MuscleMeat

Wie is hier ook een WWE wrestling fan?

Jopske zei:
Ja vroeger was het allemaal veel beter, maar er ging toen ook meer geld in om. Op een gegeven moment gingen ook de worstelaars meer geld vragen, en werden ze te duur. Het gevolg is wat minder presterende worstelaars, maar er zitten zeker nog wel goede tussen.

Soms is het soap gehalte een beetje hoog, dat zou wel beter kunnen. Maar door een soort van verhaal lijn te hebben blijven de matches wel weer leuk om te volgen. Die amateur worstel verenigingen zoals ECW die volg ik niet echt. Een stelletje soepkippen tegenelkaar zien duwen trekt me niet echt, en ze hebben een nogal een slecht acteerwerk.

Bij WWE heb je ook wel slecht acteer werk, maar de meeste weten dat door hun brute verschijning weg te werken :D Als bodybuilder zie ik natuurlijk het liefst grote beren en geen worstelende ecto's ;) De enige ecto's die zich redden zijn de gene met erg goede techniek, of een sterk personage. Die moeten er ook tussen zitten.

Vroeger had je om bijvoorbeeld maar iemand te noemen "jake the snake" die had geen breed en gespierd lichaam, maar was geen ecto ;) . Hij had een sterk personage met natuurlijk zijn slang in de zak.

Undertaker is ook zo een verhaal. Die heeft zijn lengte mee, en het truukje dat hij ze ogen kan wegdraaien + ijzer sterk personage. Techniek is niet zijn sterkste punt. Zijn beste matches die hij heeft gehad zijn vs mensen met goede techniek. Ik heb hier 3 DVD's van hem liggen, en op 1 ervan vecht hij vs "mankind" ( Mick foley ) . Het enigste wat Undertaker hier doet is mankind van boven vanaf een kooi naar beneden gooien (ongeveer 5 meter ) door een tafel heen. Vervolgens klimt Mick foley weer terug naar boven om vervolgens dwars door het dak van de kooi in de ring gesmeten te worden ( nog eens 4 meter) . Dit wordt als een van de legendarische gevechten van Undertaker beschouwd terwijl hij zelf weinig doet. Puur zijn personage + goede verhaal lijn zorgen ervoor dat hij credit krijgt hiervoor.

Daar verschil jij dan heel erg van mij. Ik begin steeds meer naar "die amateur worstel verenigingen" zoals jij ze noemt te trekken dan naar de WWE. Bij bijvoorbeeld TNA wordt je groot als je het klaar kan spelen in de ring en of je goed kan worstelen, en niet of je een truukje met je ogen kan. Mannen zoals Chris Benoit, Eddie Guerrero en Kurt Angle heb ik absoluut respect voor, omdat zij op de top gekomen zijn door hun atletische prestaties en in het geval van Eddie Guerrero en Chris Benoit er zo'n 14 jaar elke dag keihard voor geknokt te hebben. Chris Benoit verliet 14 jaar geleden zijn huis met 14 dollar in z'n broekzak en dat was alles wat hij had. Kreeg onderdak bij Stu Hart in The Dungeon waar hij leerde worstelen. Die man heeft op alle uithoeken van de wereld geworsteld en heeft het vorig jaar tot WWE Champion weten te schoppen. Dat is passie, en deze man verdient het om aan de top te staan. Dit in schraal contrast tot mensen zoals Randy Orton en John Cena bijvoorbeeld. Deze mensen worstelen nog geen 5 jaar, worden vanaf het begin af aan dik betaald en krijgen de titel in hun schoot geworpen. De WWE douwt worstelaars door onze strot die zij interessant vinden, en niet die de fans interessant vinden. WWE maakt worstelaars populair, niet de worstelaars zelf, zoals het zou moeten zijn. In TNA heb je worstelaars die zowat allemaal speciaal zijn met speciale moves en die keihard werken. Niet zoals de 13 in een dozijn worstelaars die er veelste veel zijn in de WWE. Bij de WWE zouden ze eens minder naar body moeten kijken, maar meer naar echte worstelkwaliteiten.

The Rock zei:
Daar verschil jij dan heel erg van mij. Ik begin steeds meer naar "die amateur worstel verenigingen" zoals jij ze noemt te trekken dan naar de WWE. Bij bijvoorbeeld TNA wordt je groot als je het klaar kan spelen in de ring en of je goed kan worstelen, en niet of je een truukje met je ogen kan. Mannen zoals Chris Benoit, Eddie Guerrero en Kurt Angle heb ik absoluut respect voor, omdat zij op de top gekomen zijn door hun atletische prestaties en in het geval van Eddie Guerrero en Chris Benoit er zo'n 14 jaar elke dag keihard voor geknokt te hebben. Chris Benoit verliet 14 jaar geleden zijn huis met 14 dollar in z'n broekzak en dat was alles wat hij had. Kreeg onderdak bij Stu Hart in The Dungeon waar hij leerde worstelen. Die man heeft op alle uithoeken van de wereld geworsteld en heeft het vorig jaar tot WWE Champion weten te schoppen. Dat is passie, en deze man verdient het om aan de top te staan. Dit in schraal contrast tot mensen zoals Randy Orton en John Cena bijvoorbeeld. Deze mensen worstelen nog geen 5 jaar, worden vanaf het begin af aan dik betaald en krijgen de titel in hun schoot geworpen. De WWE douwt worstelaars door onze strot die zij interessant vinden, en niet die de fans interessant vinden. WWE maakt worstelaars populair, niet de worstelaars zelf, zoals het zou moeten zijn. In TNA heb je worstelaars die zowat allemaal speciaal zijn met speciale moves en die keihard werken. Niet zoals de 13 in een dozijn worstelaars die er veelste veel zijn in de WWE. Bij de WWE zouden ze eens minder naar body moeten kijken, maar meer naar echte worstelkwaliteiten.

WWE verdient bakken met geld uit de inkomsten van PPV's en merchandise. Je kan die organisatie niet vergelijken met TNA. Hogan kon absoluut niet worstelen, maar is wel de populairste worstelaar aller tijden. WWE richt zich op de doorsnee fan, daarom zijn ze ook de grootste. Het gaat er vaak niet eens om dat die jongens van de WWE minder kunnen, maar ze mogen minder. WWE heeft z'n eigen sT en TNA ook. Goede worstelaars zat op het indy circuit, maar om elke avond 10.000 mensen te kunnen entertainen en ook op tv goed voor de dag te komen zodat mensen je shirtjes en wat dan ook kopen vergt veel meer dan alleen goed kunnen worstelen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik begin TNA ook steeds meer te volgen nu, en qua techniek zijn ze zeker stukken beter dan wat WWE laat zien. Daarom hebben ze ook de X devision. Toch geniet ik net iets meer van WWE dan van TNA.

De sfeer vind ik beter bij WWE. Vooral het eeuwige tunneltje bij TNA waardoor iedereen naar binnen komt vind ik wel aan vervanging toe. Ziet er imo wat amateuristisch uit. Ook de intro muziekjes (lijkt onbelangrijk, maar is het niet) doen soms onder voor de personages. En natuurlijk zijn er zoveel goede personages bij WWE, wat overigens wel telkens wordt herhaald met hetzelfde verhaaltje, maar met een kleine draai eraan.

Maar zoals altijd is het verhaaltje altijd hetzelfde bij TNA en WWE. De strijd tussen goed en kwaad. Voorlopig vind ik WWE leuker om naar te kijken, wat niet weg neemt dat ik TNA ook volg, en steeds leuker vind worden. Ook omdat ze vernieuwend zijn, en omdat er ook meer bekende namen in voorkomen. Zoals binnenkort "Sting" zijn terugkeer maakt :D .

Opzich zijn ze het beide wel waard om te volgen. TNA voor de snele actie, techniek en het stuntwerk; WWE voor zijn goede personages, stevig gebouwde athleten en de verhaallijn.

