XXL Nutrition

Veel vrouwen in financieel kwetsbare positie

dump de bitches!:mad:

als man ben je idd zoiezo de lul en golddiggers zijn er heel veel ...en geloof me ook jij , jij ,jij en jij "trappen" er in ..nouja het gebeurt/overkomt je

Vrouwen kunnen altijd terecht bij een vent, hoe lelijk ze ook zijn. Ik heb nog nooit een vrouwelijke zwerver gezien dus ze moeten niet zeiken.

Ik stel dan ook voor dat die groep bijstandsvrouwen gedwongen zichzelf moeten verhuren voor 20 euro per uur tbv deepthroat activiteiten. Op deze manier zijn ze nuttig voor de maatschappij, hebben ze een redelijk uurloon en los je de problemen met import h**ren ook op.

Men had written the system for their own cosiness. Encoded the absence of an equilibrium on purpose.

Één keer 's nachts op het Leidseplein een vrouwtje dat me aansprak maar nee verder kom ik ze nooit tegen in Nederland. In België stikt het wel echt van de Islamitische vrouwelijke zwevers, maar zelfs de meest wanhopige man zit niet op een el snorro te wachten.

Maar hoe komt het dan dat nog steeds de vrouwen meestal voor de kinderen en het huishouden opdraaien, zodat ze minder uren kunnen werken en dus ook minder verdienen??

Wil jij nu beweren dat de gemiddelde vrouw na de geboorte liever heeft dat de man thuis blijft, zodat zij kan werken?

En dus in geval van overlijden of scheiding niet kunnen rondkomen en mannen dan meestal te belazerd zijn om normaal
mee te betalen
.

Pardon?

Ik wil beweren dat die keus er vaak niet IS. Want het is gewoon bijna altijd de vrouw die dat gaat doen en Papa gaat de centjes weer verdienen..........tot het huwelijk stuk loopt en Papa over de brug moet komen. Dan opeens is die vrouw waardeloos en kan ze niet zelfstandig zijn, guttegut, het is toch wat met die vrouwen!

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Goed voorbeeld is mijn eigen werkvloer. Deze bestaat uit 70% vrouw, 30% man. Als ik zie hoeveel vrouwen (vaak ook jong, 24-30jr) daarvan parttime werken in vergelijking met de mannelijke werknemers , dan moet ik toch echt even achter mn oren krabben. En nee, dit zijn echt niet allemaal moeders.

Nee, maar misschien doet die vent thuis wel geen reet en komt dan het huishouden, de was, de boodschappen, de eventuele huisdieren en noem maar op wel op haar neer. Vrouwen hebben vaak een dubbele baan, maar ja, dat zien jullie niet natuurlijk.

En voor de duidelijkheid: ik ben moeder, ik werk 4 dagen per week, ik heb een man die meehelpt thuis (ook al is hij vanwege werk in buitenland vaak alleen in de weekends thuis) , dus nee, ik spreek niet mee uit eigen ervaring.
Maar dat gehalte mannen is wel bedroevend, als ik mijn vriendinnen af en toe bezig zie!

(Nou, kom maar weer op met de rotte eieren, want die krijg je hier als je een mening hebt. )

Één keer 's nachts op het Leidseplein een vrouwtje dat me aansprak maar nee verder kom ik ze nooit tegen in Nederland. In België stikt het wel echt van de Islamitische vrouwelijke zwevers, maar zelfs de meest wanhopige man zit niet op een el snorro te wachten.

God, serieus man? Jij vindt dat echt een steekhoudend argument?

:roflol:

Eigen schuld, moeten ze maar in de keuken blijven.

Vrouwen in financieel kwetsbare posities... hmm ik zie mogelijkheden

• Topic Starter Topic Starter
Goed voorbeeld is mijn eigen werkvloer. Deze bestaat uit 70% vrouw, 30% man. Als ik zie hoeveel vrouwen (vaak ook jong, 24-30jr) daarvan parttime werken in vergelijking met de mannelijke werknemers , dan moet ik toch echt even achter mn oren krabben. En nee, dit zijn echt niet allemaal moeders.

Nee, maar misschien doet die vent thuis wel geen reet en komt dan het huishouden, de was, de boodschappen, de eventuele huisdieren en noem maar op wel op haar neer. Vrouwen hebben vaak een dubbele baan, maar ja, dat zien jullie niet natuurlijk.

En voor de duidelijkheid: ik ben moeder, ik werk 4 dagen per week, ik heb een man die meehelpt thuis (ook al is hij vanwege werk in buitenland vaak alleen in de weekends thuis) , dus nee, ik spreek niet mee uit eigen ervaring.
Maar dat gehalte mannen is wel bedroevend, als ik mijn vriendinnen af en toe bezig zie!

(Nou, kom maar weer op met de rotte eieren, want die krijg je hier als je een mening hebt. )

veel van die parttime vrouwen op mn werkvloer zijn vrijgezel/alleenstaand

Laatst bewerkt:
Emancipatie is een door de overheid en corporatisme gefinancierde beweging. Naast mannen, heb je nu ook vrouwen die belastingen betalen (overheid). En twee inkomens betekent meer uitgaven (corporaties).

Ik vind het een goede zaak dat vrouwen werken, maar tegenwoordig is het meer bittere noodzaak dan een overbodige luxe (gezien de maandelijkse lasten die nergens meer over gaan).

Dat vrouwen veelal parttime werken heeft idd vaak te maken met de gezinssituatie. Kinderen verzorgen/opvoeden en huishouden is zelfs zwaarder dan een fulltime baan. Al moet ik toegeven dat van opvoeding tegenwoordig bijna niet meer gesproken mag worden (verwende k*tkoters).

Terug
Naar boven