- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee sorry, ik zie het vaker op TV. De worpen en acrobatische stunts zijn tof, maar ik haak af als je elkaar slaan en dan om maar geluid te creëren hard op het canvas stampen. Dan nog het overdreven gerollebol van o-ik-ben-graakt-we-zijn-al-lang-aan-het-knocken-maar-met-mij-laatste-kracht-inspanningen-hou-ik-je-in-submission.
Dus iets te veel fals spectacel.
Wrestlers zijn gewoon gladiatoren. Ze genieten grote roem en worden rijkelijk beloond voor hun inspanningen. In ruil daarvoor verknoeien ze hun lichaam, leiden ze pijn, hebben ze geen probleem met fixed fights en geven ze het publiek dus wat het wil. Meestal zijn dergelijke personen snel leeggezogen en opgebrand en worden ze niet oud.
Ik heb wel oneindig veel respect voor dit soort atleet. "It's all about entertainment", brood en spelen en dat hebben zij begrepen. **** winst of verlies, **** eer, **** alles, deze kerels geven zich helemaal. Wrestling op zich is mss fake, maar het spektakel, de hoogtes, de acrobatie, en de brute massa is as real as it gets. Entertainers die alleen overtroffen worden door de klassieke gladiatoren die letterlijk doodvielen op de heilige grond van het colosseum.

Allebei hystorische matches gehad. 1 van de grootste voor hogan was bijvoorbeeld vs andre the giant. In die wedstrijd raakt hij ook daadwerkelijk geblesseerd wanneer hij andre optilt en die bodyslam maakt. Hij scheurde daarmee een spier in ze rug ofzo.
Vond het geweldig om zijn matches/verhaal lijn te volgen. Jammer dat ze het in een lullige match in japan ofzo ze spree beindigd hadden ipv een ppv.
heb er al weer zin in!Goldberg sucksDie gozer is echt zo ongelovelijk lomp in de ring, niet normaal. Mensen vergelijken hem soms met Lesnar. Lesnar heeft in z'n kleine teen nog meer talent dan Goldberg in z'n hele lichaam. Zoek eens wat matches op van Goldberg in z'n laatste WWE-run. Te zielig voor woorden.
Helaas stopte ze toen opeens met de uitzendingen.
Dat had ik nog net wel meegekregen die periode 
Ik snap jullie niet helemaal, Goldberg was echt wel goed in de ring en hij was hartstikke sterk. Bijna al zijn matches waren leuk om te zien.

Ik snap jullie niet helemaal, Goldberg was echt wel goed in de ring en hij was hartstikke sterk. Bijna al zijn matches waren leuk om te zien.
Je moet is wat filmpjes van Batista opzoeken. Die gast is zo godsgruwelijk gruwlijk. Ongelooflijk groot!