XXL Nutrition

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gekke mensen op dit forum. De één gooit met kaarzen, de ander met glazen. What's next?

16jq4x1.png
alstublieft

Nice :D

Er zijn wel wat klappen gevallen in mijn jongere jaren, maar niet veel. Gelukkig nooit in elkaar geslagen, nog niet eens een bloedneus. Pech voor de mensen die de verkeerde mensen zijn tegengekomen...I'm a lucky guy!

Geweld is primitieve. Voor mensen weggelegd die ontevreden zijn met zichzelf en het gevoel hebben dat ze wat moeten bewijzen, voor de beta mannetjes. Gewoon negeren dus. Het is hun issue, niet de mijne.

Laatst bewerkt:
Keer iemand zijn keel dichtgeknepen tegen een boom, was toen 13/14 ofzo. Was bij een 3e klasser toen ik in de eerste zat. Kerel gooide een sneeuwbal tegen mijn kop van 1 meter afstand. Begint hij mij uit te lachen samen met zijn gay vriendjes. Toen kreeg ik me toch een roid rage. Daarna nooit meer last gehad van die fag

Heb verder nooit echt ruzie, ben meestal de slimste:p. Er word ook nooit ruzie met mij gezocht gelukkig:)

Keer iemand zijn keel dichtgeknepen tegen een boom, was toen 13/14 ofzo. Was bij een 3e klasser toen ik in de eerste zat. Kerel gooide een sneeuwbal tegen mijn kop van 1 meter afstand. Begint hij mij uit te lachen samen met zijn gay vriendjes. Toen kreeg ik me toch een roid rage. Daarna nooit meer last gehad van die fag

Heb verder nooit echt ruzie, ben meestal de slimste:p. Er word ook nooit ruzie met mij gezocht gelukkig:)

:roflol:

Hoop dan toch voor het welzijn van de maatschappij dat jij nooit gaat kuren. :D

Was ook een ophoping van frustraties en irritaties omdat ie eerder liep te ****e en ja die kerel had me toch een k*t kop, dan vraag je er ook om:)
Deed altijd stoer met zijn vriendjes in de gangen van de school, na dat incident moest ik bij die fag van een directeur komen.

Die kerel durfde mij daarna nooit meer aan te kijken, ik kom hem nu nog wel eens tegen hij is een skater en ecto :)

Laatst bewerkt:
al je hem eerst schoonmaakt na jouw intense sessies, dan mag dat wel ja

humor....

als je 14 bent ja

Koekje?

Vanacht nog n tik gehad..

Ik krijg regelmatig klappen meestal ga ik dan in een hoekje huilen terwijl ik me mijn piemol speel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven