AndroidHealthClinic

Wie is hier ook een WWE wrestling fan?

Corazon zei:
Ik keek er vroeger naar toen het nog niet zo commercieel was en een vader met zijn zoon naar de show kon gaan. Toen werden er nog geen h**ren ingehuurd voor de kijkcijfers.

Mijn favoriet toen was Razor Ramone :D

"eyo chico"
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De razors edge heb ik zovaak bij mij buurjongen gedaan (ik hoorde zelfs een keer zijn rug knakken en toen kreeg hij geen lucht meer en moest ik zijn moeder halen :D )

Ben jij dit? :D

[Link niet meer beschikbaar]

Euhm goldberg worstelt die nog altijd ?

Kheb overlangs nog eens ne film afgehaald maar geen speur van hem te besporen.

Sniperken zei:
Euhm goldberg worstelt die nog altijd ?

Kheb overlangs nog eens ne film afgehaald maar geen speur van hem te besporen.

Volgens alleen heel af en toe iets in Japan. Goldberg doet het alleen voor de centjes.

axestream zei:
Dit was ook niet echt een succes.

:roflol:
Heb je ook nog wat recentere foto's axestream van Brock? Ben wel benieuwd!

Nou wil niet zeggen dat zijn football poging een ramp was.
Hij had de speed en kracht ervoor, hij leerde snelgenoeg, maar miste een hoop ervaring en techniek een tja tis wel nfl :/

Hier een wrestling fan in hart en nieren hoor. Vroeger keek ik altijd op tv met mijn pa, toen was ik al een fan. Cartoon network tijdperk heb ik ook nog meegemaakt :D Ik heb inmiddels rond de 40 dvd's (legaal!). De laatste tijd is het showgehalte relatief hoog moet ik toegeven maar ik kijk er met een open minded blik naar dus dat scheelt een hoop denk ik. Ben wel helemaal gek van ECW, daar is het show gehalte tenminste nagenoeg niet te vinden. Probeer daar zoveel mogelijk van te bemachtigen. Heb inmiddels the rise and fall of ECW en the ECW one night stand. En een paar losse matches.

Mijn favoriete figuren (zijn er best veel) zijn: Brock Lesnar natuurlijk, jammer dat ie weg is. Bobby Lashey wordt een waardige opvolger denk ik al heb ik nog geen volledige match van hem gezien. Voor de rest Stone Cold, Undertaker, Goldberg, Rey Mysterio, Eddie Guererro...RIP. En Batista natuurlijk haha :D

Ik wist van Mighty al dat zijn vriendin van worstelen houd, dat is gelijk ook het enige meisje waarvan ik weet dat die van worstelen houd. Wel jammer want lijkt me ook wel leuk om er een keer met een meisje over te praten ipv altijd met the guys at the gym :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik volg ook TNA wrestling een beetje. En heb vanmiddag hun laatste PPV gezien. En er komt iemand naar TNA die de echte fans wel kennen: Sting! :D :D

Dat zal vast weer interesant worden. In WCW vs NWO tijd altijd uitgekeken naar het moment dat sting naar benenden kwam vanaf het plafon en iedereen met zijn zwarte knuppel te lijf ging :D

The Rock zei:
Ben jij dit? :D

[Link niet meer beschikbaar]

wahahah :D nee wij hielden ons niet in bij het slaan en schoppen. Ik had hem ook een keer een volle piledriver (zo noem je het toch?) op een houten vloer gegeven hahaha die mietje begon een uur lang te janken.

Jopske zei:
Ik volg ook TNA wrestling een beetje. En heb vanmiddag hun laatste PPV gezien. En er komt iemand naar TNA die de echte fans wel kennen: Sting! :D :D

Dat zal vast weer interesant worden. In WCW vs NWO tijd altijd uitgekeken naar het moment dat sting naar benenden kwam vanaf het plafon en iedereen met zijn zwarte knuppel te lijf ging :D

riddle me this, riddle me that, who's afraid of the big black bat !!!!
Haha the good old days, ik vond wel dat zijn body later veel aan massa had verloren.

BTW ik had ooit eens gehoord over een Hollandse wrestling federatie, iemand meer info over?

Blackadder zei:
BTW ik had ooit eens gehoord over een Hollandse wrestling federatie, iemand meer info over?

Dat is Dutch Championship Wrestling, oftewel DCW. Ze hebben ook een site: [Link niet meer beschikbaar]

Jopske zei:

Yup, Sting komt terug en zal volgens velen hét gezicht van TNA in 2006 worden. Vindt dat een beetje snel geoordeeld, maar goed. Deze man heeft al 4 jaar ofzo niet meer echt actief geworsteld. Eerst maar eens kijken oftie nog in shape is, en of hij z'n skills niet kwijt is, net zoals Goldberg, Scott Steiner, Kevin Nash en Scott Hall. Dat was ook een drama toen die een aantal jaar geleden terug kwamen naar de WWE.

The Rock zei:
Dat is Dutch Championship Wrestling, oftewel DCW. Ze hebben ook een site: [Link niet meer beschikbaar]
Als ik die site zie moet ik denken aan die ECW one night stand waar Paul Heyman roept dat je op Raw en Smackdown kan kijken hoe een groep bodybuilders met elkaar gooit. Dit is echt het tegenovergestelde, die Nederlandse gasten kun je niet naast Amerikaanse zetten want dan zie je ze niet meer. Ben wel benieuwd hoe hun matches eruit zien. Ze staan open voor nieuw talent dus als je een beetje groot bent en gevoel hebt voor de worstel taktiek kun je het zo maken in de Dutch Wrestling scene volgens mij. Denk alleen dat je als DCW superstar niet eens 1/10 verdiend van een WWE superstar...:(

Gevolgd tot ik een jaar of 14 was, de tijden van Hulk Hogan dus. Vond het daarna steeds infantieler worden, de magie van de eerste Wreslemania's was er ook vanaf.

• Topic Starter Topic Starter
Ja vroeger was het allemaal veel beter, maar er ging toen ook meer geld in om. Op een gegeven moment gingen ook de worstelaars meer geld vragen, en werden ze te duur. Het gevolg is wat minder presterende worstelaars, maar er zitten zeker nog wel goede tussen.

Soms is het soap gehalte een beetje hoog, dat zou wel beter kunnen. Maar door een soort van verhaal lijn te hebben blijven de matches wel weer leuk om te volgen. Die amateur worstel verenigingen zoals ECW die volg ik niet echt. Een stelletje soepkippen tegenelkaar zien duwen trekt me niet echt, en ze hebben een nogal een slecht acteerwerk.

Bij WWE heb je ook wel slecht acteer werk, maar de meeste weten dat door hun brute verschijning weg te werken :D Als bodybuilder zie ik natuurlijk het liefst grote beren en geen worstelende ecto's ;) De enige ecto's die zich redden zijn de gene met erg goede techniek, of een sterk personage. Die moeten er ook tussen zitten.

Vroeger had je om bijvoorbeeld maar iemand te noemen "jake the snake" die had geen breed en gespierd lichaam, maar was geen ecto ;) . Hij had een sterk personage met natuurlijk zijn slang in de zak.

Undertaker is ook zo een verhaal. Die heeft zijn lengte mee, en het truukje dat hij ze ogen kan wegdraaien + ijzer sterk personage. Techniek is niet zijn sterkste punt. Zijn beste matches die hij heeft gehad zijn vs mensen met goede techniek. Ik heb hier 3 DVD's van hem liggen, en op 1 ervan vecht hij vs "mankind" ( Mick foley ) . Het enigste wat Undertaker hier doet is mankind van boven vanaf een kooi naar beneden gooien (ongeveer 5 meter ) door een tafel heen. Vervolgens klimt Mick foley weer terug naar boven om vervolgens dwars door het dak van de kooi in de ring gesmeten te worden ( nog eens 4 meter) . Dit wordt als een van de legendarische gevechten van Undertaker beschouwd terwijl hij zelf weinig doet. Puur zijn personage + goede verhaal lijn zorgen ervoor dat hij credit krijgt hiervoor.

mankind.jpg

Batista zei:
Als ik die site zie moet ik denken aan die ECW one night stand waar Paul Heyman roept dat je op Raw en Smackdown kan kijken hoe een groep bodybuilders met elkaar gooit. Dit is echt het tegenovergestelde, die Nederlandse gasten kun je niet naast Amerikaanse zetten want dan zie je ze niet meer. Ben wel benieuwd hoe hun matches eruit zien. Ze staan open voor nieuw talent dus als je een beetje groot bent en gevoel hebt voor de worstel taktiek kun je het zo maken in de Dutch Wrestling scene volgens mij. Denk alleen dat je als DCW superstar niet eens 1/10 verdiend van een WWE superstar...:(

Het is qua niveau volgens mij zo'n beetje doorsnee wat je op het indy circuit tegenkomt. Kijk eens wat een slechte mat:

http://mishilo.image.pbase.com/u34/...hotos20040829_wrestlingkleinIMG_9261after.jpg

???

Terug
Naar boven