Fitness Seller

Wie is jou fitness / bodybuilding voorbeeld?

Heb niet echt 1 voorbeeld, kan wel inspiratie krijgen door verschillende verhalen over hoe o.a krachtsporters vroeger trainden (vaak pre steroid tijdperk). Enkele voorbeelden:

Wat bedoel je met pre steroid tijdperk? Vanaf begin jaren 50 waren ze er ook al mee bezig hoor, en prestatiebevorderende middelen zijn er altijd al geweest, van bij de Grieken al die stierenkloten aten voor de test.

:)

Laatst bewerkt:
:)

Laatst bewerkt:
Dwanye Johnson......

Zyzz. Veel haters, ik weet het. Het gaat ook niet puur om zijn lichaam (wat overigens wel 10/10 was) maar het feit dat een personificatie is van alle positieve dingen die je uit bodybuilding kan halen. Van jezelf geweldig voelen, tot vrouwen versieren, niks te serieus nemen en lol maken met het feit dat je er zo'n geweldig lichaam hebt. Het boeide hem niks dat mensen hem haatte en dat vind ik bewonderingswaardig. Natuurlijk was hij een karakter van zichzelf, maar in mijn mening een grote inspiratiebron voor iedereen die ooit onzeker was over zijn uiterlijk en er besluit iets mee te doen en van het leven te genieten.

Haters gon' hate, mirers gon' mire.

I'm mirin

lorenzo becker

Verschillende voorbeelden , ik kan naar de profs kijken en er Arnold , Franco , of Zane uithalen , ik kan naar de fitness models kijken en er Scott Herman en Greg Plitt uithalen , of hier op DBB zelf naar enkele foto's kijken en denken van " wauw , had ik maar zo'n fysiek ".
Dat motiveert me , dat zorgt ervoor dat ik ervoor blijf gaan , maar er blijft altijd iets vanbinnen , een soort honger , waardoor je beter wilt zijn dan de rest.

Ronniecollman voor de squat.motivaties `light weight baby` en arnould ofc zolang de.taile.maar small is

Frank McGrath.

Mcgrath.jpg

Zyzz, ook al is Zyzz niet één persoon maar levenswijze die is opgezet (Azyz is de grondlegger) mijn oorspronkelijke motivatie kwam hiervandaan, de muziek, de trainingen, de meiden (A) alles!

Jon pall sigmarsson.

Iedereen die niet weet wie dit is, gaat u schamen.

Meer moet dit niet zijn voor mij :

Ik heb niet echt een voorbeeld, maar er zijn er een paar die ik echt helden vind.

markus_ruhl034.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mustafa+muhammed85.jpg

elsonbaty01.jpg

Zyzz & Mentzer Brothers

Zyzz. Veel haters, ik weet het. Het gaat ook niet puur om zijn lichaam (wat overigens wel 10/10 was) maar het feit dat een personificatie is van alle positieve dingen die je uit bodybuilding kan halen. Van jezelf geweldig voelen, tot vrouwen versieren, niks te serieus nemen en lol maken met het feit dat je er zo'n geweldig lichaam hebt. Het boeide hem niks dat mensen hem haatte en dat vind ik bewonderingswaardig. Natuurlijk was hij een karakter van zichzelf, maar in mijn mening een grote inspiratiebron voor iedereen die ooit onzeker was over zijn uiterlijk en er besluit iets mee te doen en van het leven te genieten.

Haters gon' hate, mirers gon' mire.

I'm mirin

+1 , ik zou ook gewoon zyzz kiezen voor zijn instelling. Verder ben ik het gewoon eens met peanut dat je niet iemand anders als je doel moet stellen.

Sniper.......

Kris Gethin

Terug
Naar boven