The Rock zei:

axestream zei:
WWE verdient bakken met geld uit de inkomsten van PPV's en merchandise. Je kan die organisatie niet vergelijken met TNA. Hogan kon absoluut niet worstelen, maar is wel de populairste worstelaar aller tijden. WWE richt zich op de doorsnee fan, daarom zijn ze ook de grootste. Het gaat er vaak niet eens om dat die jongens van de WWE minder kunnen, maar ze mogen minder. WWE heeft z'n eigen sT en TNA ook. Goede worstelaars zat op het indy circuit, maar om elke avond 10.000 mensen te kunnen entertainen en ook op tv goed voor de dag te komen zodat mensen je shirtjes en wat dan ook kopen vergt veel meer dan alleen goed kunnen worstelen.
Ik ben het met beide eens. WWE heeft een andere sT en een ander doel dan TNA en ECW. WWE richt zich niet op een selecte groep fans. WWE had meer geld en bood een doorsnee worstelpakket aan en won daarmee van ECW. Vince was ook erg slim door ECW talent aan te trekken zoals RVD en die iets te limiteren in wat ze mogen zodat ze mooi in het WWE plaatje passen. Dat geeft RVD ook toe op zijn personal career dvd. Hij wordt gelimiteerd door WWE omdat zij als doelstelling hebben om de doorsnee fan aan te spreken en niet alleen de hardcore/freestyle fans. Jongens zoals Chris en Eddie hebben the whole package, tacktiek/charisma/ervaring. Het is daarom ook zonde dat ze zo moeten vechten om champion te worden, maar juist door dit lange en zware gevecht wordt hun imago alleen maar sterker. En Vince is een slimme jongen, die moet het hebben van ppv's en merchandise. Dus die MAAKT superstars. Zo kunnen ze ook mensen zoals John Cena, die net om de hoek komt kijken, groot maken. Ze pompen veel geld in marketing om een imago te creeeren voor hem, hij brengt een cd uit, gebruikt een track van die cd als theme song, doet erg veel aan reclame via WWE voor zijn cd en merchandise...als alle elementen goed op elkaar afgesteld zijn resulteerd het in een nieuwe superstar. Ik denk dus ook dat je ze niet met elkaar kan vergelijken. Het jammere is wel dat door giganten als WWE de kleine jongens weg geconcurreerd worden. Ik zou het leuk vinden als Vince gedeeltelijk owner wordt van ECW bv en het door Paul Heyman laat runnen terwijl hij een gedeelte van de inkomsten opstrijkt. Maar misschien is het ook wel niet haalbaar financieel gezien omdat hij ECW dan moet sponsoren en zelf ook een stuk publiek kwijt raakt...:(

Ik ben nog steeds van mening dat WWE talent weggooid. Neem RVD, ze hebben al zijn signature moves weggehaald (van daminator, van terminator) en ze hebben er zelfs serieus over gedacht om de frogsplash te verbieden die hij doet, omdat hij er een keer iemand mee heeft geblesseerd door met zijn knie op iemand's arm te landen oid. Mensen zoals Christian worden compleet niet op waarde geschat. Christian heeft alle dingen die de WWE nodig heeft, een shitload aan charisma, goed aan de mic, zet goede matches neer en heeft een diversiteit aan sTen. Maar wat doen ze met hem? Bij het oud vuil zetten. Even leek het erop toen hij nog op RAW zat dat hij eindelijk de push kreeg die hij zo verdiende toen hij in de main events met Batista werdt neergezet. Vervolgens ging hij naar Smackdown, waar hij elke week mocht verliezen. De rest is bekend. RVD zijn contract loopt bijna af, net zoals die van Chris Benoit. De geruchten worden steeds sterker dat beide mannen hun contracten niet willen verlengen, simpelweg omdat niet op waarde worden geschat. Die gasten geven niet om geld oid, maar zijn "in love with the business" zoals dat zo mooi heet. WWE moet eens goed nadenken waar ze mee bezig zijn. Undertaker stopt er bijna mee, net zoals Booker T, Batista (ook al +40 jaar), Kurt Angle (zal het niet lang meer volhouden met zijn gezondheid) en Chris Benoit. Deze mannen zullen allemaal ongeveer rond dezelfde tijd stoppen denk ik. In plaats van goed (jong) worstel talent nu een goede kans te geven (Charlie Haas, Shelton Benjamin, Paul Burchill om maar even wat te noemen) halen ze liever Goldust en Vader terug ofzo. Paul Burchill staat bekend om zijn staande shooting star presses, staande moonsaults, 450 splashes, double steam roller (die move die Mr. Kennedy als finisher doet maar dan met 2 man tegelijk op z'n rug), en niet te vergeten zijn finisher, the C4. Dat is een Rock-bottom back-flip. Zeer moeilijk uit te leggen, kan er jammer genoeg nergens een filmpje van vinden, maar hij pakt em dus beet zoals the Rock Botton, maar maakt dan vervolgens een backflip, de tegenstander maakt dus automatisch een front flip en ze draaien zo dat Burchill op z'n buik neer komt en de tegenstander dus op z'n rug. Lastig voor te stellen, maar het is een zieke move. Als je Burchill nu in de WWE ziet, heeft hij een armbar als finisher. Dat geeft al een beetje aan hoe zonde het is dat die gasten geremd worden.

Batista zei:
Ik zou het leuk vinden als Vince gedeeltelijk owner wordt van ECW bv en het door Paul Heyman laat runnen terwijl hij een gedeelte van de inkomsten opstrijkt. Maar misschien is het ook wel niet haalbaar financieel gezien omdat hij ECW dan moet sponsoren en zelf ook een stuk publiek kwijt raakt...:(

Vince IS eigenaar van ECW. Dat heeft hij allang opgekocht tijdens de Invasion 5-6 jaar geleden. Enneh..financieel is ALLES haalbaar voor Vince :) Volgens mij als hij het doet, en hij geeft Paul Heyman de leiding komt er juist enorm veel geld in het laadje. Paul Heyman is een gestoorde genie. Sinds dat hij de baas is van OVW (Ohio Valley Wrestling, soort van opleidingscentrum voor de WWE, met eigen storylines enzo) is het niveau 10x beter geworden. Paul mag niet meer op TV komen jammer genoeg, daar is hij "te radicaal" voor. Hij heeft zelfs telefoongesprekken tussen Stephanie McMahon en de directie afgeluisterd om goede ideëen te krijgen, zo gek is hij :D Hier is hij enorm voor gestraft. Paul Heyman z'n contract loopt bijna af, en hij zegt zelf dat hij nog niet weet wat hij gaat doen. Hij wil misschien films maken, maar TNA sluit hij ook niet uit. Ik denk dat als Paul naar TNA gaat dat vele WWE-worstelaars met een ECW of WCW (of beide) verleden hem zullen volgen. Met het brein van Heyman en het talent van TNA zou hij binnen 5 jaar volgens mij absoluut kunnen concurreren met de WWE.

over finishing moves gesproken. Bij tna heb je Petey Williams van Team Canada met de Canadian Destroyer. Die vind ik momenteel echt een van de betere. Hij gaat zo snel dat je eigenlijk geeneens precies ziet wat hij doet :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Rock zei:
Ik ben nog steeds van mening dat WWE talent weggooid. Neem RVD, ze hebben al zijn signature moves weggehaald (van daminator, van terminator) en ze hebben er zelfs serieus over gedacht om de frogsplash te verbieden die hij doet, omdat hij er een keer iemand mee heeft geblesseerd door met zijn knie op iemand's arm te landen oid. Mensen zoals Christian worden compleet niet op waarde geschat. Christian heeft alle dingen die de WWE nodig heeft, een shitload aan charisma, goed aan de mic, zet goede matches neer en heeft een diversiteit aan sTen. Maar wat doen ze met hem? Bij het oud vuil zetten. Even leek het erop toen hij nog op RAW zat dat hij eindelijk de push kreeg die hij zo verdiende toen hij in de main events met Batista werdt neergezet. Vervolgens ging hij naar Smackdown, waar hij elke week mocht verliezen. De rest is bekend. RVD zijn contract loopt bijna af, net zoals die van Chris Benoit. De geruchten worden steeds sterker dat beide mannen hun contracten niet willen verlengen, simpelweg omdat niet op waarde worden geschat. Die gasten geven niet om geld oid, maar zijn "in love with the business" zoals dat zo mooi heet. WWE moet eens goed nadenken waar ze mee bezig zijn. Undertaker stopt er bijna mee, net zoals Booker T, Batista (ook al +40 jaar), Kurt Angle (zal het niet lang meer volhouden met zijn gezondheid) en Chris Benoit. Deze mannen zullen allemaal ongeveer rond dezelfde tijd stoppen denk ik. In plaats van goed (jong) worstel talent nu een goede kans te geven (Charlie Haas, Shelton Benjamin, Paul Burchill om maar even wat te noemen) halen ze liever Goldust en Vader terug ofzo. Paul Burchill staat bekend om zijn staande shooting star presses, staande moonsaults, 450 splashes, double steam roller (die move die Mr. Kennedy als finisher doet maar dan met 2 man tegelijk op z'n rug), en niet te vergeten zijn finisher, the C4. Dat is een Rock-bottom back-flip. Zeer moeilijk uit te leggen, kan er jammer genoeg nergens een filmpje van vinden, maar hij pakt em dus beet zoals the Rock Botton, maar maakt dan vervolgens een backflip, de tegenstander maakt dus automatisch een front flip en ze draaien zo dat Burchill op z'n buik neer komt en de tegenstander dus op z'n rug. Lastig voor te stellen, maar het is een zieke move. Als je Burchill nu in de WWE ziet, heeft hij een armbar als finisher. Dat geeft al een beetje aan hoe zonde het is dat die gasten geremd worden.
The Rock zei:
Vince IS eigenaar van ECW. Dat heeft hij allang opgekocht tijdens de Invasion 5-6 jaar geleden. Enneh..financieel is ALLES haalbaar voor Vince :) Volgens mij als hij het doet, en hij geeft Paul Heyman de leiding komt er juist enorm veel geld in het laadje. Paul Heyman is een gestoorde genie. Sinds dat hij de baas is van OVW (Ohio Valley Wrestling, soort van opleidingscentrum voor de WWE, met eigen storylines enzo) is het niveau 10x beter geworden. Paul mag niet meer op TV komen jammer genoeg, daar is hij "te radicaal" voor. Hij heeft zelfs telefoongesprekken tussen Stephanie McMahon en de directie afgeluisterd om goede ideëen te krijgen, zo gek is hij :D Hier is hij enorm voor gestraft. Paul Heyman z'n contract loopt bijna af, en hij zegt zelf dat hij nog niet weet wat hij gaat doen. Hij wil misschien films maken, maar TNA sluit hij ook niet uit. Ik denk dat als Paul naar TNA gaat dat vele WWE-worstelaars met een ECW of WCW (of beide) verleden hem zullen volgen. Met het brein van Heyman en het talent van TNA zou hij binnen 5 jaar volgens mij absoluut kunnen concurreren met de WWE.
Ja ben het zeker met je eens dat ze talent vergooien daar. Het zou me zeker niet verbazen als die gasten die je noemt weggaan. En terecht want zo is het ook niet leuk meer. RVD doet het zeker niet voor het geld dat deed ie bij ECW ook al niet. Hij was toevallig een van de weinigen die wel over het algemeen zijn paycheck kreeg maar hij deed het echt 99% voor de fans. RVD heeft nu alleen nog maar zijn snelheid over en zijn R-V-D publieks teaser. Hij mag zelfs niet teveel meer zeggen. Zonde...

Ik wist trouwens niet dat Vince de eigenaar al is. Ik wist alleen dat hij iig een belanghebbende was in de ECW organisatie. Ik dacht eigenlijk dat ie die one night stand ppv als een test deed om vervolgens ECW nieuw leven in te blazen maar dat is nog niet zo. Ik denk ook zeker dat veel Paul zullen volgens als ie weg gaat naar TNA. Ze zijn hem erg dankbaar voor de prachttijd die ze gehad hebben en werken erg graag met hem samen dus waarom niet. Ik vind het wel een beetje zonde van WWE. Als ik Vince was zou ik gewoon ECW nieuw leven in blazen om zo een nog sterkere positie te creeeren, vooral ook om TNA misschien aan te vallen. Kun je van TNA ook matches volgen ergens of moet je die downen? Ik moet het nu nog een beetje van internet en forums hebben.

Jopske zei:
over finishing moves gesproken. Bij tna heb je Petey Williams van Team Canada met de Canadian Destroyer. Die vind ik momenteel echt een van de betere. Hij gaat zo snel dat je eigenlijk geeneens precies ziet wat hij doet :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ziet er goed uit idd!:cool:

Damn, dat ziet er ook uit als een erg vette move! :D

Batista zei:
Kun je van TNA ook matches volgen ergens of moet je die downen? Ik moet het nu nog een beetje van internet en forums hebben.

Ik haal die gewoon van de newsgroups. Ik ken je wel uitleggen waar, of anders je nzb files toesturen als je het allemaal te moeilijk vind ;) . Ik weet ook een torrent site waar je alles vandaan kan halen. Over 2 weekjes ofzo gaat er een inschijfperiode beginnen bij een besloten torrent site die TNA Impact, UFC, Wrestlemania, CZW, WWA, ROH, OVW, ECW, WCW en classic WWF en WWE aanbied. Daar gaat ik me snel inschrijven om aan alles te kunnen komen. Maar het voornaamste is newsgroups voor mij. Daar staat het dezelfde dag, en anders een dag later al op.

Batista zei:
Ja ben het zeker met je eens dat ze talent vergooien daar. Het zou me zeker niet verbazen als die gasten die je noemt weggaan. En terecht want zo is het ook niet leuk meer. RVD doet het zeker niet voor het geld dat deed ie bij ECW ook al niet. Hij was toevallig een van de weinigen die wel over het algemeen zijn paycheck kreeg maar hij deed het echt 99% voor de fans. RVD heeft nu alleen nog maar zijn snelheid over en zijn R-V-D publieks teaser. Hij mag zelfs niet teveel meer zeggen. Zonde...

Ik wist trouwens niet dat Vince de eigenaar al is. Ik wist alleen dat hij iig een belanghebbende was in de ECW organisatie. Ik dacht eigenlijk dat ie die one night stand ppv als een test deed om vervolgens ECW nieuw leven in te blazen maar dat is nog niet zo. Ik denk ook zeker dat veel Paul zullen volgens als ie weg gaat naar TNA. Ze zijn hem erg dankbaar voor de prachttijd die ze gehad hebben en werken erg graag met hem samen dus waarom niet. Ik vind het wel een beetje zonde van WWE. Als ik Vince was zou ik gewoon ECW nieuw leven in blazen om zo een nog sterkere positie te creeeren, vooral ook om TNA misschien aan te vallen. Kun je van TNA ook matches volgen ergens of moet je die downen? Ik moet het nu nog een beetje van internet en forums hebben.

Ik download alle TNA dingen via nieuwsgroepen en torrents. Ben je bekend met torrents? Ik zit namelijk op een WWE/TNA enzo torrent site die besloten is, je kan dus niet meer lid worden. Ik heb wél 3 invites, dus ik zou je lid kunnen maken als je wilt. Laat maar ff weten.

Trouwens, die move waarvan je die foto's hebt geplaatst, ik heb em ff geupload.

