Heey Allemaal!!
Ik ben 18 jaar, en doe sinds een halfjaar aan krachttraining..
Ik zit op het Cios (sport & bewegen) opleiding, waar ik het grootprofiel Fitness&Management heb gekozen!!
Ik fitness nu bijna een half jaar, en mijn doel is om ooit op een podium te staan, en mee te doen aan een bb wedstrijd..
Mijn inspiratie komt uit mijn Stagebegeleider/eigenaar van de fitnessschool waar ik stage loop zo'n 16 uur per week.
Hij heeft al een aantal wedstrijden op zijn naam staan, en hij is zo ongelooflijk mooi gespierd.. EN DAT WIL IK DUS OOK!
hehe..
Zoals ik al zei doe ik nog maar een aantal maanden aan krachttraining, en gaat het al redelijk goed.. maar niet snel genoeg (ongeduldig denk ik)
Ik zit ook nog met een ander probleem, als ik Benchpress doe.. kom ik op een 70 kilootjes max.. en als ik dumbbell press doe.. 30 kg per arm..
hoe krijg ik dit omhoog
en hoe wordt ik nou egt zo'n grote beer
met alle spiergroepen..
mijn Stats zodat jullie ongeveer een beeld hebben:
Naam: RJ
Leeftijd: 18 jaar
Vetpercentage: 13%
Gewicht: 68 kg
Lengte: 1,74 cm
en ik train nu 5 maanden, bijna 6 maand..
Dit is het schema waar ik nu mee train:
Dinsdag: borst/triceps/biceps
woensdag: Rug/schouders/benen
Donderdag: Borst/biceps/triceps
Vrijdag: Rug/schouders/benen
Rest van de dagen: of te druk met school, of geen tijd..
voedingsschema
Totaal: - 3210kcal – 210 eiwit – 300kh – 118 vet
Geef jullie mening + tips/tricks alles wat je maar kunt bedenken!!
HELP MIJ OM MIJN DROOM UIT TE LATEN KOMEN!!
Ik ben 18 jaar, en doe sinds een halfjaar aan krachttraining..
Ik zit op het Cios (sport & bewegen) opleiding, waar ik het grootprofiel Fitness&Management heb gekozen!!
Ik fitness nu bijna een half jaar, en mijn doel is om ooit op een podium te staan, en mee te doen aan een bb wedstrijd..
Mijn inspiratie komt uit mijn Stagebegeleider/eigenaar van de fitnessschool waar ik stage loop zo'n 16 uur per week.
Hij heeft al een aantal wedstrijden op zijn naam staan, en hij is zo ongelooflijk mooi gespierd.. EN DAT WIL IK DUS OOK!
hehe..Zoals ik al zei doe ik nog maar een aantal maanden aan krachttraining, en gaat het al redelijk goed.. maar niet snel genoeg (ongeduldig denk ik)
Ik zit ook nog met een ander probleem, als ik Benchpress doe.. kom ik op een 70 kilootjes max.. en als ik dumbbell press doe.. 30 kg per arm..
hoe krijg ik dit omhoog

en hoe wordt ik nou egt zo'n grote beer
met alle spiergroepen..
mijn Stats zodat jullie ongeveer een beeld hebben:
Naam: RJ
Leeftijd: 18 jaar
Vetpercentage: 13%
Gewicht: 68 kg
Lengte: 1,74 cm
en ik train nu 5 maanden, bijna 6 maand..
Dit is het schema waar ik nu mee train:
Dinsdag: borst/triceps/biceps
woensdag: Rug/schouders/benen
Donderdag: Borst/biceps/triceps
Vrijdag: Rug/schouders/benen
Rest van de dagen: of te druk met school, of geen tijd..
voedingsschema
Totaal: - 3210kcal – 210 eiwit – 300kh – 118 vet
Geef jullie mening + tips/tricks alles wat je maar kunt bedenken!!
HELP MIJ OM MIJN DROOM UIT TE LATEN KOMEN!!

?