XXL Nutrition

Wie is hier ook een WWE wrestling fan?

Jopske

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
vroeger keek ik al naar WWF, daarna uit het oog verloren totdat ik ontdekte dat na cartoon network WCW Nitro werd uitgezonden. GEWELDIGE televisie :cool: . Echt fantastisch vond ik het om te volgen, vooral toen ze opeens 2 uur ipv 1 uur afleveringen uitzonden. Toen op een gegevenmoment zonde ze het opeens niet meer uit.

Nu heb ik al weer sinds enige tijd ontdekt dat je via newsgroups, en besloten torent groups, en Mirc channels aan al je wrestling pay per views en overige shows kan komen die er zijn :D . Voornamelijk haal ik het van newsgroups.

Zijn er meerdere hierzo die WWE volgen, en wat is jou favoriete WWE personage? De mijne staat nu in mijn avatar. Is vrij nieuw, maar ik vind hem wel goed gevonden :p . Samen met nieuwkomer Wesley. Van beide een foto:

boogman.jpg

lashley.jpg

Dus wie volgt het nog meer. Op welke manier volg jij het, en wie zijn jou favorieten :D

Ik keek er vroeger naar toen het nog niet zo commercieel was en een vader met zijn zoon naar de show kon gaan. Toen werden er nog geen h**ren ingehuurd voor de kijkcijfers.

Mijn favoriet toen was Razor Ramone :D

"eyo chico"
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De razors edge heb ik zovaak bij mij buurjongen gedaan (ik hoorde zelfs een keer zijn rug knakken en toen kreeg hij geen lucht meer en moest ik zijn moeder halen :D )

Die man heeft alles. Vond Eddie Guerro ook top. RIP.

Mijn vriendin is fan en zodoende kijk ik het ook regelmatig. Vind het zelf ook mooi om te zien. Toen Goldberg, Stone Cold en The Rock er nog waren (en toen The Undertaker nog kort haar had en op zijn motor binnenkwam), vond ik het persoonlijk leuker dan nu, maar dat zal vanzelf wennen.:D
Mijn avatar is een foto van Nathan Jones. Heeft niet zo lang meegedaan, maar wel een monster (en hij lijkt op mij, qua uiterlijk dan)! Hij speelde ook in Troy.

Ik dacht dat jij het was mighty :D

Hulk Hogan is voor mij DE show wrestler allertijden!

Ik kijk het al een hele tijd niet meer, waar wordt het op uitgezonden eingelijk? zie het nooit in de tv gids voorbij komen.

• Topic Starter Topic Starter
Peoples zei:

Ik kijk het al een hele tijd niet meer, waar wordt het op uitgezonden eingelijk? zie het nooit in de tv gids voorbij komen.

Wordt ook niet hier in NL uitgezonden. Ik haal alles van newsgroups. Elke maandag, vrijdag, en de pay per view afleveringen :D

Meestal als het hier in nl wordt uitgezonden vernken ze het zowiezo door het commentaar weg te laten en er zelf een beetje slap bij te ouwehoeren

Jopske zei:
vroeger keek ik al naar WWF, daarna uit het oog verloren totdat ik ontdekte dat na cartoon network WCW Nitro werd uitgezonden. GEWELDIGE televisie :cool: . Echt fantastisch vond ik het om te volgen, vooral toen ze opeens 2 uur ipv 1 uur afleveringen uitzonden. Toen op een gegevenmoment zonde ze het opeens niet meer uit.

Nu heb ik al weer sinds enige tijd ontdekt dat je via newsgroups, en besloten torent groups, en Mirc channels aan al je wrestling pay per views en overige shows kan komen die er zijn :D . Voornamelijk haal ik het van newsgroups.

Zijn er meerdere hierzo die WWE volgen, en wat is jou favoriete WWE personage? De mijne staat nu in mijn avatar. Is vrij nieuw, maar ik vind hem wel goed gevonden :p . Samen met nieuwkomer Wesley. Van beide een foto:

boogman.jpg

lashley.jpg

Dus wie volgt het nog meer. Op welke manier volg jij het, en wie zijn jou favorieten :D

Tis Bobby Lashley btw, die grote negert

Mijn Favo was/is Eddie, helaas is hij gestopt met roken dus nu niemand meer in het byzonder

Goldberg met "the spear"

Altijd al een grote fan van The Rock geweest.

Jammer dat hij nu meer bezig is met films.. :(

Peoples zei:

Wordt in Engeland nog wel uitgezonden op Sky Sports. Verder moet je idd alles via nieuwsgroepen of op de site van WWE kijken(korte filmpjes).

Goooldbeeerg, Goooldbeeerg, Goooldbeeerg!!! :rocker:

Hehe ik keek het altijd als Cartoon Network was afgelopen. Sting, Goldberg en Hulk Hogan vond ik altijd wel lachen. Hogan zie ik alleen nog maar bij MTV. WCW Nitro zou moeten terugkeren!

Yup, volg het ook via de nieuwsgroepen.

LvH, WCW is allaaaang weg :) Opgekocht door de WWE. Mijn favo was Eddie Guerrero, RIP. Heb nu geen échte favoriet meer, maar meerdere die ik echt wel goed vindt, zoals Kurt Angle, Chris Benoit en Christian (nu Christian Cage in TNA). Vindt Chris Masters trouwens een enorm goed fysiek hebben:

masters.jpg

22 jaar oud :)

Evenals Brock Lesnar

17.jpg

Hier 24 jaar geloof ik.

Ik volg trouwens ook TNA, is wat minder bekend, maar goed :)

Laatst bewerkt:
Nee, dit trekt me niet zo. Ik vind het showgehalte te hoog, en sorry dat ik 't zeg maar ik vind 't er nep uitzien:dunno:

Terug
Naar boven