[Link niet meer beschikbaar]

The Canadion Destroyer, zieke move inderdaad. De eerste keer zie je niet eens goed wat hij doet :D

The Rock zei:
Ik ben nog steeds van mening dat WWE talent weggooid. Neem RVD, ze hebben al zijn signature moves weggehaald (van daminator, van terminator) en ze hebben er zelfs serieus over gedacht om de frogsplash te verbieden die hij doet, omdat hij er een keer iemand mee heeft geblesseerd door met zijn knie op iemand's arm te landen oid.

Nope, veel erger. Hij kwam met z'n knie op Triple H's strottehoofd. Door de enorme zwellingen moet hij naar het ziekenhuis want hij kon bijna niet meer ademen. Hij heeft toen ook een tijdje niet kunnen praten. Tja, hij doet de dochter van de baas, dus als Triple H je niet ziet zitten is het gauw afgelopen.

RVD werkt gewoon heel erg slordig (lees: onveilig). Er waren meerdere jongens die klaagden over zijn manier van werken.

Ik heb trouwens nog een filmpje ge-upload, genaamt TNA Finishers video. Als je deze kijkt, begin je denk wel te begrijpen waarom ik steeds meer naar TNA kijk :)

[Link niet meer beschikbaar]

axestream zei:
Nope, veel erger. Hij kwam met z'n knie op Triple H's strottehoofd. Door de enorme zwellingen moet hij naar het ziekenhuis want hij kon bijna niet meer ademen. Hij heeft toen ook een tijdje niet kunnen praten. Tja, hij doet de dochter van de baas, dus als Triple H je niet ziet zitten is het gauw afgelopen.

RVD werkt gewoon heel erg slordig (lees: onveilig). Er waren meerdere jongens die klaagden over zijn manier van werken.

Oh ok, wist niet dat het zo erg was. Maar dan nog, ik vindt dat dat soort dingen kunnen gebeuren. Net als toen Billy Kidman met de Shooting Star Press met z'n knie op de slaap van Chavo Guerrero kwam. Of Juventud toen hij de 450 splash deed op Christian, en ook met z'n knie absoluut niet goed terecht kwam. Tuurlijk is het absoluut niet tof en erg gevaarlijk, maar dat is het risico van het vak imo.

The Rock zei:
Oh ok, wist niet dat het zo erg was. Maar dan nog, ik vindt dat dat soort dingen kunnen gebeuren. Net als toen Billy Kidman met de Shooting Star Press met z'n knie op de slaap van Chavo Guerrero kwam. Of Juventud toen hij de 450 splash deed op Christian, en ook met z'n knie absoluut niet goed terecht kwam. Tuurlijk is het absoluut niet tof en erg gevaarlijk, maar dat is het risico van het vak imo.

Tuurlijk, maar HHH is gewoon een lul en erg eerzuchtig. Dit was voor hem het perfecte excuus om een concurrent kapot te maken.

Daaaaaamn, vet filmpie Rocky. Snap je punt idd! Ik ben wel een tijdje lid geweest bij zo'n torrent group maar kreeg toen een beetje gezeik met mijn pa die het niet tof vond dat ik de verbinding zat op te slokken van ons netwerk (5 pc's). Hij heeft zo'n thuiswerk kantoor en werkt geregeld thuis en heeft er dan last van (zegt ie). Ook is het nog eens zo'n zeikerd die er moeite mee heeft omdat het niet legaal is. Dus ik download af en toe het een en ander links en rechts, dan weer op mijn laptop en dan weer op mijn desktop zodat het niet teveel opvalt :D

axestream zei:
Tuurlijk, maar HHH is gewoon een lul en erg eerzuchtig. Dit was voor hem het perfecte excuus om een concurrent kapot te maken.

Ja ok, HHH pakt elke mogelijkheid daarvoor aan. Hij heeft de helft van het RAW roster al begraven. Iedereen die een fued met hem heeft wordt even gehyped, om ze vervolgens met de grond gelijk te maken. Zie RVD, Shelton Benjamin en Chris Benoit bijvoorbeeld. De enigen die groot zijn gebleven zijn de persoonlijke vrienden van HHH zelf, Ric Flair, Batista, Orton en Shawn Michaels.

Terug
Naar boven