AndroidHealthClinic

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
okey nu moet ik toch echt even zeggen dat het ''Fauna'' is.

1238913638735.png

huilen?? whaha. Nee ging gewoon weg. Was al zat, voelde niks.

Heb vroeger wel wat gevochten met chicks tijdens uitgaan, jaloerse bitches. Heb ook wel wat glazen naar mensen/ over mensen heen gegooid, typisch chickfights dus lol.
De laatste dude die ruzie 'zocht' moest naar het ziekenhuis voor hechtingen in zijn gezicht, wederom door een bierflesje.

zo je bent er eentje die graag met glazen/flesjes gooit. meestal is het dan wel iemand anders die dat glas tegen zich krijgt. of het glas vliegt tegen een muur en iemand anders krijgt glas in zijn ogen. :mad:

moestk ooit eentje vangen, krijg je een goed pak rammel. wijf of niet :D

´een pak rammel´ indrukwekkend:o

zo je bent er eentje die graag met glazen/flesjes gooit. meestal is het dan wel iemand anders die dat glas tegen zich krijgt. of het glas vliegt tegen een muur en iemand anders krijgt glas in zijn ogen. :mad:

Ik gooi ook met glazen hoor, is toch leuk.

:trollface:

Als je goed leest zie je dat er duidelijk staat dat dat vroeger was.

ok geen probleem schatje.

krijg ik nu een zoentje van je? :cool:

Als je goed leest zie je dat er duidelijk staat dat dat vroeger was.
Dat zullen de slachtoffers met levenslange littekens in het aangezicht wel op prijs stellen. Ik hoop dat iemand jouw kopje ook eens goed verminkt. Payback komt nooit te laat in dit soort gevallen.

Dat zullen de slachtoffers met levenslange littekens in het aangezicht wel op prijs stellen. Ik hoop dat iemand jouw kopje ook eens goed verminkt. Payback komt nooit te laat in dit soort gevallen.

De enige dude waar ik het over had die gehecht moest worden, zie je niks meer van hoor. En dan nog, ik ga mij niet schuldig voelen tegenover r**ards. Het gaat aub over mijn 16-17 jarige zelf, hoe was je zelf dan :rolleyes:
Ik heb trouwens nooit een gevecht uitgelokt, was altijd verdediging.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven