- Waardering
- 5
vroeger keek ik al naar WWF, daarna uit het oog verloren totdat ik ontdekte dat na cartoon network WCW Nitro werd uitgezonden. GEWELDIGE televisie
. Echt fantastisch vond ik het om te volgen, vooral toen ze opeens 2 uur ipv 1 uur afleveringen uitzonden. Toen op een gegevenmoment zonde ze het opeens niet meer uit.
Nu heb ik al weer sinds enige tijd ontdekt dat je via newsgroups, en besloten torent groups, en Mirc channels aan al je wrestling pay per views en overige shows kan komen die er zijn
. Voornamelijk haal ik het van newsgroups.
Zijn er meerdere hierzo die WWE volgen, en wat is jou favoriete WWE personage? De mijne staat nu in mijn avatar. Is vrij nieuw, maar ik vind hem wel goed gevonden
. Samen met nieuwkomer Wesley. Van beide een foto:
Dus wie volgt het nog meer. Op welke manier volg jij het, en wie zijn jou favorieten
. Echt fantastisch vond ik het om te volgen, vooral toen ze opeens 2 uur ipv 1 uur afleveringen uitzonden. Toen op een gegevenmoment zonde ze het opeens niet meer uit.Nu heb ik al weer sinds enige tijd ontdekt dat je via newsgroups, en besloten torent groups, en Mirc channels aan al je wrestling pay per views en overige shows kan komen die er zijn
. Voornamelijk haal ik het van newsgroups.Zijn er meerdere hierzo die WWE volgen, en wat is jou favoriete WWE personage? De mijne staat nu in mijn avatar. Is vrij nieuw, maar ik vind hem wel goed gevonden
. Samen met nieuwkomer Wesley. Van beide een foto:Dus wie volgt het nog meer. Op welke manier volg jij het, en wie zijn jou favorieten

Opgekocht door de WWE. Mijn favo was Eddie Guerrero, RIP. Heb nu geen échte favoriet meer, maar meerdere die ik echt wel goed vindt, zoals Kurt Angle, Chris Benoit en Christian (nu Christian Cage in TNA). Vindt Chris Masters trouwens een enorm goed fysiek hebben: