Beaudien
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 16%
veel van die parttime vrouwen op mn werkvloer zijn vrijgezel/alleenstaand
Dan is het gek, ja. Want die kunnen dan best full time werken.
Maar zelf ken ik die vrouwen dan niet, ik weet alleen wat ik hierboven schreef en vind dat altijd zo onrechtvaardig.
---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------
Al moet ik toegeven dat van opvoeding tegenwoordig bijna niet meer gesproken mag worden (verwende k*tkoters).
Mee eens!
Maar ik denk zelf dat dit ook komt doordat veel vrouwen (moeders in dit geval) werken. Opvoeden kost energie en tijd. Dat heb je misschien niet meer zo als je er ook een baan bij hebt en dat gaat dus ten koste van de kinderen.
En het mag dan een ongelooflijk ouderwets standpunt zijn, ik vind echt dat kinderen beter af zijn met een thuisblijvende ouder die er dan voor ze is. En dat hoeft echt niet persé de moeder te zijn, al blijft dit in praktijk het meest voorkomende.
En ik ben het ermee eens dat veel ouders allebei werken uit pure noodzaak(voor hun gevoel dan) maar die noodzaak kun je ook anders bekijken. Moeten we echt 3 keer per jaar op vakantie of die allernieuwste auto, die grote flatscreen of een 4e laptop?
En ik zeg niet dat dit bij iedereen zo is, ik weet wel beter.... ik werk zelf ook niet voor de luxe en we gaan zelden op vakantie, maar er zijn wel veel gezinnen die best met iets minder toe kunnen en daarmee tijd creëren voor hun gezin.