- Waardering
- 12.551
Hebben jullie het dan over koetjes en kalfjes?
Of vlora en vauna?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hebben jullie het dan over koetjes en kalfjes?
Of vlora en vauna?![]()
okey nu moet ik toch echt even zeggen dat het ''Fauna'' is.
Als jij dat zegt Lorenzzzz.okey nu moet ik toch echt even zeggen dat het ''Fauna'' is.
okey nu moet ik toch echt even zeggen dat het ''Fauna'' is.

Was jij hier wel eens toen hij er nog was?Ow en 'vauna' is wel goed?
Jij kent luppie niet brah.![]()
Is dit je ''wraak'' omdat iedereen je uitlacht, n.a.v. van je debiele verhaaltje, had meer van je verwacht jij als e-thug.
Is dit je ''wraak'' omdat iedereen je uitlacht, n.a.v. van je debiele verhaaltje, had meer van je verwacht jij als e-thug.

Heb vroeger wel wat gevochten met chicks tijdens uitgaan, jaloerse bitches. Heb ook wel wat glazen naar mensen/ over mensen heen gegooid, typisch chickfights dus lol.
De laatste dude die ruzie 'zocht' moest naar het ziekenhuis voor hechtingen in zijn gezicht, wederom door een bierflesje.

zo je bent er eentje die graag met glazen/flesjes gooit. meestal is het dan wel iemand anders die dat glas tegen zich krijgt. of het glas vliegt tegen een muur en iemand anders krijgt glas in zijn ogen.
moestk ooit eentje vangen, krijg je een goed pak rammel. wijf of niet![]()

zo je bent er eentje die graag met glazen/flesjes gooit. meestal is het dan wel iemand anders die dat glas tegen zich krijgt. of het glas vliegt tegen een muur en iemand anders krijgt glas in zijn ogen.
moestk ooit eentje vangen, krijg je een goed pak rammel. wijf of niet![]()
Dat zullen de slachtoffers met levenslange littekens in het aangezicht wel op prijs stellen. Ik hoop dat iemand jouw kopje ook eens goed verminkt. Payback komt nooit te laat in dit soort gevallen.Als je goed leest zie je dat er duidelijk staat dat dat vroeger was.
Dat zullen de slachtoffers met levenslange littekens in het aangezicht wel op prijs stellen. Ik hoop dat iemand jouw kopje ook eens goed verminkt. Payback komt nooit te laat in dit soort gevallen.