MuscleMeat

Leukste en minst leukste aan bodybuilding/fitness?

Leukste:
[1] Trainen
[2] Progressie / Resultaten
[11] Meer aandacht en aantrekkelijker zijn voor andere mannen/vrouwen

Minst Leuke:

[5] Bulken, en dan bedoel ik dus dat ik zo snel vet bij krijg, ook wel spieren, maar meer vet
[10] Langzame progressie
[11] Niet zuipen. Nja ik doe het dus wel maar dit benadeeld mijn progressie, en ik word er dikker van. Maarja ik vind het dus zo gezellig in t weekend met vrienden dat ik wel 1 a 2 dagen zuip.

Nou idd, fucking hatelijk dat soort obsessieve mensen die onze prachtige sport in een slecht daglicht zetten.

Ik zal alvast een geheimpje verklappen, niet de hele wereld is gek. Je doet zelf gek, daarom reageert de wereld zo op je.

Dachten ze van Newton en Darwin ook. Zal ik jou eens een contra-geheimpje verklappen, het gros van de mensen zijn schapen. ;)

1,2,3
6,7,9

train om er een beetje bij te horen, want vind het eigenlijk niet zo leuk

Nadeel: ondankbare sport.... Ziek, geblesseerd of wat dan ook en een half jaar werk weer weg met een beetje pech:)

voordeel:
het is leuk
je ziet er goed uit
goede conditie
sterk

nadeel:
Macro's tracken
soms te veel training (liften + mma)

als er nog meer nadelen waren had ik het niet gedaan

leuk
[1] Trainen
[7] Een doel in je leven hebben

minder leuk
[5] Bulken
[6] Commentaar en starende ogen van non-lifters op je maaltijd bakjes
[10] Langzame progressie

Voordelen
1] dingen optillen, ik til namelijk geweldig graag dingen op. Als ik een voorwerp zie dan denk ik vaak, goh dat zou ik eens graag optillen.
2] veel eten. Al de calorieën die ik verbrand met trainen kan ik veel lekkers voor in de plaats eten zonder bij te komen.
3] gezond zijn. een mooie fysiek en een goede conditie hebben.

Nadelen
1] Neemt veel tijd in beslag. Soms te weinig tijd om andere dingen te doen, maar ik train graag dus dat nemen we voor lief.
2] niks meer den ik

Leuk:
[1] Trainen
[9] Respect afdwingen

Niet leuk:
[5] Bulken
[6] Commentaar en starende ogen van non-lifters op je maaltijd bakjes
[9] Mensen die apparaten/barbell/dumbbells bezet houden
tijdens een praat uurtje

• Topic Starter Topic Starter
Je kan het beetje vergelijken, met dat je iets heel duur koopt wat je niet nodig hebt, om indruk te maken op mensen die je eigenlijk niet eens moet, met het gedacht jezelf daarbij beter te gaan voelen.

Je moet het voor jezelf doen.
Andere hebben er niks aan dat jij je lekker in je vel voelt.
Jij zit 24/7 met jezelf opgescheept.

Nee man, schijten is toch een heerlijk moment? Noem jij jezelf een vent? ???

ja ik vind het geweldig als er een warm langwerpig voorwerp langs mijn prostaat glijdt, no homo

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Leukste:

Trainen, progressie/resultaat, competitie (met jezelf)

Altijd beter worden en dat ook snel terugzien dus :)

Minst leukste:

Veel eten (ecto neigingen verdorie), langzame progressie (door blessures oid), soms weinig tijd voor andere dingen omdat ik wel altijd wil trainen

12, 17, 21

Mensen aan de AAS die commentaar geven op andermans obsessie :D

• Topic Starter Topic Starter
Ben al tijdje niet meer in de gym geraakt, terug men motivatie vinden, en het weer graag doen denk ik...

Filmpjes kijken.
Zoek dingen om jezelf te motiveren.
beloon jezelf voor je prestaties en
zorg voor jezelf door te doen wat goed voor
jou is om je doelen te bereiken in je leven.

Motivatie is iets ongrijpbaars. Na mijn schouderoperatie een paar jaar geleden was ik er (mede gedwongen) ook even klaar mee en heb zeker een jaar of 3 geen sportschool meer gezien. Uiteindelijk de motivatie weer terug gevonden en knal better than ever.

Leukste reden om te knallen ; zwaartekracht

Minst leuke reden : zwaartekracht

:) :)

Terug
Naar boven