Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroegah in 1998.
Sting, Rick Flair, Eddy Guarerro, Goldberg, The Giant, Alex Wright.
Wie uit die generatie leeft er van hen nog? Ze moesten altijd eerst 10 gr crack roken voordat ze geflipt het podium opgingen, is dat nog steeds zo?
?WWE is toch dat neppe gedoe waar iemand "slaat" en dat die tegenstander 5 meter achter uitvliegt enzo![]()

dat heb je bij een goede voetbalwedstrijd ook wel ^
Ik heb het ook wel is gezien op eurosport en het was vroeger ook op FOX8 , wat nu veronica is ik heb ook nog wel wat gevechten op m'n PC staan maar dat is TNA![]()

Beetje oud topic, maar is zo rustig in dit sub forum dat het geen kwaad kan lijkt me
Ik vind TNA juist steeds beter en beter worden. Ik vind het geweldig om bijvoorbeeld sting, joe, 3D, de steiners, LoD!!! enzo in actie te zien, in afwisseling met de x division matches. Vooral in die x division zijn er soms geweldige matches. Al waren er wel es meer van die matches. De grote namen houden zich nu allemaal met de heavy weight en tag team bezig, wat een beetje de aandacht heeft verschoven. A.J styles bijvoorbeeld heeft zoveel meer in zich dan het "lulletje" dat hij nu als rol toebedeelt heeft gekregen.
Al met al komt er wel steeds meer show en drama bij kijken, ipv de pure actie die ze eerst hadden met een vaag verhaal lijntje.
Wat op zich niets slechts is, zolang ze maar niet over de top gaan zoals bij WWE. De show heet niet voor niets Total Non-stop Action![]()