AndroidHealthClinic

Wie is hier ook een WWE wrestling fan?

Voor wwe zou Aj idd een aanwinst zijn;)

Ook die styles clash :D GEWELDIG !!

Ik denk niet dat het verstandig is als AJ Styles naar de WWE zou komen. In TNA is hij veel vrijer in z'n moves, plus dat hij in de WWE nooit zoveel airtime krijgt als in TNA. Jongens zoals Samoa Joe, AJ Styles, Christopher Daniels etc. moeten gewoon in TNA blijven, de sT daar is veel beter voor hen.

Nee sorry, ik zie het vaker op TV. De worpen en acrobatische stunts zijn tof, maar ik haak af als je elkaar slaan en dan om maar geluid te creëren hard op het canvas stampen. Dan nog het overdreven gerollebol van o-ik-ben-graakt-we-zijn-al-lang-aan-het-knocken-maar-met-mij-laatste-kracht-inspanningen-hou-ik-je-in-submission.
Dus iets te veel fals spectacel.

Nee sorry, ik zie het vaker op TV. De worpen en acrobatische stunts zijn tof, maar ik haak af als je elkaar slaan en dan om maar geluid te creëren hard op het canvas stampen. Dan nog het overdreven gerollebol van o-ik-ben-graakt-we-zijn-al-lang-aan-het-knocken-maar-met-mij-laatste-kracht-inspanningen-hou-ik-je-in-submission.
Dus iets te veel fals spectacel.

Die submissions vind ik gaaf. Maar dat slaan ziet er soms overdreven nep uit en dat is jammer.

Wrestlers zijn gewoon gladiatoren. Ze genieten grote roem en worden rijkelijk beloond voor hun inspanningen. In ruil daarvoor verknoeien ze hun lichaam, leiden ze pijn, hebben ze geen probleem met fixed fights en geven ze het publiek dus wat het wil. Meestal zijn dergelijke personen snel leeggezogen en opgebrand en worden ze niet oud.

Ik heb wel oneindig veel respect voor dit soort atleet. "It's all about entertainment", brood en spelen en dat hebben zij begrepen. **** winst of verlies, **** eer, **** alles, deze kerels geven zich helemaal. Wrestling op zich is mss fake, maar het spektakel, de hoogtes, de acrobatie, en de brute massa is as real as it gets. Entertainers die alleen overtroffen worden door de klassieke gladiatoren die letterlijk doodvielen op de heilige grond van het colosseum.

Wrestlers zijn gewoon gladiatoren. Ze genieten grote roem en worden rijkelijk beloond voor hun inspanningen. In ruil daarvoor verknoeien ze hun lichaam, leiden ze pijn, hebben ze geen probleem met fixed fights en geven ze het publiek dus wat het wil. Meestal zijn dergelijke personen snel leeggezogen en opgebrand en worden ze niet oud.

Ik heb wel oneindig veel respect voor dit soort atleet. "It's all about entertainment", brood en spelen en dat hebben zij begrepen. **** winst of verlies, **** eer, **** alles, deze kerels geven zich helemaal. Wrestling op zich is mss fake, maar het spektakel, de hoogtes, de acrobatie, en de brute massa is as real as it gets. Entertainers die alleen overtroffen worden door de klassieke gladiatoren die letterlijk doodvielen op de heilige grond van het colosseum.

karma for you ;)

ik blijf van de oude stempel wwf hogan en the undertaker :rocknana:

• Topic Starter Topic Starter
ja hogan en undertaker, 2 van de grotere namen van vroeger :) Allebei hystorische matches gehad. 1 van de grootste voor hogan was bijvoorbeeld vs andre the giant. In die wedstrijd raakt hij ook daadwerkelijk geblesseerd wanneer hij andre optilt en die bodyslam maakt. Hij scheurde daarmee een spier in ze rug ofzo.

En undertaker heeft natuurlijk ook zat geweldige matches gehad. De match die zo een beetje iedereen wel kent is die cage match vs mankind. Er bleef niet veel meer heel bij mankind. De laatste val door de kooi heen was ook een ongeluk, en was niet geplanned.

En a.j styles moet inderdaad niet naar wwe komen. Bij TNA heeft hij meer vrijheid en een grotere roll is hem daar toebedeeld. Wat voor ons weer beter is zodat we hem in actie kunnen zien ;)

Je moet is wat filmpjes van Batista opzoeken. Die gast is zo godsgruwelijk gruwlijk. Ongelooflijk groot!

qua krachtpatsers blijft mijn favoriet nog altijd bill goldberg :) Vond het geweldig om zijn matches/verhaal lijn te volgen. Jammer dat ze het in een lullige match in japan ofzo ze spree beindigd hadden ipv een ppv.

En goldberg+lesnar+austin in 1 ring was ook geweldig :)

\

Morgen weer WWE raw kijken :) heb er al weer zin in!

1 naam GOLDBERG meer moet daar niet over gezegd worden!:cool:

Goldberg:D

goldberg ben ik ook al in een paar films tegengekomen dacht ik

@Jopske, mooie clips man :thumbs:

Goldberg sucks :roflol: Die gozer is echt zo ongelovelijk lomp in de ring, niet normaal. Mensen vergelijken hem soms met Lesnar. Lesnar heeft in z'n kleine teen nog meer talent dan Goldberg in z'n hele lichaam. Zoek eens wat matches op van Goldberg in z'n laatste WWE-run. Te zielig voor woorden.

Goldberg sucks :roflol: Die gozer is echt zo ongelovelijk lomp in de ring, niet normaal. Mensen vergelijken hem soms met Lesnar. Lesnar heeft in z'n kleine teen nog meer talent dan Goldberg in z'n hele lichaam. Zoek eens wat matches op van Goldberg in z'n laatste WWE-run. Te zielig voor woorden.

qua worstel techniek was hij niet goed nee. Ik vond hem meer een topper ism verhaal lijn en explosieve voorkomen in de ring. Heb echt genoten van zijn matches/verhaal lijn en manier van doen. Paste ook goed in het WCW/NWO gebeuren (geweldige uitzendingen die periode).

Jammer dat ik niet de hele lijn heb kunnen volgen omdat ik toen nog niet wist aan andere manieren om worstelen te bekijken. Ik moest het toen hebben van de uitzendingen op TNT. Het kwam altijd op vrijdag als cartoon network uit de lucht ging :D Helaas stopte ze toen opeens met de uitzendingen.

Die gillberg was toen een soort parodie op goldberg :p Dat had ik nog net wel meegekregen die periode :)

Ik snap jullie niet helemaal, Goldberg was echt wel goed in de ring en hij was hartstikke sterk. Bijna al zijn matches waren leuk om te zien.

Ik snap jullie niet helemaal, Goldberg was echt wel goed in de ring en hij was hartstikke sterk. Bijna al zijn matches waren leuk om te zien.

Hij was een goede performer, maar qua techniek niet de beste. Maar hij staat ook in mijn favoriete lijsje hoor van worstelaars :)

Goldberg was sterk en explosief, maar dan houdt het ook wel op. Ring psychologie heeft hij niet en het vertellen van een verhaal in de ring kan hij niet. Waarom denk je dat al zijn matches maar 30 seconden duurden, vooral in WCW? Hij kwam op, powerslam, spear, jackhammer, afgelopen. Z'n opkomst duurde vaak nog langer dan z'n matches. Je moet mensen zoals Tazz, Triple H, Kurt Angle enzo eens horen over Goldberg, dan weet je echt niet wat je hoort. Goldberg kwam eens niet opdagen voor een show omdat hij kiespijn had. Dit terwijl Mr Kennedy bijvoorbeeld de weken voordat hij z'n tricep scheurde zo'n 2 maanden terug worstelde met een verstuikte enkel en een gebroken neus. Goldberg had kracht en explosiviteit, maar voor de rest is het een mong**l. Hij zat niet in de business voor de sport, maar voor het geld en de roem.

Terug
Naar boven