XXL Nutrition

Wie is hier ook een WWE wrestling fan?

Mark Henry komt binnenkort weer op een vol schema, waarschijnlijk. Zal die Bokito weer iedereen in het ziekenhuis douwen, en zijn er geen worstelaars meer over :D

Vroegah in 1998.

Sting, Rick Flair, Eddy Guarerro, Goldberg, The Giant, Alex Wright.

Wie uit die generatie leeft er van hen nog? Ze moesten altijd eerst 10 gr crack roken voordat ze geflipt het podium opgingen, is dat nog steeds zo?

He

Wrestling is echt wreed.Ik vind het beter dan heel vroeger.(in de tijk van de wwwf)

Alleen jammer dat er op dit moment zo veel coole worstelaars gewond zijn en nu tijdelijk niet eme doen.(Rey mysterio,shawn michaels enz....)

The Great Khali !!!! Dies pas vet :) wil die graag wel eens bezig zien tegen Goldberg :p

mja velen stoppen er mee heb ik al gelezen of zijn het van plan, is wel klote.

heb het een jaar gevlogd maar wordt eentonig na een tijdje dus volg het nu al half jaar niet meer

WWE is toch dat neppe gedoe waar iemand "slaat" en dat die tegenstander 5 meter achter uitvliegt enzo :p

Vroegah in 1998.

Sting, Rick Flair, Eddy Guarerro, Goldberg, The Giant, Alex Wright.

Wie uit die generatie leeft er van hen nog? Ze moesten altijd eerst 10 gr crack roken voordat ze geflipt het podium opgingen, is dat nog steeds zo?

Waar heb je dat vandaan van die 10 gr crack????
misschien was er zo ene, ma denk niet allemaal se :s:s

Tegen woordig op eurosport kijk ik het wel eens maar het is niet meer zo hardcore als vroeger. Beetje softcore jammer is dat.

Ze hebben echt wel een flinke dosis spierpijn en vaak verwondingen.

dat heb je bij een goede voetbalwedstrijd ook wel ^

Ik heb het ook wel is gezien op eurosport en het was vroeger ook op FOX8 , wat nu veronica is ik heb ook nog wel wat gevechten op m'n PC staan maar dat is TNA :P

vergelijken met voetbal :rolleyes:

ik kijk via torrents

• Topic Starter Topic Starter
Tna is toch een stuk minder leuk dan wwe.

Beetje oud topic, maar is zo rustig in dit sub forum dat het geen kwaad kan lijkt me ;)

Ik vind TNA juist steeds beter en beter worden. Ik vind het geweldig om bijvoorbeeld sting, joe, 3D, de steiners, LoD!!! enzo in actie te zien, in afwisseling met de x division matches. Vooral in die x division zijn er soms geweldige matches. Al waren er wel es meer van die matches. De grote namen houden zich nu allemaal met de heavy weight en tag team bezig, wat een beetje de aandacht heeft verschoven. A.J styles bijvoorbeeld heeft zoveel meer in zich dan het "lulletje" dat hij nu als rol toebedeelt heeft gekregen.

Al met al komt er wel steeds meer show en drama bij kijken, ipv de pure actie die ze eerst hadden met een vaag verhaal lijntje.

Wat op zich niets slechts is, zolang ze maar niet over de top gaan zoals bij WWE. De show heet niet voor niets Total Non-stop Action :cool:

Beetje oud topic, maar is zo rustig in dit sub forum dat het geen kwaad kan lijkt me ;)

Ik vind TNA juist steeds beter en beter worden. Ik vind het geweldig om bijvoorbeeld sting, joe, 3D, de steiners, LoD!!! enzo in actie te zien, in afwisseling met de x division matches. Vooral in die x division zijn er soms geweldige matches. Al waren er wel es meer van die matches. De grote namen houden zich nu allemaal met de heavy weight en tag team bezig, wat een beetje de aandacht heeft verschoven. A.J styles bijvoorbeeld heeft zoveel meer in zich dan het "lulletje" dat hij nu als rol toebedeelt heeft gekregen.

Al met al komt er wel steeds meer show en drama bij kijken, ipv de pure actie die ze eerst hadden met een vaag verhaal lijntje.

Wat op zich niets slechts is, zolang ze maar niet over de top gaan zoals bij WWE. De show heet niet voor niets Total Non-stop Action :cool:

Tja de beste worstelaars van tna zijn wel van wwe geweest, maarja. Ik weet het niet, Tna word idd wel steeds beter maar toch oogt wwe professioneler. En als het in nederland word uitgezonden vind ik het nederlands comentaar echt heel erg slecht en knullig.
Doe mij maar wwe commentaar van michael cole en Tazz.

AJ styles heeft vette moves :cool:

• Topic Starter Topic Starter

YouTube - The Best AJ Styles Tribute Video Deze kon ik niet hotlinken dus ff op linkie klikken voor filmpje ;)

Maar je hebt natuurlijk ook nog CZW / IWA / BYW die nog lekker oldschool bezig zijn. AJ is van hieruit begonnen. Dit zie je niet zo vaak meer in ecw/tna ivm verzekeringen enzo ;)

AJ Styles is masterlijk in de ring ja, zoals hij van de turnbuckle springt is echt bizar, zo hoog en ver. Sowieso heeft hij vette moves ja :)

Terug
Naar boven