iemand tegen de deur aan stampen. ''Wat krijgen we nou?" dacht hij bij zichzelf en rent naar voren. Stond die Pool daar schennis te schoppen waarop hij de deur openmaakte en vol opengooide dus die Pool flikkert achterover en ligt weer op straat. Hij de deur weer op slot en wilt via de achter uitgang naar buiten. Op dat moment (ja je raadt het al.. :D) begint die Pool weer te bonken. Dus hij ontsteekt van woede, opent die deur en geeft die Pool vol een vuistslag tegen zijn neus waarop die gast meteen K.O op de grond ligt. Vervolgens kijkt hij stiekem door een raampje en ziet hij die Pool nog steeds liggen met een plasje bloed ernaast. De volgende ochtend heeft hij nog even snel de straat geschropt om die vlek weg te krijgen. Sindsdien niks meer van die Oost-Europeaan vernomen.

Conclusie? Oost-Europeanen en Nederlanders zijn geen watjes en doen niet voor elke scheet aangifte. :D En zelfs Marokkanen zijn nog bereid om je te helpen wanneer het erop aan komt. ;)

Laatst bewerkt:
Paar weken terug bij de zowat enige keer uitgaan.

Duurde te lang bij zo een tent dus gingne we ff naar cafetaria, toen kregen een gast van 40 en iemand van 17 ruzie dus een heel gevecht, maarja ik zat daar achterin te eten. Later werden we er allemaal uitgestuurd omdat we met ze gingen praten, lopen we naar buiten komt die gast zn vrouw ''Ja als jullie willen vechten moet j emaar komen en anders weggaan'' Dus wij van wtf.

zet ik een paar stappen voel ik wat in mn rug springen, dus ik dacht dat is gwn iemand die ik ken. Hoor ik ineens naast me schreeuwen ''Ik sla hem helemaal kapot'' en lig ik op de grond. Toen werdt hij van me afgehaald door allerlei mensen en werdt verteld dat ik de verkeerde was dus die gast stormt verder en schreeuwt '' Wie moet ik dan hebben''

Blauwe knie en mn knokkel ook blauw. Kwam er later achter dat er nog een snee achter mn oor zat, probeerde die gast me gwn van achter op mn hoofd te slaan.

Maarja toen die gast van me afgetrokken werd ging ik maar weg, vecht bijna nooit en heb geen zin om tegen iemand van 40 die helemaal drinken is te vechten.

Volgende wat aggressiever reageren en in de tegenaanval gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven