XXL Nutrition

wie heeft ervaring met oxymetholone ( anadrol 50 )

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
kunnen we eigenlijk beter sluiten denk ik
want 400 mg per dag aan de oxy zitten sorry, das gewoon superdom voor iemand van 20, en nu al zoveel producten gebruikt?
en dan wel maar 25 dagen omdat dat zwaar is voor de lever, en 400 mg per dag niet ofwat?????

als het binne 4 weke nie komt zal t na 6 weke er ook nie zijn en wat is dom aan een produkt uitproberen?

Als je problemen krijgt is het vaak al te laat.

Alles gozer, tis gif en jij bent veel te JONG!!!!!!!

En ik vind het jammer want we zeggen met ze allen dat het slecht is en jij blijft doorgaan.

jaja whatever, het gaat hier helemaal niet om te jong en de dosis is te hoog en hele shit, is mijn probleem, ik stelde me gewoon de vraag of het normaal was dat ik de eerste week 7 kg aankwam en de 2de week blijf ik hange en verlies ik vet.. de rest boeit me niet want tis toch al te laat, zit al van mn 17 aan de AAS dus geen commentaar hierop verder als je mn vraag niet serieus kan beantwoorden, dank u wel :)

Die vraag was al beantwoord, dat komt waarschijnlijk door de proviron.

jaja whatever, het gaat hier helemaal niet om te jong en de dosis is te hoog en hele shit, is mijn probleem, ik stelde me gewoon de vraag of het normaal was dat ik de eerste week 7 kg aankwam en de 2de week blijf ik hange en verlies ik vet.. de rest boeit me niet want tis toch al te laat, zit al van mn 17 aan de AAS dus geen commentaar hierop verder als je mn vraag niet serieus kan beantwoorden, dank u wel :)

Goedzo!!

Doei!!!

We hebben liever niet dat jochies zoals jij die zeker al vanaf hun 17e kuren, hier posten.
Geeft DBB een slechte naam.

Tot ziens! :wave:

ja op en af bouw met enkel tabletten is noodzakelijk en de clomid is voor de veiligheid van gyno want daar heb ik geen zin meer in.. lol, het brengt ook de leverwaarden naar benede en het LH omhoog zoadat je minder afziet als je ermee stopt.. en de reden wrm maar 25 dagen is omdat oxy zeer zwaar op de lever werkt, na de 10de dag had ik al steken aant krijgen terwijl ik lever beschermers erbij pak..

Chlomid zorgt ook voor stress op je lever.

Dat is hetzelfde als bier drinken tijdens het legen van een fles vodka omdat bier goed voor je lever zou zijn...

dus geen commentaar hierop verder als je mn vraag niet serieus kan beantwoorden, dank u wel :)

O jawel, dat commentaar mag zeker komen. Je kan niet verwachten dat op een forum alleen maar posts komen die in jouw straatje passen.

Doe je lichaam een zeer groot plezier en lees je eens echt in in de materie (zie sticky's en leerzame threads forum) voordat je je zelf onomkeerbare schade gaat toebrengen.

zieklache, dan stel je hier een vraag en hebbe ze alleen commentaar op enkele uitzonderinge na, tis hier toch voor info te vragen en niet om te bepalen wat je moet doen en laten dacht ik, arnold was tenslotte ook aan AAS op zn 14 en ok hij is n pro en ga er geen voorbeeld aan neme.. maar boeie met deze zever..

zieklache, dan stel je hier een vraag en hebbe ze alleen commentaar op enkele uitzonderinge na, tis hier toch voor info te vragen en niet om te bepalen wat je moet doen en laten dacht ik, arnold was tenslotte ook aan AAS op zn 14 en ok hij is n pro en ga er geen voorbeeld aan neme.. maar boeie met deze zever..

Hahaha, alle jochies beginnen over Arnold en zn gebruik op jonge leeftijd.

Leuk is dat, lief zelfs!:sukkeltje:

u spreekt uit ervaring precies, als je wilt oordelen kijk dan in de spiegel want mense die zo praten hebbe meestal complexe.. :sukkeltje: heb je geen rug of beetje kaal maar ik hoef het niet te weten :aai:

:treuren: :treuren: :treuren:

hoe weet je dat nou?

tegen niemand zeggen he?

Arnold had hersenen en ambities..

wil je oordele? moet ik het voor jou ook herhalen? wat is jou probleem? is je tricep niet goed gedefineerd of ben je aant afvalle?

Het is weer weekend jongens :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven