- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is toch goed? Wordt het hopelijk een beetje laagdrempeliger om mee te doenWie toch die lange korte broeken bedacht heeft, is niet helemaal lekker........

Zei je moeder ook.

Doe kei veel moeite.... heb dan ook geweldige leer'meesters' binnenkort kan ik 4000 zwitsersse franc verdienen door mij pro-ness. Of misschien meer zodat ik mij kan blind staren op illusies zoals het aangeven van leeftijd op DB want alles op het internet is voor 95% geen leugen hoor. Dat is waarom al de internetdiëten zo goed werke n!
Zei je vader ook. Tof zoveel supporters.
Doe kei veel moeite.... heb dan ook geweldige leer'meesters' binnenkort kan ik 4000 zwitsersse franc verdienen door mij pro-ness. Of misschien meer zodat ik mij kan blind staren op illusies zoals het aangeven van leeftijd op DB want alles op het internet is voor 95% geen leugen hoor. Dat is waarom al de internetdiëten zo goed werke n!
---------- Toegevoegd om 07:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:50 ----------
Zei je vader ook. Tof zoveel supporters.
jouw gezicht. xD