Beaudien
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 16%
Haha, denk je echt dat de meeste vrouwen kiezen voor het moederschap? Nee hoor, die doen gewoon wat "men" doet: huisje, boompje, beesje, kindje, ... Als vrouwen bewust voor nageslacht zouden kiezen, zouden ze wachten tot het juiste moment, in casu: nadat ze carrière (GELD) gemaakt hebben.
.
Ik vind dat jij erg kort door de bocht reageert.
Je mag uiteraard vinden wat je vindt, maar je bent ondertussen wel heel erg aan het oordelen over vrouwen die een andere keus maken dan jij.
Voor sommige vrouwen (en ik zeg niet dat ik dat zo voel of ervaren hebt, maar ik ken ze dus wel) is het het ultieme genot/plezier/voldoening om kinderen te krijgen, niet iedereen rent achter een carrière of geld aan.
En de types waar jij van zegt te kotsen, ja, dat zijn mijn types ook niet.
Maar hoe jij het stelt, vind ik ook wat cru.
Wie zegt dat ze dat doen, "die settelen met een "goeie" maar oninteressante vent, om zich daarna voort te planten en de rest van hun leven spenderen aan hun kroost, en via hen leven.".
Voor hen ís het misschien hun ultieme doel en zij vinden die man misschien helemaal niet oninteressant.
Zij zullen jouw keuzes niet begrijpen, jij die van hun niet.
---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------
Op basis waarvan was je in de veronderstelling dat je mijn opmerking op jezelf moest betrekken?
Omdat jij hem plaatste.
---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------
euh.... trainingsonderbroek kopen?
gratis sample van een trainingssok erbij![]()
Als jij nou eens gewoon je was gaat doen?