Fitness Seller

Wie is hier ook een WWE wrestling fan?

Of hij was gruwelijk sterk en won daarom zo snel;)

• Topic Starter Topic Starter
heb net ECW gekeken en het was toch om te huilen weer.

Big daddy V bijvoorbeeld :no: :janken::huilen::haar::sad::eek2:

en de match van Nitro en dreamer extreme rules had veel meer in gezeten :(

Of hij was gruwelijk sterk en won daarom zo snel;)

Je weet toch wel dat WWE en WCW destijds gescript is he? :D Jericho en Goldberg hadden trouwens een keer ruzie backstage in de WWE. Jericho hield Goldberg vast in een simpele headlock, en Goldberg kwam niet los :roflol: Dat zegt wel wat over de capaciteiten van Goldberg.

heb net ECW gekeken en het was toch om te huilen weer.

Big daddy V bijvoorbeeld :no: :janken::huilen::haar::sad::eek2:

en de match van Nitro en dreamer extreme rules had veel meer in gezeten :(

Big Daddy V is belachelijk inderdaad. Ik snap sowieso niet waarom de WWE niet eens een grote schoonmaak houdt en mensen zoals Mark Henry, The Great Khali, Viscera, Snitsky etc. eruit gooit. Zo krijg beter talent meer airtime. Denk bijvoorbeeld aan een Paul Burchill. Deze man is een fantastisch talent, maar krijgt op tv een stom piratengimmick en is nu al meer dan een jaar niet op tv geweest. Nitro vs Dreamer en CM Punk vs Richards vond ik wel aardig, als je kijkt waar de ECW show vandaan komt gaat het de laatste tijd al stukken beter. De eerste 8 ECW shows waren echt té slecht.

De vroegere ecw was een stuk beter.

maar je kan niet ontkennen dat goldberg niet sterk is. Volgens mij is hij sterker dan je denkt.

De vroegere ecw was een stuk beter.

maar je kan niet ontkennen dat goldberg niet sterk is. Volgens mij is hij sterker dan je denkt.

Ik zeg toch ook, hij heeft kracht en explosiviteit ;) Alleen heeft hij 0,0 worstel skills en ring psychologie.

waar zijn de trainingsfilmpjes te zien op het forum ben ze kwijt. zoek machine werkt niet bij mij momenteel

mijn topic een stuk of 4 lager in het worstel forum

btw worden die matchen vooraf vastgelegd? wie er gaat winnen of verliezen, of is het allemaal improvisatie.

btw worden die matchen vooraf vastgelegd? wie er gaat winnen of verliezen, of is het allemaal improvisatie.

Ja, de winnaar staat vantevoren vast. Hoe de match in z'n verloop gaat is veelal improvistatie. Vaak als beide wrestlers bijvoorbeeld op de grond liggen, of iemand heeft een ander in een choke ofzo, dan zie je ze tegen elkaar praten als je goed oplet. Vantevoren kan wel het een en ander besproken worden, maar dat zijn vaak de spectaculaire dingen die ze doorkrijgen van het management. Zoals iemand door een tafel gooien, slaan met een stoel etc.

Zulke dingen natuurlijk ook:

YouTube - brock lesnar superplex the bigshow

yep ik ben een worstelfan,,,sinds ik 8 jaar was en nu nog steeds en zal wrs nooit meer veranderen,,,,mijn favorieten zijn TRIPLE H op 1ste ( killer fysiek),,,shawn michaels,,,en rip eddie guerrero

Terug
Naar boven