Fitness Seller

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
pff zelf wel te veel gevochten in mn jongere jaren. maar meestal zelf uitgelokt(A) dus dan zou het wel erg dom zijn als je steeds klappen krijg. daarentegen staat het denk ik toch wel 80% 20% voor mij.

paar jaar geleden stond ik met 3 vrienden bij een feest, plots zag ik dat een van mijn vrienden ruzie kreeg en dat er allemaal gasten hem aanvielen. ik bedenk me nooit als het om vrienden gaat dus ben er volle beuk in gegaan. Helaas waren zij met een 10 tot 15 man en dat had ik niet gezien. de eerste keer werden er veel klappen ontvangen en gegeven, sloeg er zelfs 2 tegen de grond. maar toen de grootste vechtersbaas door security er uit werd gezet volgde al zijn vrienden hem. wij dachten zowaar dat we met zn 3en al die gasten hadden verjaagd:P maar helaal werden die gasten allemaal weer terug naar binnen gestuurd omdat de security ze niet in de hand had bij de ingang.
dus toen begon het weer van vooraf aan, alweer werd er vlink op los geslagen door bijde zeiden. ook toen sloeg ik ereen tegen de grond en ook toen kwam de security er te laat bij. maar deze keer werd een van mijn vrienden er uit gezet dus ging ik samen met mijn andere vriend er achter aan.
en toen we buiten stonden duurde het niet lang of de tegenpartij kwam ons vergezellen. ik kan me het nog goed herrineren, ik greep er een bij de strot en toen....
een luide piep toon in mijn oren, duizelig en ik lag op de grond. omdat een van die lafaards me vol achter op mijn nek had geslagen. ben toen opgestaan en vanaf dat moment kan ik me weinig herrineren. mn medicijnen werken goed maar op dat moment werd het zwart voor mn ogen en begon ik maar om me heen te maaien. kwam pas bij achter in de politie wagen...
zelf had ik meedere bulten over mn hoofd en lichaam, ook een lelijke snee in mn wenkbrauw en lip. maar de gene die me neer sloeg brak wel zn hand:P hahah die loser heb ik de week later tot huilens toe afgerost. heb zelf nog best wat pijn gehad na de hand maar wel veel respect gewonnen van de jongens

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vlora en vauna?

Heb vroeger wel wat gevochten met chicks tijdens uitgaan, jaloerse bitches. Heb ook wel wat glazen naar mensen/ over mensen heen gegooid, typisch chickfights dus lol.
De laatste dude die ruzie 'zocht' moest naar het ziekenhuis voor hechtingen in zijn gezicht, wederom door een bierflesje.

Heb vroeger wel wat gevochten met chicks tijdens uitgaan, jaloerse bitches. Heb ook wel wat glazen naar mensen/ over mensen heen gegooid, typisch chickfights dus lol.
De laatste dude die ruzie 'zocht' moest naar het ziekenhuis voor hechtingen in zijn gezicht, wederom door een bierflesje.

Catfight ftw!:meal:
Chicks pakken altijd asbakke of glazen of flesjes ofzo, laatst nog eentje met haar schoen!:roflol:

Toen ik 11 jaar en een ecto was, op m'n kaak geslagen door 2 turken, toen gewoon weggefietst met een pokerface

Glazen of bierflesjes in iemand gezicht duwen vind ik wel erg laf. Geef m dan een flinke optater.

Glazen of bierflesjes in iemand gezicht duwen vind ik wel erg laf. Geef m dan een flinke optater.

Ligt een beetje aan de situatie he. Er zijn situaties dat je er alles aan doet om te winnen. Doe je het omdat je gewoon ruzie met iemand hebt vind ik het inderdaad laf.

Nooit, ik ben een eindbaas en deel ze alleen maar uit:D

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Een dude die ruzie zoekt met een chick vind ik ook wel erg laf:rolleyes:.

Ligt een beetje aan de situatie he. Er zijn situaties dat je er alles aan doet om te winnen. Doe je het omdat je gewoon ruzie met iemand hebt vind ik het inderdaad laf.

Ik ga ook echt niet met mijn vuisten slaan hoor, ik ben misschien een halve vent, maar mijn handen zijn nog steeds belangrijk voor me. ;)

Meisjes die vechten...ben je een zigeuner ofzo Paris?
bierflesje in iemand ze gezicht stuk slaan? :roflol:

ik heb wel een idee hoe jij er uit ziet :D

Kan je wel 1 ding zeggen, als je zo geintje bij mij had geflikt, dan sla ik je het ziekenhuis in vrouw of geen vrouw.

@ kaas-koekje en ruud0111
rtards.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven