Fitness Seller

Wie is jou fitness / bodybuilding voorbeeld?

Scott Herman.
Iemand op de sportschool tipte mij om zijn filmpjes eens te bekijken voor goede oefeningen.
Sindsdien extra motivatie en zijn oefeningen als voorbeeld.

ou2zw1.png

Laatst bewerkt:
Rocky

Rob S wat hier op het forum zit;)

Heeft al een jaar of 2 een relatie met een chick ;)

Antonio Cesaro

Alle foto's die er zijn doen zijn fysiek geen eer aan, in actie ziet het er veel indrukwekkender uit

ik denk dat dit een van de duidelijkste foto's is

STAR_09042012ca_0645_crop_exact.jpg

Rob Riches en ofcourse Zyzz [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Frank Mcgrath

tumblr_mdclrbf11m1reeplto1_500.jpg

Mijn doel, alhoewel ik dat nooit naturel ga halen. Maar dit is in mijn ogen een geweldige fysiek: Groot, rond en vasculair

Zn veters zijn los

Snap echt niet dat iemand Zyzz kan 'mirin'. Die gast trainde een paar keer per week maar was gans het jaar on en dan nog had hij geen indrukwekkend fysiek. En dan gaat hij nog dood ook mede door z'n gebruik, bedoel hoe hard kan je falen?

Snap echt niet dat iemand Zyzz kan 'mirin'. Die gast trainde een paar keer per week maar was gans het jaar on en dan nog had hij geen indrukwekkend fysiek. En dan gaat hij nog dood ook mede door z'n gebruik, bedoel hoe hard kan je falen?

Dit dus... :D (Snap de hele hype ook niet :rolleyes: )

269248_10150975577823872_1645678042_n.jpg
joe magliano

qua body

tumblr_m1nkvsGIE61rsfpbpo1_500.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

qua mind & motivation ofcourse...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit dus... :D (Snap de hele hype ook niet :rolleyes: )

Geen indrukwekkend fysiek? LOL! Massa kon misschien beter, maar aanhechtingen/droogheid waren prima.

En dood door te kuren is ook wel vrij overdreven, er zullen vast wel andere factoren meegespeeld hebben denk je niet?

Denk het niet

zeker antoine vailant wat een fysiek!

Terug
Naar boven